انتشار بازی Ark 2
محمد صادق شجاعی

انتشار بازی Ark 2 به بهار 2025 موکول نشده است

محمد صادق شجاعی 16 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
169 بازدید

با این وجود که Digital Domain، استودیو پشتیبان بازی Ark 2 (ارک 2)، در قالب گزارش سالانه خود از انتشار این اثر در بهار 2025 خبر داده است، سازنده بازی مذکور یعنی استودیو Wildcard اعلام کرده که این امر حقیقت نداشته و احتمالا «یک اشتباه تایپی» است.

بازی Ark 2، دنباله اثر پیشین استودیو Wildcard یعنی بازی Ark: Survival Evolved است. این بازی قرار بود به عنوان یکی از آثار انحصاری کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس در سال جاری منتشر شود. اما استودیو سازنده به منظور اطمینان از کیفیت محصول نهایی و حفظ سلامت اعضای تیم تولید، تصمیم گرفت انتشار بازی ارک 2 را به سال 2024 موکول کند. با این حال در گزارش سالانه Digital Domain که به عنوان استودیو پشتیبان این اثر عمل می‌کند، به انتشار بازی Ark 2 در بهار سال 2025 اشاره شده است.

با این حال استودیو Wildcard به وب سایت GamesRadar گفته که آن‌ها هیچ ایده‌ای ندارند بازه زمانی اعلام شده از سوی Digital Domain از کجا آمده است. این استودیو اضافه کرده که احتمالا انتشار بازی Ark 2 در بهار سال 2025 «تنها یک اشتباه تایپی» است.

انتشار بازی Ark 2

Ark 2 با تاخیر دیگری مواجه نخواهد شد

با استناد به اعلام استودیو Wildcard، طرفداران سری ارک می‌توانند مطمئن باشند که بازی Ark 2 با تاخیر دیگری مواجه نشده است. علاوه بر این، استودیو مذکور در حال کار روی نسخه ریمستر بازی ارک با نام Ark: Survival Ascended است. این اثر که با استفاده از آنریل انجین 5 ساخته شده، در ماه اوت سال جاری منتشر خواهد شد.

طبق اعلام استودیو Wildcard، سرور‌های رسمی بازی ARK: Survival Evolved خاموش شده و بازیکنان به تجربه آفلاین تک‌نفره و سرور‌های خصوصی محدود خواهند شد. پس از نارضایتی بازیکنان نسبت به گنجاندن بازی Ark: Survival Ascended در کنار بازی ارک 2 در باندل Ark Respawn، استودیو سازنده اعلام کرده که این اثر به صورت مستقل روی کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس و با قیمت 60 دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.