چپتر سوم بازی Fortnite
محمد صادق شجاعی

بخش‌هایی از چپتر سوم بازی Fortnite به واسطه ویدیویی در TikTok لو رفت

محمد صادق شجاعی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
354 بازدید

شرکت Epic همواره رابطه خوبی با ارتش داده‌کاو‌هایی که دیتای بازی Fortnite را زیر و رو کرده و اطلاعات مختلفی را افشا می‌کنند، نداشته است. در زمان معرفی فصل یا چپتر جدیدی از بازی مذکور، این اختلاف‌ها به نقطه اوج خود می‌رسند. مدتی پیش شرکت اپیک از پایان چپتر دوم و آغاز چپتر سوم بازی فورتنایت خبر دارد و از افشاگران و داده‌کاو‌ها خواست که از اسپویل رویداد رونمایی از چپتر سوم بازی Fortnite با نام The End خودداری کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این افراد چندان به خواسته شرکت Epic توجه نکرده و بخش‌هایی از چپتر سوم بازی Fortnite از جمله تغییرات گسترده و چشمگیر در نقشه را در قالب ویدیویی در TikTok افشا کردند.

براساس این ویدیو که ظاهرا تبلیغ TikTok برای چپتر سوم بازی فورتنایت است، شخصیت‌های فصل افتتاحیه چپتر دوم را در حالی نشان می‌دهد موجی عظیم آن‌ها را در خود غرق می‌کند. سپس Agent Jones در اقیانوسی نسبتا دور از جزیره فورتنایت، سر خود را از آب بیرون می‌آورد. جزیره بازی Fortnite را در حالی مشاهده می‌کنید که همانند کشتی تایتانیک، از آب بیرون زده و به استراتوسفر می‌رسد. اطراف این جزیره را سفینه‌های فضایی از فصل هفتم و دیواره سونامی از پایان فصل دوم احاطه کرده‌اند. نیرویی نا‌شناخته جزیره را به آب‌های آرام‌تر بازگردانده است، اما سطح بالای این خشکی عظیم که مانند یک سکه چرخیده، در داخل آب رفته و سطح زیرین آن دیده می‌شود. این امر را می‌توان به معنای ارائه نقشه‌ای کاملا جدید برداشت کرد.

علاوه بر این، دواین جانسون مقلب به راک، ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که قطعا یک تبلیغ نه چندان مخفی برای چپتر سوم بازی فورتنایت است. این کشتی‌گیر سابق که اکنون به ستاره سینمای هالیوود تبدیل شده، همواره ویدیو‌هایی از سالن بدنسازی خود منتشر کرده و در قالب آن‌ها برند نوشیدنی انرژی‌زا ZOA را تبلیغ می‌کند. با این حال جدید‌ترین ویدیو او حاوی آیتمی خاص است که طرفداران بازی Fortnite فورا آن را خواهند شناخت. در جریان این ویدیو، راک یک قوطی نوشیدنی را از یخچالی بیرون می‌آورد که کلاه‌خود شخصیت The Foundation در آن دیده می‌شود.

اگر با این کاراکتر آشنایی ندارید، باید بگویم که The Foundation شبیه به شخصیت آیرون من از دنیای مارول بوده و پیش از این در فصل پنجم با همکاری Agent Jones جزیره فورتنایت را از فاجعه‌ای میان‌بعدی نجات داده است. از آن زمان، The Foundation در تلاش است تا دوباره به جزیره بازگشته و کار نا‌تمام خود را به اتمام برساند. اساسا، هدف واقعی این شخصیت پایان دادن به حلقه زمانی که فضای بتل رویال و عجیب و غریب بازی Fortnite را خلق کرده، است. علاوه بر کلاه‌خود فاندیشن، کپشن پست راک و صحبت‌های او در طول ویدیو حاوی عباراتی از جمله Zero Point ،Higher Ground و Foundation هستند که اشارات مستقیمی به بازی فورتنایت محسوب می‌شوند.

چپتر سوم بازی Fortnite

احتمال ایفای نقش راک به عنوان فاندیشن در چپتر سوم بازی فورتنایت

در طول ویدیوی جدید راک بار‌ها مشاهده می‌کنیم که فیلمبردار دوربین را وارونه می‌کند. این امر دقیقا شبیه جزیره بازی Fortnite است که در ویدیوی لو رفته در TikTok وارونه شده است. به همین دلیل می‌توان فرض کرد که راک نقشی را در چپتر سوم بازی فورتنایت ایفا خواهد کرد. حال این نقش می‌تواند اسکین جدید قابل دریافت از طریق بتل پس یا قابل خرید از آیتم شاپ باشد یا حتی صداپیشگی کاراکتر فاندیشن. تروی بیکر که صدای او را صد‌ها بازی مختلف شنیده‌ایم، صدا‌پیشگی شخصیت Agent Jones را بر عهده دارد؛ بنابراین احتمال این که شرکت اپیک با پرداخت مبلغی هنگفت راک را برای صداپیشگی این شخصیت به خدمت گرفته باشد، صفر است. از مدت‌ها پیش بسیاری از بازیکنان به دلیل شباهت‌های ظاهری و فیزیکی حدس و گمان می‌زدند که راک ایفای نقش شخصیت The Foundation را بر عهده دارد. شرکت اپیک تا‌کنون واکنشی نسبت به ویدیو منتشر شده در TikTok نشان نداده است. به همین دلیل تا زمان آغاز چپتر سوم بازی فورتنایت باید صبر کنیم.

لازم به ذکر است که رویداد پایان چپتر دوم بازی Fortnite موسوم به The End از ساعت 00:30 امروز آغاز خواهد شد. اگر از بازیکنان و علاقه‌مندان بازی فورتنایت هستید، تا قبل از آغاز رویداد مذکور وارد این اثر شوید؛ زیرا با این کار به میزان 225 هزار XP دریافت خواهید کرد. همچنین ساعات باقی‌مانده آخرین فرصت برای کامل کردن چالش‌ها و خرج کردن ارز‌های درون بازی است.

نظر شما در مورد چپتر سوم بازی Fortnite چیست؟ آیا این چپتر قادر است تجربه‌ای همانند چپتر‌های گذشته ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.