بازی Ghost of Tsushima کامپیوتر
یحیی رحیمی

شایعه: نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima چند روز دیگر معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 12 اسفند 1402 1 دیدگاه
763 بازدید

نیک بیکر از جمله افشاگرهای مشهور در مورد نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima اظهار نظر کرد. بازی اکشن نقش‌آفرینی پلی‌استیشن از جمله محبوب‌ترین عناوین به‌حساب می‌آید که طبق گفته‌ها، جای آساسینز کرید را پر کرده است. بسیاری منتظر دریافت نسخه کامپیوتر برای تجربه این اثر فوق‌العاده هستند و طبق شایعه تازه‌ای، تریلر معرفی بازی در طی چند روز آتی منتشر می‌شود.

نیک بیکر که چندی پیش کنفرانس جدید پلی‌استیشن را لو داد، ادعای تازه‌ای را مطرح کرده است. او در صفحه توییترش نوشت که خبرهایی در مورد نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima شنیده است و این پورت باید به‌زودی معرفی شود. او نوشت که ممکن است این اتفاق حول و حوش روز پنجم مارس (پانزدهم اسفند) رخ دهد. در صورتی که این شایعه صحیح باشد، کمتر از چند روز تا معرفی رسمی بازی باقی مانده است و روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران و به‌خصوص پی‌سی گیمرها است.

طرفدارها پس از پخش این شایعه، شروع به گمانه‌زنی کردند. آنها می‌گوید که سریال تحسین‌شده Shogun از طریق شبکه اینترنتی Hulu در حال پخش است و توجه همگان را به ژاپن و عصر سامورایی‌ها جلب کرده است. پلی‌استیشن ممکن است از این اتفاق استفاده کند و نسخه کامپیوتر گوست آو سوشیما را معرفی کند. بازی‌ای که میلیون‌ها نفر منتظر دریافت آن از طریق استیم و اپیک گیمز استور هستند و این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

بازی Ghost of Tsushima کامپیوترمعرفی نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima

باید خاطرنشان کرد که شایعه‌ای در ماه ژانویه منتشر شد و نشان داد که نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima در سال 2024 منتشر خواهد شد. نیک بیکر تنها به زمان معرفی اشاره کرده و دیگر اطلاعات موجود نیست. از آنجایی که نسخه کامپیوتر بازی Horizon Forbidden West در شرف انتشار است و پس از آن‌هم هیچ پورت کامپیوتر دیگری معرفی نشده، احتمال اینکه خبر تازه‌ای دریافت کنیم، بسیار زیاد است. هیروکی توتوکی، مدیر سونی، ماه گذشته اعلام کرد که تعداد بازی‌های کامپیوتر پلی استیشن به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و آنها می‌خواهند به یک ناشر مولتی‌پلتفرم تبدیل شوند.

گزارش مالی اخیر نشان داد که پلی‌استیشن بیشترین درآمد را در بازار کنسول در سال گذشته میلادی داشته است. نکته قابل‌توجه آن است که بیشترین میزان سود مربوط به شرکت نینتندو است. سونی می‌خواهد میزان سود را با انتشار بازی‌هایش برای PC افزایش دهد. بازی گوست آو سوشیما بدون شک به این هدف آنها کمک خواهد کرد. منتظر معرفی پورت کامپیوتر این بازی در روز پانزدهم اسفند باشید. نظر شما چیست؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Haji

    مهمان

    کاش کیک نباشه ????

    پاسخ دهید