دانلود بازی Speed 3 Grand Prix برای PC
دانلود بازی Speed 3 Grand Prix برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Speed 3 Grand Prix برای PC

پارسی گیم 26 آذر 1400 بدون دیدگاه
5,812 بازدید

دانلود بازی Speed 3 Grand Prix برای کامپیوتر

از گذشته تا به امروز بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی با دو شکل آرکید یا شبیه‌ساز به دست ما رسیده‌اند. سبک آرکید بیشتر شبیه به تجربه یک بازی ویدیویی بوده در حالی که در شبیه‌سازها، چالش‌های بیشتری سر راه شما قرار می‌گیرد و رانندگی با خودروها، واقع‌گرایانه‌تر است. هر کدام از این زیرشاخه‌ها در اتومبیل‌رانی طرفداران مخصوص خودشان را دارند و عناوین مختلفی برایشان منتشر شده است. بازی Speed 3 Grand Prix از استودیو Badboy’s Game عنوانی اتومبیل‌رانی در سبک آرکید بوده که تجربه سرعت بالا با خودروهای فرمول یک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این بازی به‌سادگی تجربه سرعت سرسام‌آور را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با ورود به پیست مسابقه، مهارت خودتان را بسنجید و از رانندگی با اتومبیل‌های فرمول یک لذت ببرید. مسابقات بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که در جای‌جای کره زمین برگزار می‌شوند و پیست‌های فراوانی برای رانندگی برای شما آماده شده است. از مناطق موجود در قاره آمریکا گرفته تا پیست‌های معروف کشور آلمان، مناطق روستایی بریتانیا و حتی شهر بزرگ و رنگارنگ توکیو! زمان آن رسیده که به یک قهرمان واقعی در این رشته تبدیل شوید.

گیم پلی بازی بسیار ساده بوده و به دلیل ماهیت آرکیدش، چالش‌های کمتری را سر راه شما قرار می‌دهد؛ اما این بدان معنا نیست که برای پیروزی نیاز به هیچ مهارتی ندارید. سرعت بالای اتومبیل‌ها باعث می‌شود هیجان بسیاری را تجربه کنید و کنترل‌های ساده باعث می‌شود حتی کودکان نیز به‌سادگی بتوانند آن‌ها را هدایت کرده و از بازی لذت ببرند. حالت‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد که هر کدام قوانین مخصوص خودشان را تعریف می‌کنند، مثلاً در بخش زمان‌دار، باید مهارت خودتان را در مدتی محدود نشان دهید و رکورد جدیدی بزنید. از لحاظ گرافیکی نیز بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و تصاویر و محیط‌هایی رنگارنگ و زیبا را حین مسابقه دادن مشاهده خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need For Speed Heat و Forza Horizon 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Speed 3 Grand Prix با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 10
Processor: Intel Core i3 7th Generation @ 3.40Ghz or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or Higher
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

EXPLOSIVE AND HIGH-SPEED ARCADE TRACK RACING FOR EVERYONE
Get on the circuit and show that you’re the best driver of all time! Pick your favorite racing car and make your way to the first spot in all seasons to claim the championship title. Drive recklessly to take down the competition and let them all bite your dust!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.