Minecraft-Dungeons
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Minecraft Dungeons توسط مایکروسافت اعلام شد

یحیی رحیمی 24 آبان 1398 بدون دیدگاه
828 بازدید

مایکروسافت در سال 2018 از بازی جدیدی به نام Minecraft Dungeons پرده برداشت. این بازی یک نسخه فرعی از سری Minecraft است که داستان و طرحی جداگانه دارد. دیشب مایکروسافت در طول کنفرانس X019 خود دوباره از این بازی صحبت کرد. در طول این مراسم شاهد عرضه گیم پلی کامل بازی به همراه تاریه عرضه آن بودیم.

در میان صحبت های مایکروسافت مشخص شد که بازی Minecraft Dungeons از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده می کند. مایکروسافت در ادامه صحبت های خود بیان کرد که این بازی در آوریل 2020 به طور رسمی عرضه خواهد شد. برای آن‌هایی که در مورد این بازی خبر ندارند باید گفت که بازی Minecraft Dungeons در واقع شباهت زیادی به سری Diablo دارد که باید در سیاه چاله های به خصوصی جان سالم به در برد.

توسعه دهندگان بازی حت از استودیو Double Eleven نیز برای ساخت بازی کمک گرفته اند. مدتی پیش مدیر برند بازی گفته بود که استراتژی آن‌ها تغییر یافته است و قرار نیست که تنها شاهد انتشار یک سری نسخه های اصلی از بازی باشیم. اسپین آف و نسخه های فرعی نیز در برنامه کار قرار داده شده است و از دل همین استراتژی است که Minecraft Dungeons بیرون آمده است. این بازی با تمام نسخه های قبل متفاوت است و امیدواریم که مایکروسافت بتواند از پس ساخت آن و انتشارش در یک ژانر جدید بربیاید.

توسعه دهندگان مدتی پیش از مکانیسم جمع آوری آیتم بازی صحبت کرده بودند. تقریبا همه چیز بر اساس زرهی است که انتخاب می کنید و افرادی که یک زره سنگین و قدرتمند را انتخاب می کنند، مانند تانک خواهد بودند و بقیه به راحتی طعمه مهاجمان قرار خواهند گرفت. افزودنی های متنوعی نیز در Minecraft: Dungeons وجود دارند و برای نمونه می تواند چندین افزودنی را به سلاح خود اضافه کنید و بر اساس نحوه بازی خود، می توانید انتخاب های مختلفی داشته باشید.

بازی Minecraft Dungeons در آوریل 2020 برای کنسول های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.