نسخه کامل Cyberpunk 2077
ارحام ادبخواه

انتشار نسخه کامل Cyberpunk 2077 تایید شد

ارحام ادبخواه 18 مهر 1402 بدون دیدگاه
247 بازدید

استودیو سی دی پراجکت رد می‌خواهد با عرضه یک نسخه کامل از بازی Cyberpunk 2077 تمام محتویات آن را در قالب یک محصول ارائه دهد. انتظار می‌رود که این نسخه کامل شامل تمامی به روز رسانی‌ها و بسته الحاقی داستانی Phantom Liberty باشد.

اگر درست به یاد داشته باشید بازی The Witcher 3: Wild Hunt چندین سال پس از انتشار میزبان نسخه Complete Edition شد (که در برخی از مناطق با نام Game of the Year Edition در دسترس قرار گرفت). این نسخه خاص از بازی شامل تمامی به روز رسانی‌ها و بسته‌های الحاقی عرضه شده بود تا گیمرها بتوانند از همه محتویات موجود لذت ببرند. به عبارتی دیگر، این ورژن از ویچر علاوه بر خود بازی شامل دو بسته الحاقی Blood and Wine و Heart of Stone هم می‌شد تا طرفداران مجبور به خرید جداگانه همه آن‌ها نباشند.

حال ظاهرا استودیو سی دی پراجکت می‌خواهد سیاست مشابهی را هم برای ساخته جدید خود در نظر بگیرد و نسخه کامل Cyberpunk 2077 را منتشر کند. در جلسه سرمایه‌داران این استودیو لهستانی، مایکل نواکوفسکی که مدیر ارشد مسائل تجاری محسوب می‌شود در این باره به صحبت پرداخت. طبق گفته‌های این فرد اعضای تیم سازنده هنوز نام این نسخه کامل را تعیین نکرده‌اند، اما به محض اینکه به نتیجه برسند آن را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

خود سایبرپانک 2077 در اواخر سال 2020 منتشر شد و بسته الحاقی آن، همین چند روز پیش در دسترس قرار گرفت. حال از آنجایی که Phantom Liberty قرار است به اولین آخرین DLC داستانی بازی تبدیل شود، افراد زیادی منتظر یک نسخه کامل هستند. نواکوفسکی هم در این باره اظهار نظر کرد و گفت آن‌ها می‌خواهند نسخه کامل Cyberpunk 2077 را منتشر کنند؛ اما احتمالا روشی که در پیش می‌گیرند با Withcer 3 متفاوت خواهد بود.

نسخه کامل Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk Ultimate Edition منتشر می‌شود

مدیر ارشد مسائل تجاری سی دی پراجکت رد چنین گفت:«شما نباید سایبرپانک را تا زمان عرضه یک نسخه کامل با ویچر مقایسه کنید. ما یک سری برنامه در این باره داریم، اما هنوز زمان صحبت کردن در موردشان نرسیده است.»

حال نکته جالب این است که حرف‌های ذکر شده درست در زمانی منتشر شدند که شایعات جالبی در سطح اینترنت پخش شده است. طبق گزارش‌های موجود، موسسه PEGI چند وقت پیش Cyberpunk 2077 Ultimate Edition را برای منطقه اروپا رده‌بندی سنی کرده بود که می‌تواند نوید بخش این موضوع باشد. هرچند که صفحه مخصوص به سایبرپانک آلتیمیت ادیشن دیگر در سایت PEGI به چشم نمی‌خورد، اما افرادی که این پست را دیده‌اند از تاریخ عرضه آن خبر دارند. طبق اطلاعات ما می‌توانیم در تاریخ 10 دی 1402 (31 دسامبر) منتظر نسخه کامل Cyberpunk 2077 باشیم.

با توجه به موفقیت‌های عظیم این بازی نقش آفرینی، انتشار نسخه Ultimate Edition کاملا منطقی به نظر می‌رسد. با توجه به گزارش‌ها بازی Cyberpunk 2077 تا به حال بیش از 25 میلیون نسخه فروخته و نسبت به ویچر 3 فروش سریع‌تری را تجربه کرده است. علاوه بر این، در همان روزهای ابتدایی بیش از سه میلیون نفر به تجربه بسته الحاقی Phantom Liberty پرداخته‌اند که عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد انتشار نسخه کامل بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VideoGamesChronicles

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.