بازی ARK II
یحیی رحیمی

بازی ARK 2 تا پایان سال 2024 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 12 فروردین 1402 بدون دیدگاه
322 بازدید

استودیو Wildcard خبر از تاخیر دوباره بازی ARK 2 داد. آرک 2 قرار بود امسال رسماً منتشر شود، اما عرضه آن به پایان سال 2024 منتقل شده است. این بازی اکشن ماجراجویی در سبک بقا برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه‌ جدید بازی هنگام انتشار در دسترس کاربران ایکس‌ باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

توسعه‌دهنده یک بیانیه طولانی در مورد دلیل تاخیر ARK 2 منتشر کرده است‌: «پس از بررسی دقیق به این نتیجه رسیدیم که دنباله بازی را تا پایان 2024 به تعویق بیندازیم. این بازی هنوز هم به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس و گیم‌پس و ویندوز منتشر می‌شود. این تصمیم را به دلیل ارائه محصول نهایی بهتر و همچنین سلامت کارکنان و اعضای تیم گرفته‌ایم. این خبر قطعاً برای افراد زیادی ناخوشایند است و ما هم همین احساس را داریم؛ اما باور داریم که این تصمیم دشوار، بهترین گزینه برای ماست.»

استودیو در ادامه افزود:‌ «خب چرا تاخیر؟ هدف ما این است که بازی آرک 2 بهترین تجربه ممکن برای گیمرها را ارائه دهد. آنریل انجین 5 فناوری تازه‌ای برای ما (و تمام بازی‌سازها) است و می‌خواهیم از این فناوری جدید به‌طور کامل به‌منظور ساخت بزرگ‌ترین بازی استودیو استفاده کنیم. هر چه بیشتر در مورد موتور جدید یاد گرفتیم، روند کاری را بسته به استاندارد نسل جدید تغییر دادیم و دیدیم که زمان بیشتری لازم دارم. ما صمیمانه به خاطر این تاخیر عذر می‌خواهیم و امیدواریم که ما را درک کنید.»

تاخیر بازی ARK 2

تاخیر بازی ARK 2

توسعه‌دهنده در ادامه توضیحاتی از روند تولید بازی ARK 2 ارائه کرد. آن‌ها قرار نیست گیم‌پلی را به نمایش بگذارند و طرفداران بهتر است امسال، هیچ انتظاری از استودیو نداشته باشند. روند بازی سال آینده میلادی به نمایش گذاشته می‌شود. آن‌ها مشغول تولید ابزارهایی با استفاده از آنریل انجین 5 هستند تا تجربه‌ای مخصوص به خود را ارائه دهند. فرایند بازبینی و بهینه‌سازی در مورد نور‌پردازی و جلوه‌های بصری آغاز شده و استودیو می‌گوید که دنباله بازی ARK دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است.

از جمله قابلیت‌های بازی دوم باید به سیستم مادسازی کراس پلتفرم میان تمامی ایکس‌باکس و ویندوز اشاره کرد. سیستم حساب کاربری تازه‌ای طراحی شده است و بخش چندنفره نیز کاملاً کلاس پلتفرم است و گیمرهای کامپیوتر و کنسول می‌توانند با همدیگر بازی کنند. استودیو امیدوار بتواند سال آینده از تمامی ویژگی‌های بازی رونمایی کند و در حال حاضر آماده این کار نیست. گفتنی است طراحی بازی آرک 2 تفاوت شگرفی با ARK Survival Evolved دارد. استودیو سعی کرده تا بازی را برای گیمرهای معمولی نیز ساده‌تر کند و همگان بتوانند از آن لذت ببرند. نظر شما در مورد تاخیر ARK 2 چیست؟ آیا منتظر تجربه این بازی سبک بقا بودید؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.