ps4-pro
یحیی رحیمی

آپدیت نسخه 7.00 کنسول PlayStation 4 امروز منتشر خواهد شد: با تغییرات آشنا شوید

یحیی رحیمی 15 مهر 1398 بدون دیدگاه
444 بازدید

کم کم در حال رسیدن به نقطه پایان عمر کنسول های نسل هشتم هستیم و از دور بوق کنسول های نسل جدید شنیده می شود. تا به حال اطلاعات اندکی در مورد کنسول جدید سونی به نام PS5 دریافت کرده ایم و می دانیم که حافظه های SSD در این کنسول به کار رفته اند و همچنین قدرت پردازشی بالایی را شاهد هستیم. سونی اما نسل فعلی کنسول ها را فراموش نکرده است و قرار است که امروز آپدیت نسخه 7.00 کنسول PlayStation 4 منتشر شود.

آپدیت شماره 7.00 کنسول PlayStation 4 بهبودهای زیادی را در زمینه گزینه Party ایجاد می کند. با نصب این آپدیت، تعداد کاربران حاضر در یک Party از عدد 8 به 16 خواهد رسید و این پیشرفت خوبی است و حالا می توان با افرادی بیشتری در آن واحد صحبت کرد و ارتباط داشت. علاوه بر اینها نیز کیفیت صدا و مشکلات اتصال بازیکنان نیز حل شده است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت های جدید نیز خوانش یا تبدیل چت های صورت گرفته است که فعلا تنها برای کاربران حاضر در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این قابلیت جالب به شما اجازه خواهد داد که چت های صورت گرفته در گروه یا برای شما خوانده شوند و یا اگر به صورت صدا هستند به متن تبدیل شوند. علاوه بر آن‌ها پشتیبانی از حالت Remote Play برای تبلت ها و موبایل های هوشمند اندرویدی با نسخه اندروید بالاتر از 5.0 در دسترس خواهد بود. البته این قابلیت تنها در دسترس یک سری از بازی های انتخاب شده کنسول PlayStation 4 خواهد بود.

با این آپدیت می توان دسته بازی DualShock 4 را روی دستگاه های اندرویدی نیز استفاده کرد و قابلیت Remote Play به شما اجازه خواهد داد که با استفاده از بلوتوث، دسته خود را به دستگاه های اندروید و iOS منصل کرد. این آپدت امروز در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.