بازی Ghost of Tsushima 2 گوست آو سوشیما
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Ghost of Tsushima 2 امسال معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 16 اسفند 1402 بدون دیدگاه
243 بازدید

یکی از افشاگر معتبر با اسم کاربری Haothors خبر مهمی برای طرفداران پلی‌استیشن دارد. وی مدعی است که بازی Ghost of Tsushima 2 در ادامه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و رونمایی از آن در پلی‌استیشن شوکیس ماه مه یا ژوئن رخ می‌دهد. این افشاگر تابه‌حال اطلاعات اشتباهی فاش نکرده و فرد قابل‌اطمینانی است، ما باید گفت که با یک شایعه روبه‌رو هستیم که صحت و سقم آن مشخص نیست و باید منتظر خبرهای رسمی ماند.

آگهی‌های استخدامی و شواهد اخیر، حاکی از ساخت دنباله بازی Ghost of Tsushima بود. این اثر که با بودجه حدود 60 میلیون دلار ساخته شد، موفقیت‌ خیره‌کننده‌ای برای پلی‌استیشن به ارمغان آورد. آنها حتی یک بسته الحاقی وسیع برای آن ساختند که نشان از تعهد سونی به این بازی و آینده آن بود. با توجه به اینکه حدود 4 سال از انتشار گوست آو سوشیما می‌گذرد، شایعه معرفی دنباله، چندان دور از انتظار نیست و طرفداران نیز بی‌صبرانه منتظر معرفی چنین بازی‌ای هستند.

این افشاگر در ادامه به پورت کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima اشاره کرد. وی شایعات در مورد نسخه کامپیوتر که توسط نیک بیکر پخش شده بود را تائید کرد و مدعی است که معرفی این نسخه به‌زودی انجام می‌شود. پلی‌استیشن اکثر بازی‌های موفق را برای کامپیوتر منتشر کرده و در قدم بعدی، سراغ گوست آو سوشیما خواهد رفت که پی‌سی گیمرها، مدت‌هاست منتظر دریافت آن هستند. فروش بازی روی کامپیوتر می‌تواند، درآمد سونی را افزایش دهد و آنها را برای تولید پورت‌های بعدی، وسوسه کند.

بازی Ghost of Tsushima 2 گوست آو سوشیماشایعات بازی Ghost of Tsushima 2

شایعات قبلی نشان داد که استودیو ساکرپانچ مشغول توسعه پورت کامپیوتر بوده و این فرایند بیشتر از حد انتظار طول کشیده است. این باعث شده تا نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima دیرتر از بقیه آثار آماده شود. برای نمونه بازی Days Gone بسیار سریع به پلتفرم پی‌سی راه پیدا کرد و محبوبیت آن دوچندان شد. سونی امیدوار است این اتفاق در مورد دیگر آثار نیز رخ دهد و کسب و کار انتشار بازی برای کامپیوتر را با قدرت بیشتری دنبال خواهد کرد.

بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 5

استودیو ساکرپانچ از سال 2021 و هنگام انتشار بخش آنلاین تابه‌حال، هیچ فعالیت خاصی نداشته است. این نشان می‌دهد که آنها مشغول توسعه یک بازی جدید هستند که می‌تواند Ghost of Tsushima 2 باشد. سونی اکثر بازی‌های موفق را ادامه داده است و گوست آو سوشیما را هم جزو فرنچایزهای اصلی قلمداد می‌کند. نظر شما چیست؟ آیا از انتشار دنباله گوست آو سوشیما استقبال می‌کنید؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.