گرافیکی ترین بازی های PS5
ارحام ادبخواه

گرافیکی ترین بازی های PS5 که باید تجربه کنید

ارحام ادبخواه 9 مرداد 1401 بدون دیدگاه
6,447 بازدید

ورای ارزش‌های هنری ویدیو گیم که خود را در زمینه‌هایی مانند داستان، محیط‌سازی و شخصیت‌پردازی نشان می‌دهند، گرافیک فنی و بصری هم از ارزش بالایی برخوردار است. کنسول پلی استیشن 5 هم به لطف سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند خود، می‌تواند زمینه مناسبی برای آثاری که توجه زیادی به جزئیات گرافیکی دارند، باشد. ماحصل توانایی سازندگان و کنسول نسل نهمی سونی، به بازی‌های زیبایی (از لحاظ فنی) تبدیل شده که از خیره شده به آن‌ها لذت می‌برید. ما هم می‌خواهیم در مقاله گرافیکی‌ ترین بازی‌ های PS5 که باید تجربه کنید، به آثاری بپردازیم که گرافیک فنی چشم‌گیر و خیره‌کننده‌ای دارند.

 بازی های PS5 با بهترین گرافیک

حدود یک سال و نیم از عرضه ابتدایی کنسول پلی استیشن 5 می‌گذرد و در طی این مدت، ما شاهد بازی‌های فوق‌العاده متعددی بوده‌ایم. در واقع سونی با عرضه برخی آثار، ثابت کرد که PS5 می‌تواند میزبان مناسبی برای بازی‌های AAA با گرافیک بالا بوده و از پس اجرای آن‌ها برآید. هنگامی که مارک سِرنی، طراح پلی استیشن 5، در نمایشگاه GDC 2020 (مخفف Game Developers Confernce) از توانایی‌های فنی کنسول مورد بحث رونمایی کرد، بسیاری از افراد تحت تاثیر قابلیت‌های آن قرار گرفتند. در آن برهه زمانی، داشتن یک PS5 و استفاده از ویژگی‌های سخت‌افزاری و فنی آن حسابی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسید؛ موضوعی که پس از عرضه رسمی تثبیت شد و انتظارات را تا حد زیادی برآورده کرد.

با وجود عرضه محدود پلی استیشن 5 و پیشی گرفتن تقاضا نسبت به عرضه، برخی از افراد آنقدری خوش شانس بوده‌اند که به این غول ژاپنی دست پیدا کنند. این افراد اگر بازی‌های مناسبی را انتخاب کرده باشند، به خوبی متوجه قدرت کنسول خود و پتانسیل بالای نسل نهم بازی‌های ویدیویی خواهند شد. اما همان‌طور که اشاره کردیم، برای درک نهایت این پتانسیل نیاز به بازی‌هایی دارید که کمال استفاده را از سخت‌افزار و قدرت موجود ببرند. مشخصا ما در سال‌های آتی شاهد آثاری با گرافیک بهتر و چشم‌نوازتر خواهیم بود؛ اما تا همین حالا هم از بازی‌هایی با گرافیک بالا محروم نبوده‌ایم. بنابراین اگر می‌خواهید کنسول خود را به چالش بکشید و به چند عدد از بهترین عنوان‌های ممکن بپردازید، با مقاله «گرافیکی‌ ترین بازی‌ های PS5 که باید تجربه کنید» همراه باشید.

بازی Returnal

بازی Returnal

بازی Returnal که جزو آثار تحسین شده هم به شمار می‌رود، یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید روی PS5 خود تجربه کنید. ریترنال در گروه آثار Rougelike قرار می‌گیرد و مکانیک‌های خاص خود را دارد. برای مثال شما پس از هر بار مردن به ابتدای همان مرحله بازگردانده می‌شوید تا شانس خود را دوباره امتحان کنید. همین موضوع و دشمنانی که به خون شخصیت اصلی تشنه هستند، باعث می‌شود که ریترنال به یک بازی سخت اضافه شود. حالا یک اتمسفر ترسناک و گیر کردن در سیاره‌ای بیگانه را هم در نظر بگیرید تا به ایده کلی جدیدترین محصول استودیو فنلاندی Housemarque برسید.

ایده داستانی و حال و هوای سیاره‌ای که در آن گیر می‌کنید، روی منظره‌های بصری بازی تاثیر گذاشته و باعث به وجود آمدن یک هویت خاص شده است. سونی هم که از توانایی‌های استودیو مذکور آگاه بود، بودجه و منابع لازم را در اختیار سازندگان قرار داد تا به بهترین نتیجه ممکن برسد. ریترنال که آوردن نام آن در لیست گرافیکی‌ ترین بازی‌ های PS5 واجب است، نشان می‌دهد که یک استودیو مستقل و بااستعداد چگونه می‌تواند با امکانات لازم به دستاوردهای بزرگی برسد. علاوه بر این‌ها، باید بدانید که بازی Returnal به خوبی از قابلیت‌های کنترلر Dualsense استفاده می‌کند تا بیش از پیش در دنیای فوق‌العاده زیبا (و صد البته ترسناک) بازی غوظه ور شوید.

  • توسعه دهنده: استودیو Housemarque
  • سال عرضه: 2021

بازی Death Stranding Director's Cut

بازی Death Stranding Director’s Cut

اول از همه باید اشاره کنیم که تاریخ عرضه ابتدایی بازی Death Stranding به سال 2019 باز می‌گردد؛ جایی که اثر مذکور پس از کلی انتظار و ایده‌های عجیب منتشر شد و توانست بخشی از طرفدران را راضی نگه دارد. دث استرندینگ با وجود عناصر اکشن-ماجراجویی خود، به بازی‌های Walking Simulator هم شباهت زیادی داشته و در حین تجربه آن، باید زمان زیادی را صرف راه رفتن کنید. البته این بازی آنقدری جزئیات، فعالیت‌ها و محیط جالبی دارد که در حین پیمودن مسافت‌های طولانی خسته نشوید.

اما کار دث استرندینگ در سال 2019 به پایان نرسید و ادامه پیدا کرد. استودیو Kojima Production نسخه Director’s Cut بازی مذکور را در سال 2022 منتشر کرد که علاوه بر محتویات جدید، شامل گرافیک و جلوه‌های بصری بهبود یافته هم می‌شود. این نسخه خاص از بازی با توجه به سخت افزار پلی استیشن 5 ارتقا یافته و از همیشه بهتر به نظر می‌رسد. اما آنچه که داستان را جذاب‌تر می‌کند، این است که نسخه پلی استیشن 4 بازی Death Stranding هم به طور پیش فرض زیبا به نظر می‌رسید و حالا همه چیز یک قدم رو به جلو رفته است. پس وارد دنیای بازی مذکور شوید، داستان پیچیده آن را دنبال کنید و از یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های PlayStation 5 لذت ببرید.

  • توسعه دهنده: استودیو Kojima Production
  • سال عرضه: 2022

بازی Ghost of Tsushima Director's Cut

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

اگر بخواهیم لیستی از زیباترین بازی‌های تمام دوران جمع کنیم، اگر نامی از بازی Ghost of Tsushima نبریم بدون شک در حق آن کوتاهی کرده‌ایم. استودیو Sucker Punch با وجود اینکه یک توسعه دهنده غربی محسوب می‌شود، در ساخت و پرداخت ژاپن فئودال بی‌نظیر عمل کرده و چشم‌اندازهای آن را مانند تابلوهای نقاشی، با ظرافت تمام در کنار همدیگر قرار داده است. گوست آف سوشیما که اولین بار در سال 2020 برای پلی استیشن 4 منتشر شد، موفقیت‌ها و واکنش‌های مثبت حجیمی را به همراه داشت. منتها سازندگان به موفقیت‌های کسب شده راضی نشدند و تصمیم گرفتند راهی برای ادامه آن پیدا کنند.

نتیجه این تلاش‌ها به بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut بدل شد که شامل یک محتوای داستانی جدید و مستقل است. اما باید بدانید که برخلاف دث استرندینگ، نسخه Director’s Cut گوست آف سوشیما برای PS4 هم در دسترس قرار گرفت. با این حال، نسخه PS5 بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut باز هم شامل پیشرفت‌های گرافیکی می‌شود و به طور کامل از قابلیت‌های کنسول نسل نهمی سونی بهره می‌برد.

اما محتوای داستانی نسخه Director’s Cut به چه شکلی است؟ استودیو Sucker Punch در ورژن جدید بازی خود، جین ساکای که شخصیت اصلی بازی شناخته می‌شود را به جزیره ایکی (Iki) می‌فرستد. جین باید در جزیره ایکی با تهدید جدیدی که از سمت نیروهای مهاجم مغولستانی به وجود آمده مبارزه کند و آن‌ها را شکست دهد. اما داستان به همین سادگی نیست و سازندگان با نبوغ خود در زمینه داستانی سرایی، یک روایت درگیر کننده دیگر را مانند بازی اصلی به وجود آورده‌اند.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Sucker Punch

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 همان‌طور که اکثر ما خبر داریم، قربانی عجله در مرحله ساخت و انتشار زودرس شد. همین موضوع در کیفیت نهایی بازی تاثیر گذاشت و باعث شد که با یک اثر ناقص، پر از مشکل و ضعیف از لحاظ فنی روبرو شویم. اما همه این موضوعات و حاشیه‌هایی که حول سایبرپانک 2077 وجود دارد، نمی‌تواند زیبایی بی‌حد و حصر شهر نایت سیتی و خیابان‌های پر از جرم و جنایت آن را انکار کند. شما از اولین لحظه‌ای که کنترل V را به دست می‌گیرید (مهم نیست که چه Lifepath را انتخاب کنید)، با زیبایی‌های بصری بازی مورد بحث روبرو می‌شوید.

اما چرا باید از یک بازی پرمشکل در لیست بازی‌های PS5 با بالاترین گرافیک یاد کنیم؟ آن هم در حالی که باگ‌های متعدد در گرافیک و تجربه فنی نهایی تاثیر گذار است؟ اگر می‌خواهید بازی Cyberpunk 2077 را روی پلی استیشن 5 تجربه کنید و آن را به آخرین نسخه عرضه شده به روز رسانی کرده‌اید، بهتر است مسائل مربوط به باگ‌ها و مشکلات فنی را تا حدودی فراموش کنید. آپدیت بزرگ بازی Cyberpunk 2077 بخش عظیمی از مشکلات اثر را برطرف کرده تا بتوانید حین ورود به نایت سیتی، تجربه متعادلی داشته باشید. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که از تجربه سایبرپانک 2077 روی کنسول‌های نسل هشتمی لذت نبرده‌اند، این موقعیت را از دست ندهید.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو CD Projekt Red

بازی Kena Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits که برای اولین بار در مراسم PlayStation Showcase سال 2020 معرفی شد، توسط استودیو Ember Labs ساخته شده؛ استودیویی که بیش‌تر به خاطر ساخت انیمشین‌های مختلف شناخته می‌شود. بنا بر همین موضوع، Kena اولین بازی ویدیویی مستقل و بزرگ آن‌ها به شمار می‌رود. هنگامی که Bridge of Spirits برای اولین بار معرفی شد، گرافیک و جلوه‌های بصری آن نخستین جنبه‌ای بود که توجه بازیکنان را به خود جلب کرد. لازم به ذکر است که این زیبایی بصری در اثر نهایی هم دیده می‌شد و تریلرهای گیم‌پلی و رونمایی ابتدایی هیچ وقت به ما دروغ نگفتند.

جالب است بدانید که این استودیو مستقل و خوش نام، در ساخت بازی Kena: Bridge of Spirits به خوبی از سابقه کاری خود در زمینه انیمشین سازی بهره برده. آن‌ها سابقه ساخت انیمشین Majora’s Mask: Terrible Fate را در کارنامه خود دارند که به گونه‌ای پیش درآمد (Prequel) بازی The Legend of Zelda: Majora’s Masl به شمار می‌رود. حال آن‌ها از همین پیش زمینه استفاده کردند تا بازی مورد بحث به زیباترین شکل ممکن عرضه شود. Bridge of Spirits آنقدری پرجزئیات است که در نگاه اول، شاید آن را با انیمشین‌های بلاک باستری هالیوودی اشتباع بگیرید.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Ember Labs

بازی Marvel's Spider Man

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

کنسول پلی استیشن 5 در زمان عرضه اولیه Line-Up به نسبت مناسبی از بازی‌های مختلف داشت تا بازیکنان طیف انتخاب خوبی داشته باشند. با این حال، هیچ یک از Launch Titleهای این کنسول به اندازه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بزرگ و مورد انتظار نبودند. اثری که از جهاتی یک نسخه فرعی از بازی Marvel’s Spider-Man محسوب می‌شود. شما در این بازی به جای پیتر پارکر، کنترل یک اسپایدرمن سیاه پوست با نام مایلز مورالس را به دست می‌گیرید و باید با دشمنان مبارزه کنید.

با توجه به نکات گفته شده، نباید متعجب شوید که این بازی نه تنها یکی از گرافیکی‌ ترین بازی‌ های PS5 به شمار می‌رود، بلکه در لیست پرفروش‌ترین آثار این کنسول هم قرار می‌گیرد. Miles Morales با وجود اینکه برای پلی استیشن 4 هم در دسترس قرار گرفت، اما به خوبی می‌تواند قدرت سخت افزاری کنسول نسل نهمی سونی را به نمایش بکشد. این بازی در بحث جلوه‌های بصری و گرافیکی چندین سطح از Marvel’s Spider-Man قرار می‌گیرد و می‌تواند تجربه چشم‌نوازتری را ارائه دهد. البته توجه داشته باشید که که خود Marvel’s Spider-Man هم برای پلی استیشن 5 ریمستر شده و می‌توانید از آن لذت ببرید.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو Insomniac Games

بازی Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade

هنگامی که بازی Final Fantasy 7 Remake در سال 2020 برای پلی استیشن 4 منتشر شد، مشخص بود که اجرای بازی مذکور برای کنسول نسل هشتمی سونی فوق‌العاده سخت است. به عبارتی دیگر، FF7 Remake در حین اجرا روی PS4 روی آن فشار می‌آورد و این فشار، در زمینه‌های مختلف قابل مشاهده بود. از افت فریم‌های متعدد گرفته تا دیر Load شدن بافت‌ها و مسائل مشابهی از این قبیل. با این وجود، بازی Final Fantasy 7 Remake روی پلی استیشن 4 فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسید و حتی با وجود تمامی این مشکل‌ها، مانند یک اثر هنری بصری به نظر می‌رسید؛ اثری که انگار از دل انیمه‌های کلاسیک شرقی بیرون آمده بود و با عناصر ویدیو گیمی ترکیب شده بود.

اما همان‌طور که همه متوجه این موضوع بودند، بازی Final Fantasy 7 Remake نمی‌توانست روی سخت‌افزاری که مربوط به سال 2013 است، به پتناسیل واقعی خود دست پیدا کند. بنا بر همین موضوع، همه گیمرها مشتاق بودند که نسخه پلی استیشن 5 بازی مورد بحث منتشر شود و به سراغ آن روند. نتیجه به بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade ختم شد که در یک واژه، درخشان بود. البته که این نسخه جدید از بازی صرفا میزبان پیشرفت‌های بصری نمی‌شد و سازندگان محتوای داستانی جدیدی هم به آن اضافه کرده بودند. این محتوای داستانی شخصیت یوفی (Yuffie) را در مرکز داستان قرار می‌داد و به ماجراهای او می‌پرداخت؛ شخصیتی که در نسخه اورجینال که در سال 1997 منتشر شده بود هم حضور داشت.

در ادامه تمامی این بحث‌ها باید بدانید که بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade هیچ کس را ناامید نکرد و توانست انتظار طرفداران را برآورده کند. این نسخه خاص از بازی از قدرت سخت‌افزاری کنسول پلی استیشن 5 به خوبی استفاده می‌کند تا دیگر اثری از مشکلات نسخه پلی استیشن 4 بازی به چشم نخورد. علاوه بر این‌ها، محتوای داستانی جدید Intergrade هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و ارزش هزینه اضافی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارد.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Square Enix

بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Zero Dawn با اینکه در حین عرضه کمی زیر سایه The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار گرفت، اما باز هم حسابی درخشید و نام خود را به عنوان یکی از زیباترین آثار کنسول پلی استیشن 4 تثبیت کرد. اثری که به لطف ایده‌های بدیع خود و جهان زیبایی که استودیو Guerrilla Games خلق کرده بود، حسابی تاثیرگذار عمل کرد و توانست جمع بزرگی از طرفدران و منتقدان را راضی نگه دارد. در ادامه و همان‌طور که همه ما انتظار داشتیم، بازی Horizon Forbidden West به عنوان نسخه جدید سری عرضه شد و توانست تمامی استاندارندهای شماره اول را یک قدم رو به جلو ببرد. استودیو Guerrilla Games با عرضه Forbidden West برای کنسول نسل نهمی سونی، یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 را به وجود آورد که یک جهان پسا آخرالزمانی اما زنده و پویا را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

اما تمامی پیشرفت‌های بازی Horizon Forbidden west نسبت به نسخه قبلی در مسائل گرافیکی خلاصه نمی‌شود و در زمینه گیم‌پلی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.  این بازی با گیم‌پلی گسترده‌تر و عمیق‌تر خود کاری می‌کند که در حین به دست گرفتن کنترل شخصیت ایلوی (Alloy)، روند مبارزه با ربات‌ها و انسان‌ها را از فاصله نزیک‌تری دنبال کنید. اما موضوع جایی هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد که متوجه می‌شویم سازندگان بازی، آن را برای پلی استیشن 4 هم منتشر کرده‌اند. به عبارتی دیگر، Forbidden West یک اثر میان نسلی است که هم برای PS4 و هم برای PS5 در دسترس قرار دارد و روی هر دو کنسول، باور نکردنی اجرا می‌شود. البته همان‌طور که مشخص است، نسخه پلی استیشن 5 به مراتب بهتر به نظر می‌رسد و می‌تواند چشم‌های شما را به عنوان یک بازی ویدیویی، از جلوه‌های بصری سیراب کند.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Guerrilla Games

بازی Ratchet & Clank Rift Apart

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

استودیو Insomniac Games از زمان عرضه پلی استیشن 5، بدون شک اصلی‌ترین مهره سونی برای بازی‌های AAA و بلاک باستری بوده است. استودیویی که تنها در برهه زمانی چند ماهه و با انتشار دو بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و Spider-Man: Miles Morales، دو تا از بهترین آثار پلی استیشن 5 را در دسترس طرفداران قرار دارد. اما آنچه که می‌خواهیم در این قسمت از لیست گرافیکی‌ ترین بازی‌ های PS5 به آن اشاره کنیم، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart است. اثری که شانزدهمین نسخه سری Ratchet & Clank به شمار می‌رود؛ مجموعه‌ای که کار خود را سال‌ها پیش و روی کنسول پلی استیشن 2 آغاز کرد.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از لحاظ فنی یک شاهکار است. این اثر نه تنها از قدرت پردازشی پلی استیشن 5 نهایت بهره را می‌برد، بلکه با استفاده از SSD سریع این کنسول تقریبا Loadingها را از بازی حذف می‌کند. همین موضوع و SSD فوق‌العاده سریع PS5، باعث به وجود مکانیک Rift شده است که با استفاده از آن، می‌توانید بدون فاصله و درست مانند دکتر استرنج میان محیط‌ها جا به جا شوید. علاوه بر این، Rift Apart درست مانند Kena: Bridge of Spirits مانند انیمیشن‌های سینمایی پیسکار می‌ماند و در نگاه اول، شاید آن را با یک انیمشین سینمایی اشتباه بگیرید. هنگامی که وارد Ratchet & Clank: Rift Apart شده و کنترل رچت را به دست بگیرید، خیلی سریع درک می‌کنید که با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 روبرو هستید.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Insomniac Game

بازی Demon's Souls

بازی Demon’s Souls

در ادامه ریمیک فوق‌العاده بازی Shadow of the Colossus برای پلی استیشن 4، بسیاری از افراد منتظر بودند تا جادوی استودیو Bluepoint Games برای پروژه بعدی را ببینند.در آن زمان شایعه‌ها و گمانه زنی‌ها زیادی در مورد بازی بعدی وجود داشت؛ از شایعاتی که در مورد ریمیک Meta Gear Soild وجود داشت گرفته تا افرادی که اعتقاد داشتند این استودیو در حال ساخت یک اثر کاملا جدید است. اما با برگزاری PlayStation Showcase و معرفی بازی Demon’s Souls Remake، همه متوجه شدند که اعضای استودیو مورد بحث به سراغ یکی از آثار From Software رفته‌اند.

در میان تمامی لانچ تایتل‌های پلی استیشن 5، هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند طرفداران را به اندازه دیمن سولز شگفت‌زده کنند. این بازی حکم نسخه بازسازی Demon’s Souls را دارد که اولین بار در سال 2009 و برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد. اعضای Bluepoint Games جزئیات دیمن سولز را با توجه به قدرت PS5 از صفر طراحی کردند تا به عنوان یک لانچ تایتل، بتواند قدرت کنسول نسل نهمی سونی را به رخ بکشد. البته که در این میان یک سری پیشرفت‌ها در بحث QoL یا Quality of Life Improvment اعمال شد تا بازیکنان جدیدتر هم بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. در واقع سازندگان یک سری مکانیک‌ها و عناصر را به روز رسانی کردند تا بتوانند با توجه به معیارهای مدرن ویدیو گیمی، یک اثر استاندارد را روانه بازار کنند.

حال اگر تصمیم گرفتید به عنوان یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 به سراغ Demon’s Souls بروید، بهتر است یک سری نکات را در نظر بگیرید. اول از همه باید بدانید که اثر مورد بحث یک Souls-Like یا Souls-Borne بوده و با توجه به همین مسئله، بازی فوق‌العاده سختی است. به عبارتی دیگر، دیمن سولز یک بازی جریان اصلی و سینمایی مانند سایر انحصاری‌های سونی نیست که گیمرهای عامه پسند و معمولی، بتوانند به سراغش بروند و آن را به راحتی تمام کنند. پس پیش از رفتن به سراغ بازی مذکور، حواس خود را حسابی به این موضوع جمع کنید.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو Bluepoint Games

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید، پلی استیشن 5 از لحاظ بازی‌هایی کم گرافیک بالایی دارند حسابی غنی است و می‌تواند انتظارات شما به عنوان یک گیمر (حتی یک گیمر سخت پسند) را برآورده کند. تازه همان‌طور که همه ما می‌دانیم، بازی‌های گرافیکی و AAA متعدد دیگری هم وجود دارند که می‌توانید به لطف PS5، به تجربه آن‌ها بپردازید. در ادامه سعی می‌کنیم به چند عدد از آثاری که پتناسیل حضور در این لیست را داشتند، اشاره کنیم:

  • بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy
  • بازی Gran Turismo 7
  • بازی Assassin’s Creed Valhalla
  • بازی Control: Ultimate Edition
  • بازی Hitman 3
  • بازی Dying Light 2
  • بازی Godfall
  • و…

نظر شما در مورد بهترین بازی‌های PS5 با بالاترین گرافیک چیست؟ شما دوست دارید زودتر از همه به تجربه کدام یکی از آثار معرفی شده بپردازید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چه اثری در لیست گرافیکی‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد؟

بازی Demon's Souls Remake که با توجه به بازی Demon Souls 2009 ساخته شده، در صدر لیست قرار دارد

۱
آیا بازی Ghost of Tsushima Director's Cut شامل محتوای داستانی جدید هم می‌شود؟

بله، بازی Ghost of Tsushima Director's Cut علاوه بر پیشرفت‌های بصری برای پلی استیشن 5، شامل یک محتوای داستانی جدید می‌شود که در جزیره‌ای با نام Iki‌ رخ می‌دهد

۲
آیا بازی Cyberpunk 2077 هنوزهم مشکلات زیادی دارد؟

خیر، اگر روی کنسول PS5 به سراغ این بازی بروید و آن را به آخرین نسخه عرضه شده به روز رسانی کنید، یک بازی متعادل و به نسبت کم مشکل را تجربه خواهید کرد

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.