دانلود بازی Minecraft Dungeons Echoing Void برای PC
دانلود بازی Minecraft Dungeons Echoing Void برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Minecraft Dungeons Echoing Void برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1400 4 دیدگاه
6,507 بازدید

دانلود بازی Minecraft Dungeons Echoing Void برای کامپیوتر

بازی Minecraft عنوانی بود که مرز خلاقیت بازیکنان بازی‌های ویدیویی را تا حد زیادی جابه‌جا کرد. دنیای بی‌حدومرز این بازی ساخته استودیو Mojang و آزادی عمل زیاد آن از دلایلی است که محبوبیت آن را در طول سال‌ها نه‌تنها حفظ کرده، بلکه بیشتر هم کرده است. شما در این بازی می‌توانید هر کاری بکنید و هر چیزی را بسازید و دنیای پیکسلی و ساده آن، این فعالیت‌ها را در عین سادگی، جذاب و متفاوت شکل می‌دهد.

در سایه بازی Minecraft عنوانی تلفیقی که دنیای آن را با عناصر نقش‌آفرینی آمیخته کرد به وجود آمده که از آن با نام Micecraft Dungeon یاد می‌شود. این بازی با دوربین ایزومتریک و سبکی شبیه به سری Diablo، تجربه‌ای متفاوت از دنیای Minecraft را برای طرفداران بی‌شمارش فراهم کرد و به‌تازگی بسته الحاقی Echoing Voidنیز برای بازی منتشرشده تا دنیای بازی را از این هم گسترده‌تر کند دنیایی مرموز و تاریک را به شما معرفی کند.

ساده بودن گیم پلی، همواره از نکات مثبت بازی Minecraft بوده که در Minecraft Dungeon نیز شاهدش هستیم. شما با فشردن کلیدهای ساده‌ای می‌توانید هر چیزی را که در صفحه می‌بینید از بین ببرید و در بازی پیشروی کنید. در طول انجام مأموریت‌های مختلف بازی، آیتم‌ها و تجهیزات جدیدی پیدا می‌کنید که به قدرتمند‌تر شدن کاراکتر شما کمک کرده تا برای ماجراهای سخت‌تر آینده، آماده شوید. این بازی هر چیز که از یک بازی نقش‌آفرینی اکشن می‌خواهید را با ساده‌ترین شکل ممکن برای شما مهیا کرده است.

در بسته الحاقی Echoing Void دنیایی تاریک به بازی اضافه‌شده که در آن با دشمنان تاریک جدیدی مبارزه خواهید کرد. سه مأموریت جدید در کنار 6 دخمه تازه برای شما در این بسته الحاقی آماده‌شده تا در آن‌ها به ماجراجویی پرداخته و سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی داخل آن‌ها پیدا کنید. هم‌چنین دو اسکین جدید برای کاراکتر شما و یک حیوان خانگی نیز به بازی اضافه‌شده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Diablo 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Minecraft Dungeons Echoing Void با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (November 2019 Update or higher), 8 or 7 (64-bit with the latest updates; some functionality not supported on Windows 7 and 8)
Processor: Core i5 2.8GHz or equivalent
GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 or equivalent DX11 GPU
Memory: 8GB RAM, 2GB VRAM
Storage: 6GB
DirectX®: DirectX 11
Monitor: 800×600
Performance scales with higher end systems. Not supported on Windows 10S.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You’ve followed the story of the Arch-Illager and found the shards from the Orb of Dominance, and now it’s time to get to the End. Reach the conclusion of the Minecraft Dungeons story with the newest DLC – Echoing Void! Face new enemies, collect gear, and make your way through challenging missions to end this fight for good. It can be scary to go into the unknown and face the End, but remember the real treasure is the friends you make along the way! The actual treasure is great too though.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    arsfnp

    مهمان

    روی سیستمم gts 450
    رم 6
    intel cori 7 میاره؟
    با گرافیک کم البته

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به arsfnp

      پشتیبانی

      باید تست کنید

  • Avatar

    armin

    مهمان

    برای ورود به مایکروسافتم ارور میده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مانی

    مهمان

    دمتون گرم به این سرعت منتشر کردین

    پاسخ دهید