بهترین بازی های اندروید آنلاین
سارا هابطی

معرفی بهترین بازی های آنلاین اندروید

سارا هابطی 14 مرداد 1402 5 دیدگاه
21,731 بازدید

امروزه بازی های آنلاین از جمله سرگرمی‌های داغ این روزهای بازار موبایل و پلتفرم‌های خانگی هستند که تمامی گیمرها از سن کم گرفته تا زیاد به سراغ تجربه این عناوین هیجان‌انگیز می‌روند و سعی می‌کنند دوستان و بازیکنان دیگر را به چالشی فراموش‌نشدنی بکشند. با این وجود، خوشبختانه توسعه‌دهندگان بسیار زیادی وجود دارند که با ارائه عناوین متعدد و آنلاین، بازیکنان را تشویق به انجام بازی‌های مختلف می‌کنند. اگر شما نیز به بهترین بازی های آنلاین اندروید علاقه دارید؟ پس در ادامه همراه پارسی گیم باشید. با دانلود بازی های آنلاین موبایل می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شده و در میان بهترین بازی های موبایل خودتان را غرق کنید.

بهترین بازی های آنلاین اندروید؛ ترکیبی از انفجار و هیجان

با این‌که بازی‌های تک نفره و داستانی از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند، اما بازی های آنلاین چند نفره به شما تجربه متفاوت‌تر و هیجان‌انگیزتری را انتقال خواهد داد. شما و دوستانتان با انجام بازی های آنلاین می‌توانید در برابر دیگر بازیکنان جهان بایستید و برنده واقعی را به آن‌ها نشان دهید. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ارائه بازی‌های محبوب پلتفرم موبایل و بازار به شدت داغ آن، ممکن است در اقیانوس عمیق مارکت اندروید غرق شوید؛ اما ما اینجاییم تا با معرفی بهترین بازی های آنلاین اندروید به شما کمک بزرگی کنیم و برجسته‌ترین و محبوب‌ترین این عناوین را به شما معرفی کنیم.

1) بازی BombSquad

بازی BombSquad

بازی بمب اسکواد یک بازی کاملا سرگرم‌کننده و جذاب است. استودیوی Eric Froemling برای ساخت این اثر دست به خلاقیت زیادی زده است تا کاربران خود را به وجد بیاورد. زمانی که وارد بازی می‌شوید، مینی‌گیم‌های متفاوتی از بازی را خواهید دید که همه آن‌ها همراه با انفجارهای مختلف هستند. بمب‌های مختلفی در حین بازی به دست می‌آورید و باید آن‌ها را به سمت دشمنان پرتاب کنید. بازی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به دلخواه خود هر شخصیتی که دوست دارید را انتخاب کنید.

همچنین بازی به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از قدرت‌های خود دشمنان را منجمد کنید. گرافیک جذاب و گیم پلی بسیار خوبی بازی مکمل یکدیگر شده‌اند تا یک بازی متفاوت و سرگرم‌کننده تولید شود. اگر از بازی‌های یکنواخت و با خط داستانی تکراری خسته‌شده‌اید، این عنوان می‌تواند به راحتی شما را تا ساعت‌ها سرگرم خودش کند. دلیل اصلی محبوبیت بازی، حالت چند نفره است. شما می‌توانید این بازی را در کنار دوستان خود تجربه کنید و از لحظات آن لذت ببرید.

2) بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact

در بین بهترین بازی های آنلاین اندروید، یک عنوان به شدت گرافیکی و حجیم وجود دارد که دست کمی از بازی‌های کنسولی ندارد. این عنوان توسط یک شرکت بازی‌سازی چینی ساخته شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های را درون برنامه‌ای انجام دهند. زمانی که بازی Genshin Impact منتشر شد، تنهای روی کنسول‌های خانگی قابل اجرا بود، اما با گذشت زمان و استقبال خوبی که از بازی گردید، کمپانی miHoYo Limited تصمیم گرفت که آن را برای نسخه موبایل نیز عرضه کند.

نکته جالبی که در مورد بازی وجود دارد، این است که وقتی شرکت سازنده آن را برای نسخه اندروید پورت کرد؛ بازی از نظر گرافیکی با افت مواجه نشد و کیفیت ساخت خودش را ثابت نگه داشت. زمانی که درگیر گیم پلی بازی می‌شوید، با یک فضای چند منظوره مواجه خواهید شد. در این فضا باید هم ماجراجویی کنید؛ و هم بخش‌های اکشن و نقش‌آفرینی بازی را انجام دهید. اگر به شخصیت‌های مانگا و اسطوره‌های ژاپنی علاقه دارید، بازی Genshin Impact می‌تواند تجربه جذابی را برای شما بسازد.

3) بازی Among Us

بازی Among Us

زمانی که قصد دارید به معرفی بازی های آنلاین موبایل بپردازیم، غیر ممکن است که بازی Among Us از دستمان فرار کند. این عنوان با این‌که بسیار طراحی ساده ای دارد، اما در بین بهترین بازی های اندروید آنلاین جایگاه خودش را به خوبی حفظ کرده و در بین بازی‌های رایگان وایرال شده است. زمانی که این اثر در بین بازی‌های مدرن منتشر شد، تحول خوبی در میان بازی‌های فکری و پنهان کاری با این سبک شکل گرفت. با این‌که هرچه جلوتر می‌رویم استراتژی بازار بازی‌سازی به سمت بازی‌های آنلاین می‌رود، اما بخش آفلاین بازی Among Us طرفداران زیادی دارد.

تیم توسعه‌دهنده برای این‌که بازی بهتر دیده شود، تبلیغات سنگینی برای دیده شدن آن انجام داده‌اند. پس قطعا کم‌تر کسی پیدا می‌شود که گیمر بازی‌های آنلاین باشد ولی بازی Among Us را تجربه نکرده باشد. در کنار بخش آنلاین بازی، می‌توانید قسمت آفلاین را به همراه دوستان خود انجام دهید، البته فراموش نکنید که باید حداقل 4 نفر باشید. در آغاز، در یک سفینه قرار می‌گیرید، اگر بازی شما را به عنوان خدمه انتخاب کند باید حتما به دیگران کمک کنید که مشکلات سفینه را برطرف سازند. در غیر اینصورت اگر به عنوان خرابکار انتخاب شوید، باید بین کارهای خدمه‌های سفینه اختلال ایجاد کنید. همین ایده ساده باعث شد که این عنوان تا به حال 100 میلیون بار برای اندروید دانلود شود.

4) بازی Clash Royale

بازی Clash Royale

بازی Clash Royale یکی از شاهکارهای شرکت سوپرسل است که پس از معرفی، توسط کاربران گوگل پلی 100 میلیون بار دانلود شد. بازی کلش رویال تفاوت زیادی با بازی کلش آو کلنز ندارد و باز هم با گیمرهای حرفه‌ای و مبتدی از سراسر دنیا می‌توانید بازی می‌کنید. در هر ژانری از این بازی، هدف اصلی شما حمله به قلعه‌ دشمن است و باید پادشاهان سرزمین‌های دور را به زانو دربیاورید. در کنار این‌که باید به قلعه‌های دشمنان حمله کنید، باید ساختار دفاعی قلعه خود را به صورتی بچینید که در مقابله حملات متجاوزان مقاوم باشد.

تمام سربازها، استحکامات، جادوها را باید در اختیار بگیرید تا به بهترین نحو از قلمرو خود دفاع کنید. بازی Clash Royale لیستی از کارت‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قدرت مبارزان خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید کارت‌های خود را در گروهی که عضو هستید به اشتراک بگذارید تا باقی اعضا گروه هم بتوانند در کنارتان رشد کنند.

5) بازی Last Day on Earth: Dead War

بازی Last Day on Earth Dead War

زمانی که در شرایط آخرالزمانی قرار می‌گیرد باید تمام تلاش خود را کنید تا خودتان و دیگران را زنده نگه دارید. در این شرایط باید تمام منابعی که نیاز دارید به خوبی جمع‌آوری کنید تا با استفاده از آن‌ها فضای بازی را گسترش دهید. در بازی Last Day on Earth: Dead War باید با دوستان خود یک گروه را بسازید تا شانس زنده ماندن در بازی را بالا ببرید. تمام فناوری‌ها و تجیهزات آپدیت آیتم‌ها فراهم شده‌اند تا در هر مرحله تجربه متفاوتی از بازی داشته باشید.

برای این‌که به قسمت‌های مختلف بازی سفر کنید، بهتر است که از یک پوشش محافظتی کمک بگیرید. برای این‌که سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید، باید به محل‌های دیگر بازیکنان حمله‌ور شوید تا منابعی که جمع‌آوری کرده‌اند را بدزدید. دنیای بازی Last Day on Earth: Dead War، یک فضای مملو از زامبی است و باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا شما نیز آلوده نشوید. داستان این عنوان شبیه به دیگر بازی‌های زامبی، یک ویروس باعث از بین رفتن نژاد بشری شده است. در بازی باید اول از همه پناهگاه خود را تقویت کنید و با شکار حیوانات گرسنگی خود را برطرف سازید.

6) بازی Brawl Stars

بازی Brawl Stars

درصورتی که به بازی‌های شرکت سوپرسل علاقه داشته باشید، غیر ممکن است که بازی Brawl Stars را نشناسید. در این عنوان با قهرمانان زیادی روبرو هستید و از آن‌ها می‌توانید برای نبردهای خونین خود استفاده کنید. با توجه به سلیقه خود، می‌توانید حالتی که بیش‌تر دوست دارید را انتخاب کنید تا بازی ماموریت‌های جذابی را در اختیارتان قرار دهد. با این‌که بازی Brawl Stars در سبک استراتژیک طراحی شده است، اما دستتان را برای کنترل شخصیت‌های خود کاملا باز می‌گذارد.

بازی Brawl Stars را برای یک بار هم که شده امتحان کنید و به کمپانی سوپرسل اعلام کنید که چه حسی از بازی گرفته‌اید. قطعا بازی Brawl Stars نسبت به رقبای خود هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر خودش را نشان خواهد داد و زمانی متوجه این موضوع می‌شود که یک بار بازی را تجربه کنید. گیم پلی بازی جدال ستارگان با یکدیگر است و از نظر ساختاری، شباهت زیادی به بازی‌هایی مثل کلش رویال دارد و اگر این بازی‌ها را تجربه کرده باشید؛ تجربه بازی Brawl Stars برای شما شیرین‌تر خواهد شد.

7) بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty Mobile

گیمرهایی که به بازی‌های شوتر علاقه دارند، ارادت خاصی به بازی‌های هم سبک ندای وظیفه (Call of Duty) خواهند داشت. بازی Call of Duty: Mobile بسیار زیاد بین کاربران بازی‌های تیراندازی و اکشن محبوبیت دارد، همینطور این عنوان در نسخه موبایلی خود ویژگی‌های زیادی به بازی اضافه کرده است. در این نسخه نیز مانند دیگر بازی‌های جهان‌باز آنلاین، باید با گیمرهای حرفه‌ای و مبتدی وارد میدان مبارزه شوید. پس تا می‌توانید باید اسلحه‌ها و جلیقه ضد گلوله خود را تقویت کنید تا جلو دیگر کاربران این بازی کم نیاورید.

بازی Call of Duty: Mobile جزء بهترین بازی های آنلاین اندروید محسوب می‌شود؛ زیرا در کنار گیم پلی جذاب خود، بسیار خوش ساخت و هیجان‌انگیز است. در کنار بخش آنلاین بازی، این عنوان به شما ماموریت‌های گوناگونی می‌دهد تا تجربه خود را از درگیری در میدان نبرد بالا ببرید و در کنار آن، از داستان‌های کوتاه بازی لذت برده باشید. بازی به شما این امکان را می‌دهد تا خریدهای لازم را درون بازی انجام دهید و آیتم‌هایی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

8) بازی Roblox

بازی Roblox

هر شغلی که فکرش را بکنید را می‌توانید در بازی Roblox داشته باشید. بیش‌تر گیمرهای قدیمی با بازی های ساده و کم حجم خاطرات زیادی دارند، به همین خاصر اغلب آنها دوست دارند که بازی‌های ساده‌تری را انجام دهند؛ تا بازی‌های سنگین و گرافیکی. بازی Roblox با طراحی جذاب و ساده‌ای که دارد، قطعا به عنوان بهترین بازی های اندروید آنلاین معرفی می‌شود. دلیل این موضوع هم توجهی است که کاربران به این بازی کرده‌اند.

در زمان تجربه Roblox متوجه خواهید شد که تنها با یک بازی ساده طرف نیستید، بلکه سازندگان آن توانسته‌اند یک اثر چند منظوره را ارائه دهند. کاربرانی که دوست دارند بازی‌های کوچک و ساده‌تری انجام دهند، دیگر نیازی ندارند ساعت‌ها به دنبال یک عنوان خوب بگردند؛ زیرا بازی Roblox هر اثر کم حجمی که دوست دارید را در خود جای داده است.

9) بازی Minecraft

بازی Minecraft

اگر یک گیمر مبتدی هم باشید، غیر ممکن است که بازی Minecraft را نشناسید. در صورتی که تا به حال شهر رویایی خود را نساخته‌اید، این عنوان به شما اجازه می‌دهد تا با سلیقه خود یک شهر زیبا را خلق کنید. جدا از ساخت و ساز و ایجاد فضاهای عجیب و غریب، می‌توانید هر وسیله‌ای که نیاز دارید را در بازی بسازید و از آن استفاده کنید. تمام پیکسل‌های بازی در خدمتتان قرار می‌گیرند تا هر آنچه که در ذهن خود دارید را در بازی خلق کنید.

تمام بلوک‌هایی که به صورت پیکسلی ساخته شده‌اند، باید با دقت تمام در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا ساختار اصلی مدنظرتان را بسازند. در صورتی که حتی یک بلوک را جا به جا یا اشتباه قرار دهید، شکل نهایی آن چیزی نخواهد شد که انتظارش را داشته‌اید. در کنار جمع‌آوری منابع و ساخت و ساز، بازی ماموریت‌های دیگری هم به شما می‌دهد که باید به نحواحسن تمام آن‌ها را انجام دهید تا امتیاز خوبی به دست آورید.

سازنده بازی، سعی کرده که سبک بازی را در حالت بقا نیز قرار دهد تا آن را جذاب‌ترش شود. این‌که سعی کنید غذا و منابع پیدا کنید تا در بازی زنده بمانید، باعث می‌شود که دیگر ماموریت‌ها و ساخت و ساز بازی دیگر حالت تکراری و یکنواختی به خود نگیرید.

10) بازی Ludo King

بازی Ludo King

تا به حال بازی‌های منچی زیادی را تجربه کرده‌اید که آنلاین باشند؟ وقتی که می‌خواهیم به معرفی بازی های آنلاین موبایل بپردازیم، بد نیست که نگاهی هم به بازی‌‌های منچ هم داشته باشیم. بازی Ludo King شباهت‌های زیادی به دیگر بازی‌های هم سبک خود دارد، اما ویژگی‌های این بازی دلیل متفاوت شدن آن با دیگر بازی‌ها شده است. قابلیت‌های بازی به گونه‌ای طراحی شدند که توجه بیش‌تری از کاربران را به خود جلب می‌کند.

بازی Ludo King را می‌توانید بدون هیچ نگرانی آنلاین بازی کنید و دیگر نگران بازیکنان حرفه‌ای نباشید؛ زیرا اساس بازی منچ روی اعداد تاس پیش می‌رود. در بازی می‌توانید نوع رقابت خود با دیگر کاربران را مشخص کنید و بازی را با سلیقه خودتان انجام دهید. در کنار بخش آنلاین، می‌توانید به صورت آفلاین با هوش مصنوعی بازی هم رقابت کنید. این امکان در اختیارتان قرار داده شده تا از بازی منچ کنار خانواده و دوستانتان نیز لذت ببرید.

قوانین بازی Ludo King، از همان قانون‌های بازی منچ کلاسیک پیروی می‌کند، اما برای این‌که بازی مقداری متفاوت‌تر باشد، عناصر گوناگونی به گیم‌پلی آن اضافه شده تا حالت رقابتی‌‌تری به خود بگیرد. در بازی منچ کلاسیک، حداکثر 4 نفر می‌توانستند در بازی شرکت کنند، اما در این بازی تعداد بازیکنان به شش نفر رسیده است.

11) بازی Sea Battle 2

بازی Sea Battle 2

نبرد یک جنگجوی واقعا تنها روی زمین خلاصه نمی‌شود، بلکه یک مبارز واقعی باید بتواند در آسمان و دریا هم با دشمنان خود بجنگد. در بازی Sea Battle 2 با استفاده از تمام تجهیزاتی که در اختیار دارید باید بتواند دشمنان خود را از پای درآورید. نبرد شما از دریا و آسمان شروع می‌شود و باید با استفاده از مین‌های دریایی و زیردریایی‌هایی که دارید، دشمنان خود را نابود کنید.

در بازی باید حدس بزنید که دشمن در چه موقعیت‌هایی قرار دارد، این کار کمک می‌کند تا سریع کشتی‌های دشمن را با استفاده از سلاح‌های خود از بین ببرید. در زمان حمله باید حتما از تاکتیک‌های جنگی استفاده کنید، این تاکتیک‌ها کمک می‌کنند تا به دشمن اجازه نفس کشیدن ندهید. حالت‌های مختلفی برای این بازی در نظر گرفته شده که هر کدام از این حالت‌ها حسابی شما را سرگرم خواهند کرد.

12) بازی Terraria

بازی Terraria

بازی Terraria، یک بازی ماجراجویی جذاب با یک داستان فوق‌العاده زیبا است. زمانی که وارد محیط بازی می‌شوید، یک محیط زیبا و سرسبز را می‌بینید که توسط روستاییان ساخته شده است. همه چیز خوب پیش می‌رود تا این‌که هیولاها وارد روستا می‌شوند و همه چیز را از بین می‌برند. شخصیت اصلی داستان، یک پسر شجاع است که باید با تمام تلاش خود وضعیت روستا را به حالت اولیه خود بازگرداند. البته تغییر دادن شرایط بد روستا نیازمند روبرو شدن با هیولاهای ترسناک و بی‌رحم آن است.

قبل از این‌که راهی نبردی خونین با هیولاها شوید، باید برای خود پناهگاهی را آماده کنید. برای این‌که برای نبردهای جدید در بازی آماده شوید، نیاز دارید که هر بار سلاح‌های خود را تقویت کنید. برای این عنوان سلاح‌های کلاسیک طراحی شده است، اما در آخر این شما هستید که با استفاده صحیح و آپدیت به موقع آن‌ها می‌توانید پیروز میدان مبارزه شوید.

در ابتدا باید سرزمین پدری خود را به حالت اولیه خودش برگردانید، اما داستان در همین جا تمام نمی‌شود و نبردها به آسمان‌ها نیز کشیده می‌شود و باید در میان ابرها نیز با هیولاها بجنگید. هر چقدر که در نبردهای بازی امتیاز بیش‌تری بگیرید، می‌توانید سریع‌تر آیتم‌ها و سلاح‌های خود را تقویت کنید. با این‌که این اثر گرافیک دو بعدی دارد، ولی گیم پلی جذابی را به گیمرهای بازی‌های آنلاین ارائه می‌دهد.

13) بازی Clash of Clans

بازی Clash of Clans

غیرممکن است که تا به حال اسم بازی Clash of Clans را نشنیده باشید. حتی اگر بهترین بازی های آنلاین اندروید را نشناسید و فقط کنسول گیمر باشید، برای یک بار هم که شده نام عنوان Clash of Clans را شنیده‌اید. در این عنوان باید با استفاده از منابعی که به دست می‌آورید، دهکده خود را بسازید و آنجا را پیشرفته‌تر کنید. برای دستیابی به منابع بیش‌تر باید به دهکده‌های دیگر بازیکنان حمله کنید و منابع آن‌ها را به غارت ببرید.

در دهکده خود می‌توانید با سلیقه‌ای که دارید، بناها و نحوه قرارگیری ساختمان‌ها را انجام دهید. البته ساختن شهری که در مقابل حملات دشمنان مستحکم باشد کار آسانی نخواهد بود. برای این‌که دهکده در برابر خطرات حمله دشمنان قوی باشد، باید از تاکتیک‌های دفاعی زیادی استفاده کنید تا حملات نتوانند صدمه‌ای به دهکده وارد کنند. در بازی Clash of Clans اگر بناهای خود را اصولی بچینید و از قوای دفاعی خود به خوبی استفاده کنید، کم‌تر کسی می‌تواند به امپراطوری شما حمله‌ور شود. در کنار دفاع از دهکده خود، باید حتما استراتژی‌های حمله به دیگر کاربران را هم یاد بگیرید.

14) بازی Real Racing 3

بازی Real Racing 3

بدون شک بازی Real Racing 3 را باید در لیست بهترین بازی های اندروید آنلاین قرار دهیم. دلیل این موضوع هم استقبال زیاد و محبوبیت این عنوان نزد کاربران است. این اثر دست کمی از بازی‌هایی مثل فرنچایز آسفالت ندارد و کاربران زیادی این بازی را انجام می‌دهند. اولین موردی که در بازی Real Racing 3 با آن مواجه می‌شوید، جذاب گرافیکی آن است که در اندازه خودش جای تحسین دارد. واقعی بودن بازی در نسخه اندورید، مزیتی است که کم‌تر سازنده‌ای به آن توجه می‌کند و این موضوع به خوبی در این عنوان دیده می‌شود.

در بیش‌تر بازی‌های ریسینگ، زمان مسابقه باید موزیک خوبی انتخاب شده باشد. به همین خاطر به صداگذاری در بازی و گیم پلی روان، اهمیت زیادی داده شده است تا کاربر بیش‌تر جذب بازی شود. در صورتی که تا به حال بازی‌های مسابقه‌ای را در گوشی خود تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که لذت  بازی Real Racing 3 را از دست ندهید. این بازی قرار بود که فقط برای سیستم خانگی و سیستم عامل آی‌او‌اس ساخته شود، اما به دلیل درخواست بالای کاربران، برای نسخه اندروید نیز در نظر گرفته شد.

15) بازی SHADOWGUN: DEADZONE

بازی SHADOWGUN DEADZONE

برای این‌که هیجان واقعی را در بازی‌های مولتی‌پلیر تجربه کنید، باید حتما سراغ بازی SHADOWGUN: DEADZONE بروید. در بین بهترین بازی های آنلاین اندروید، کم‌تر عنوانی پیدا می‌شود که گرافیک اچ دی و صداگذاری به این خوبی در اختیارتان بگذارد؛ شما با یک فضا متفاوت و گیم پلی جدید مواجه هستید. اگر طرفدار بازی‌هایی مثل کانتر و ریمبو سیکس هستید، به شما قول می‌دهیم که این بازی هم مثل همین آثار برایتان جذاب خواهد بود.

در صورتی که بازی‌های چند نفر زیادی را تجربه کنید و با آن‌ها ارتباط خوبی نگرفته‌اید، این اثر با گرافیک و گیم پلی زیبای خود، شما را حیرت‌زده خواهد کرد. گرافیک بازی کاملا سه بعدی است و سلاح‌هایی که پیدا می‌کنید قابلیت ارتقا دارند. در بازی باید یک گروه را انتخاب کنید و بعد از این‌که تجهیزات خود را کامل گردید، آماده حمله به دشمن شوید.

16) بازی Dead by Daylight Mobile

بازی Dead by Daylight Mobile

عنوان بازی Dead by Daylight Mobile یکی از جنجالی‌ترین عنوان‌هایی بود که بیش‌تر گیمرها منتظر منتشر شدن آن برای موبایل بودند. این بازی پیش از این برای کنسول‌های منتشر شده بود و کم‌تر کسی فکر می‌کرد که روزی برای گوشی‌های هوشمند هم پورت شود. با این حال این بازی برای گوشی‌های اندوریدی نیز ارائه شد و تا به حال میلیون‌ها کاربر از این بازی استقبال کرده‌اند. بازی به صورت آنلاین آغاز می‌گردد و شما باید قبل از شروع انتخاب کنید که قاتل هستید، یا این‌که بخشی از گروه بازماندگان می‌شوید. همچنین می‌توانید براساس نوع بازی خود شخصیت مورد نظرتان را از میان قاتلان خونین و بازماندگان مظلوم انتخاب کنید.

اگر در گروه بازماندگان قرار بگیرید، باید ماموریت‌هایی که به شما داده می‌شود را انجام دهید، کارهای مثل: تعمیر ژنراتور و پیدا کردن وسایل خاص یا موارد دیگر. در سمت قاتلین شرایط متفاوت است و باید بازماندگان را پیدا کنید و آن‌ها را به محل قربانی کردن ببرید. بازی Dead by Daylight Mobile داستانی منحصر به فردتر نسبت به دیگر هم سبک خودش دارد. پس بعید نیست که این اثر نسبت به رقبای خود بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. برای این‌که بتوانید تا قبل از طلوع خورشید زنده بمانید، باید از تاکتیک‌های مختلفی استفاده کنید.

استفاده از تاکتیک‌های زنده ماندن، کمک می‌کند تا از دید قاتلین بازی دور بمانید و موقعیتتان را پیدا نکنند. بنابراین اگر می‌خواهید زنده بمانید و ماموریت‌های بازی را هم انجام دهید، باید خونسرد باشید و با صبر خودتان از چشمان قاتلین مخفی بمانید. در مقابل اگر در گروه قاتلین قرار گرفتید، باید تمام حواستان را جمع کنید و سریعا جای بازماندگان را حدس بزنید و آن‌ها را از بین ببرید.

17) بازی Brawlhalla

بازی Brawlhalla

بازی‌های حماسی همیشه جذاب خودشان را دارند. در این عنوان‌ها اغلب نقش یک مبارز اسطوره‌ای را دارید که باید در میدان نبرد ایفای نقش کند. برای نقش اصلی داستان بازی چالش‌های زیادی وجود دارد و با گذراندن هر چالش، توانایی‌های بیش‌تری برای شخصیت بازی روشن می‌‌شود. بازی Brawlhalla را می‌‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید.

در قسمت آفلاین، می‌توانید مهارت‌های خودتان را افزایش دهید تا در بخش آنلاین امتیاز بهتری دریافت کنید. با این حال بازی به خاطر جذابیت بخش آنلاین خود در لیست بهترین بازی های اندروید آنلاین قرار گرفته است. وقتی وارد قسمت آنلاین می‌شوید، می‌توانید هر نوع مبارزه‌ای را انتخاب کنید و با کاربران مختلف به رقابت بپردازید. بازی به کاربران اجازه می‌دهد به صورت هشت نفر نیز به صورت همزمان مبارزه کنند. برای این‌که در بازی امتیاز بیش‌تری کسب کنید، باید حتما در رقابت‌هایی که پیش دارید، پیروز میدان شوید. قدرت ضرباتی که به حریف خود می‌زنید، کمک می‌کنند تا سریع‌تر رقیب خود را از پای درآورید.

18) بازی PUBG Mobile

عنوانی که قصد داریم در موردش صحبت کنیم، توانسته است در صنعت بازی های موبایلی تحول گسترده‌ای ایجاد کند. بازی PUBG Mobile یکی از عنوان‌هایی است که در بین گیمرهای اندروید و آی‌اواس محبوبیت زیادی دارد. در این اثر کاربران در یک نقشه با محدودیت مکانی قرار می‌گیرند و باید تمام تلاش خود را بکنند تا زنده بمانند. بازی با بهترین موتورهای نسل جدید ساخته شده و می‌توانید این موضوع را در میزان قدرت گرافیک بازی مشاهده کنید.

گیم پلی بازی به راحتی می‌تواند شما را معتاد خودش کند، همینطور تمام صداگذاری‌های بازی با ظرافت تمام انجام شده‌اند. برای این‌که بتوانید راحت‌تر دشمنان خود را شکار کنید، باید به ساختمان‌های مختلف پناه ببرید و در وقت مناسب رقیبان خود را از بین ببرید. در کنار حالت زنده ماندن در بازی، می‌توانید از حالت‌های دیگری مثل تشکیل تیم و حمله به دیگر گروه‌ها نیز لذت ببرید. اگر فکر می‌کنید که در این بازی شانسی ندارید، بهتر است بخش تمرین را امتحان کنید تا به مهارت کافی در بازی برسید.

19) بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends

اگر در بین بهترین بازی های آنلاین اندروید به دنبال بازی می‌گردید که قدرت بازی‌های کنسول را داشته باشد، حتما بازی Shadowgun Legends را امتحان کنید. در بازی باید اسلحه‌های قوی خود را در دست بگیرید و با شلیک به سر مهاجمان، آن‌ها را زمین‌گیر کنید. دشمنانتان موجودات و هیولاهای ترسناکی هستند که می‌خواهند شما را از بین ببرند. بازی به حدی خوش ساخت است که در همان ابتدا، گرافیک و موزیک متنش ذهنتان را درگیر خودش می‌کند.

وقتی وارد محیط بازی می‌شوید، تعجب خواهید کرد که این بازی با حجم پایین، چگونه توانسته تا این حد گرافیک بهینه‌ای داشته باشد. بیش‌تر بازی‌هایی که برای موبایل توسعه پیدا می‌کنند، افت گرافیک در آن‌ها مشاهده می‌شود. این موضوع در بازی Shadowgun Legends به هیچ عنوان دیده نشده و بازی به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت داستان را شخصی‌سازی کنید، همچنین از اسلحه‌هایی استفاده کنید که خودتان آن‌ها را تقویت کرده‌اید.

20) بازی Warface GO

بازی Warface GO

زحمت این عنوان بر دوش یک شرکت بازی هلندی بوده است. پس از نصب بازی می‌توانید برای خرید آیتم‌های بازی از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید. بازی Warface GO از هر نظر خوش ساخت است و شما را با یک دنیای متفاوت از مبارزات FPS آشنا می‌کند. این اثر به عنوان یکی از سنگین‌ترین پروژه‌های این شرکت بازی‌سازی شناخته می‌شود. مراحل ساخت بازی طی چهار سال انجام شده تا بهترین عنوان برای نسخه موبایل عرضه شود.

سازندگان بازی برای بالا بردن کیفیت بازی با دیگر شرکت‌هایی مثل WhaleKit همکاری کرده‌اند. تمام تلاش‌های توسعه‌دهندگان بازی به جای رسید که این اثر به عنوان بهترین بازی های اندروید آنلاین معرفی شود. با این‌که این عنوان الگوبرداری‌های زیادی از بازی کال آو دیوتی موبایل کرده است، اما در نهایت با بازی روبرو هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

21) بازی Garena Free Fire

بازی Garena Free Fire

بعد از عنوان پابجی، بازی‌های دیگری وارد بازار شدند که تا حدودی سعی کردند که گوی سبقت را از این بازی بدزدند. بازی Garena Free Fire یکی از این عنوان‌ها بود که سعی داشت با گیم پلی جذاب خود بازیکنان را به سمت خود بکشد. نکته قابل توجهی که در بازی Garena Free Fire با آن مواجه می‌شویم، محدود نبودن محیط است که گیم پلی بازی در آن جریان دارد. تمام ماموریت‌های بازی را می‌توانید به صورت آزادانه انجام دهید و در بازی ماجراجویی کنید.

در صورتی که به بازی‌های سبک بقا علاقه دارید، بازی Garena Free Fire تجربه به یادماندنی را در خاطرتان ثبت خواهد کرد. بیش‌تر بازی‌هایی که در سبک بقا و اکشن ساخته می‌شوند برای اجرا شدن نیاز به سخت افزار قوی دارند.

در این اثر برعکس پروژه‌های بزرگ‌تر، نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارید و می‌توانید تنها با یک گوشی میان‌رده این بازی را تجربه کنید و از یک نبرد هیجان‌‌انگیز لذت ببرید. وقتی که با چتر نجات وارد جزیره می‌شوید، با 49 نفر کاربر دیگر مواجه می‌شوید که به خونتان تشنه‌اند تا با کشتن شما بیش‌تر بتوانند در جزیره زنده بمانند.

22) بازی Fortnite

بازی Fortnite

بین بازی‌های اکشن و بتل رویال، بازی Fortnite محبوب‌ترین عنوانی است که می‌توانید برای شروع انتخابش کنید. قطعا تجربه بازی در کنسول‌های بازی حس متفاوتی دارد، اما همیشه که نمی‌توانید در هر جایی که هستید بازی Fortnite را انجام دهید. نسخه موبایل بازی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین بتل رویال‌ را تجربه کنید و آخرین نفری در جزیره باشید که زنده می‌ماند. برای این‌که در قسمت‌های مختلف جزیره جا به جا شوید، می‌توانید از وسایل نقلیه استفاده کنید.

برای این‌که لذت مبارزه‌ها بیش‌تر شوند، می‌توانید سلاح و لباس خود را شخصی‌سازی کنید تا همه شما را با استایل خودتان بشناسند. همچنین می‌توانید تمام خصوصیاتی که از کاراکتر محبوبتان می‌خواهید را در بازی اعمال کنید. با این‌که در بیش‌تر مواقع حس می‌شود که بازی بازه سنی خاصی را می‌طلبد، اما فورتنایت ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. برای توسعه بازی از تیم‌های توسعه‌دهنده حرفه‌ای استفاده شده تا بازی را به نهایت گرافیک خودش برسانند.

23) بازی Mario Kart Tour

بازی Mario Kart Tour

ماریو یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های سری کنسول نینتندو است و حالا او را در بازی های موبایلی می‌بینیم. بازی Mario Kart Tour، در بین بهترین بازی های اندروید آنلاین محبوبت زیادی دارد و قابلیت‌های جذاب آن باعث شده که هرروز تعداد طرفداران آن بیش‌تر شود. در این عنوان دیگر ماریو پیاده به دنبال پرنسس نمی‌رود، بلکه در تورهای مسابقه‌ای کارتینگ قرار گرفته است. با این‌که این ایده تا حدودی تکراری است، اما ساختار بازی با تمام آثار کارتینگ فانتزی تفاوت‌های قابل توجهی دارد.

بازی از نظر ظاهری تا حدودی شباهت‌هایی به بازی کراش تیم ریسینگ دارد. تمام شخصیت‌هایی که در عنوان‌های مختلف ماریو با آن‌ها ملاقات کرده‌اید در پیست بازی حضور دارند. در بین مسیر باید آیتم‌ها بازی را دریافت کنید تا صاحب قدرت‌های اصلی بازی شوید. این قدرت‌ها به شما کمک می‌کنند تا سریع‌تر به خط پایان برسید و در مسابقه جایگاه اول را کسب کنید. در بازی کراش تیم ریسینگ باید به سمت دیگر بازیکنان بمب و موشک پرتاب می‌کردید، اما در این بازی باید به سمت دیگر کاربران لاک‌پشت پرتاب کنید. پرتاب لاک‌پشت به سمت دیگر بازیکنان، ماشین آن‌ها را از کار می‌اندازد و به راحتی می‌توانید از آن‌ها جلو بزنید. در بازی هر چقدر که امتیاز بیش‌تری بگیرید، می‌توانید شخصیت‌های جدیدتری را باز کنید و با ماشین‌های بهتری مسابقه دهید.

24) بازی FIFA Mobile

بازی FIFA Mobile

در گذشته بیش‌تر بازی‌های فیفا در چگونگی پیروزی بر تیم مقابل خلاصه می‌شد. با گذشت زمان بازی‌های فوتبال پیشرفته‌تر شدند و به شما اجازه دادند که مدیریت تیم را نیز برعهده بگیرید، حتی امروزه می‌توانید فدراسیون را به ورشکستگی یا پولداری برسانید. در کنار ساخت استراتژی‌ها و تاکتیک‌های دفاعی و حمله، می‌توانید برای حمایت تماشاگران برنامه‌ریزی کنید و همه چیز را برای یک بازی خوب تدارک ببینید. در بازی FIFA Mobile می‌توانید با بازیکنان واقعی و صاحب نام ملاقات کنید و در بیش‌تر از 30 لیگ مختلف حضور داشته باشید.

بازی FIFA Mobile در نسخه جدید خود اشتباهات نسخه‌های قبلی را تکرار نکرد و برای بازی حجم کم‌تری را در نظر گرفت. با این‌که بازی از نظر حجم کلی کم‌تر شد، اما کیفیت گرافیک آن به همان قدرت باقی مانده است. بازی از نظر طراحی تا جایی که توانسته به دنیای واقعی نزدیک می‌شود و شما را در یک نبرد فوتبالی واقعی درگیر می‌کند. مدیریت تیم و استراتژی‌های لازم برای پیروزی، کاملا برعهده شماست و باید بتوانید با امکاناتی که دارید بهترین گزینه‌ها را برای تیمتان انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از بازی لذت بیش‌تری ببرید، FIFA Mobile را حتما به صورتی گروهی انجام دهید.

25) بازی Standoff 2

بازی Standoff 2

کسانی که طرفدار بازهایی مثل کانتر هستند، حتما بازی Standoff 2 را می‌شناسند. مثل بازی کانتر باید یکی از تیم‌های بازی را انتخاب کنید و باید ببینید کدام تیم لذت بیش‌تری برای شما دارند. برای این‌که بتوانید به سطح ژنرال بازی برسید، باید از تمام دقت و تمرکزتان استفاده کنید تا دشمن قدرت عکس‌العمل کم‌تری برای کشتن پیدا کند. تمام سلاح‌های سبک و سنگین منتظرتان هستند تا با استفاده از آن‌ها یک نبرد خونین و مهیج را خلق کنید. گیم پلی بازی برخلاف انتظاری که می‌رود، بسیار روان تعبیه شده و گیمر می‌تواند قدرت مانور خوبی در هنگام درگیری‌ها داشته باشد.

برای این‌که کاربر ارتباط بهتری با بازی بگیرد، بعضی از محیط‌های بازی تا حدودی از بازی کانتر الهام گرفته‌اند. در بازی‌های سبک رقابتی شوتر، معمولا تعداد فضاهایی که کاربران می‌توانند در آن‌ها با یکدیگر درگیر شوند محدودیت دارند، اما در این بازی با طیف گسترده‌ای از محیط‌های جذاب و دیدنی مواجه هستید.

26) بازی Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal

دیابلو یکی از قدرتمندترین عنوان‌هایی است که برای نسخه موبایل در دو سال اخیر معرفی شد. با این‌که بازی Dota Underlords برای فرنچایز خود هزینه سنگینی متحمل شد، اما این خطر وجود دارد که بازی Diablo Immortal محبوب‌تر از بازی Dota برای موبایل شود. اگر با این سبک از بازی‌های استراتژیک جهان باز آشنا باشید، می‌دانید که نقطه مهم داستان درگیرهایی است که بین فرشتگان و شیاطین وجود دارند. ترسناک‌ترین و قدرتمندترین شخصیتی که در بازی وجود دارد، Lord of Terror است.

در بازی با شخصیت‌های گوناگونی مواجه می‌شوید که هر کدام از این شخصیت‌ها قدرت‌های خاص خودشان را دارند. زمانی که بازی آغاز می‌شود، روبروی گیمرهایی قرار می‌گیرد که یا خیلی حرفه‌ای هستند، یا این‌که تازه بازی را شروع کرده‌اند؛ بستگی به شانستان دارد. زاویه دید بازی سوم شخص است و باید با استفاده از مهارت‌ها و قدرت‌های افسانه‌ای خود، دشمنان را از سر راه بردارید. طراحی بازی فوق‌العاده جذاب و حرفه‌ای است، به همین خاطر برای اجرای بازی نیاز به یک سخت افزار قوی دارید.

کلام آخر

همانطور که گفتیم بازی‌های آنلاین روز به روز در حال گسترش و داغ نگه داشتن مارکت اندروید هستند. به همین خاطر بعید نیست که روزی تنها این عناوین در مارکت اندروید وجود داشته باشند و طرفداران از سرتاسر جهان بتوانند تنها با گوشی هوشمند اندرویدی خود با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که رقابت بین بازی های آنلاین اندرویدی بسیار بالا است، بنابراین برایتان لیستی از بهترین و برجسته‌ترین بازی های اندروید آنلاین تهیه دیده‌ایم که امیدواریم بتوانید عنوان مدنظر خودتان را پیدا کنید و به نبردی هیجان‌انگیز با دوستان خود بروید. اگر بازی خود را پیدا نکردید، می‌توانید آن را با تیم پارسی گیم و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی های آنلاین را می‌توان به صورت آفلاین تجربه کرد؟

 همه چیز بستگی به نوع بازی و حالت‌های مختلف آن دارد، اما به طور کلی باید گفت بله، برخی از عناوین حالت آفلاین را در کنار حالت آنلاین و چند نفره به طرفداران خود ارائه می‌کنند.

۱
بهترین بازی های آنلاین اندروید کدام‌ها هستند؟

در لیستی که برایتان تهیه دیدیم از بهترین و معروف‌ترین آثار نام بردیم که می‌توانید به سراغ هیجان‌انگیزترین آن‌ها از جمله FIFA Mobile، Last Day on Earth: Dead War، Call of Duty: Mobile و غیره بروید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    عارف

    مهمان

    سلام خسته نباشید من نظر خودم رو میگم از نظر من گیم های اول خیلی چرت بودن و اصلا لیاقت نداشتن که جایگاه اول باشم بازیی مثل فورتنایت چرا باید از روبلاکس پایین تر باشه واقعا عجییه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Haj shafie

    مهمان

    به نظرم ماینکرافت از همه بهتره نمیگم پابجی و کالاف و بقیه چرت و پرت من فقط نظرم رو میگم شاید یکی بیاد بگه نظرم اینه کالاف یا پابجی بهتره نظره هرکسی یه چیز است

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بنده خدا

    مهمان

    باتشکر از مطلب خوبتون، خیلی عالی بود، سعی شده بود از هر ژانری حداقل یک بازی قرار داده‌شود.

    پاسخ دهید
    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به بنده خدا

      نویسنده

      ممنون از اینکه مطالعه کردید 🙂

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    موبایل لجندر؟!!!!!

    پاسخ دهید