دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 1 برای PC
دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 1 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 1 برای PC

پارسی گیم 10 اسفند 1398 2 دیدگاه
11,113 بازدید

دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 1 برای کامپیوتر

تا به حال صدها فیلم سینمایی و بازی ویدیویی را در سبک آخرالزمان دیده ایم و با چالش بقا در انواع مختلف آن روبه رو بوده ایم. استودیو WILDCARD PROPERTIES نیز مدتی پیش شانس خود را امتحان کرد و با بازی Ark: Survival Evolved وارد این بازار بزرگ شد. این بازی شما را در یک دنیای آخرالزمانی قرار می دهد و بعد از اتفاقاتی عجیب در جزیره ای ناشناخته بیدار می شوید و تنها چیزی که اطرفاتان مشاهده می کنید، دایناسورهایی عظیم هستند. در نگاه اول این دایناسورها بی خطر به نظر می رسند اما بعدها متوجه می شوید که بزرگ ترین خطر برای بقای شما همین دایناسورهای به ظاهر گیاه خوار است. اخیرا بسته الحاقی جدید بازی به نام ARK Survival Evolved Genesis Part 1 شده است و داستان بازی را چند پله جلوتر می برد.

در این دنیای عجیب دو راه بیشتر ندارید. یکی روش احمقانه و دیگری روش کمتر احمقانه! در روش اول باید به تنهایی زندگی کنید و به تنهایی نیز بجنگید و البته به تنهایی هم دنبال سرپناه باشید. در این حالت چالش فوق العاده سختی پیش روی شماست و دوام آوردن در این حالت برای همه ممکن است. دومین راه نیز عضو شدن یا راه اندازی یک قبلیه از نقطه صفر است که در ابتدا سخت خواهد بود اما کم کم ارتباط میان افراد باعث زنده ماندن شما خواهد شد. در دومین مرحله باید تجهیزات و ابزار بسازید و منابع جمع آوری کنید و خودتان باقی ماجرا را بهتر می دانید. در ARK Survival Evolved Genesis Part 1 یک فصل جدید این بازی به روی شما باز شده است و با افزودن سیزن پس می توانید آیتم های زیادی را دریافت کنید و همچنین یک دستیار شخصی که با هوش مصنوعی قدرت یافته است و او در مراحل و زنده ماندن به شما کمک خواهد کرد. جدا از آن موجودات جدید و همچنین سلاح های تازه ای به بازی اضافه شده اند.

Ark: Survival Evolved تنهایی بشر در عصر دایناسورهاست. این بازی در اولین مراحل خود بیشتر به عناوین سبک بقا شباهت دارد اما بسته های الحاقی آن توانسته بازی را به سمت ژانر علمی تخیلی ببرد. غارت در این بازی اهمیت بالایی دارد و باید بتوانید آیتم های مختلفی را از محیط بازی گردآوری کنید. جنگیدن با دشمن و دایناسورها کار آسانی نیست و باید قبل از آن برآوردی از حریف انجام دهید و سپس اگر جنگ عاقلانه باشد، وارد چنین مخمصه ای شوید. در بسته الحاقی ARK Survival Evolved Genesis Part 1 شاهد آیتم های مختلفی هستید و هوش مصنوعی جدید نیز رنگ و روی بهتری به آن بخشیده است. اگر به دنبال چنین بازی هایی هستید پیشنهاد ما دو بازی Rust و The Forest است.

در ادامه برای دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 1 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-Bit Windows 7 Service Pack 1, or Windows 8
Processor: 2 GHz Dual-Core 64-bit CPU
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: DirectX10 Compatible GPU with 1 GB Video RAM
DirectX: Version 10
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Requires broadband internet connection for multiplayer

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Continue your quest for ultimate survival and unlock a whole new chapter in the saga of ARK: Survival Evolved with the ARK: Genesis Season Pass! This Season Pass gives you access to two new huge expansion packs, and one exclusive in-game robotic AI companion called ‘HLN-A’. In ARK: Genesis, further the ARK storyline while adventuring through exotic new worlds with all-new mission-based gameplay. Discover, utilize and master new creatures, new craftable items, weapons, and structures unlike anything you have seen yet!

ARK: Genesis takes your story in an all-new direction and your skill determines your success. Everything is turned up to the highest setting: challenges, dangers and the vast rewards. Only the toughest and smartest survivors will pass all of the simulation’s many tests. Will you be one of them?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 63.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام بازی دارای خط داستانی است؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahdiar

    مهمان

    سلام بازی داستان دارد

    پاسخ دهید