دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 2 برای PC
دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 2 برای PC

پارسی گیم 14 خرداد 1400 9 دیدگاه
10,377 بازدید

دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 2 برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Survival از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند. تمرکز بازیکن در این سبک، بقا و زنده ماندن است و این امر را با فعالیت‌های متنوعی به دست می‌آورد. گاهی باید منابع جدید پیدا کند و تجهیزاتش را ارتقا دهد، گاهی سرپناه بسازد ،گاهی هم به دنبال غذا بگردد و گاهی همه این کارها را در کنار هم انجام دهد. این تلاش برای بقا و فعالیت‌های مختلف در حیطه آن از مهم‌ترین دلایل جذابیت سبک Survival است. بازی ARK Survival Evolved از استودیو WildCards در همین سبک دنیای زیبا و وحشی را برای بازیکنان فراهم می‌کرد. اما تفاوت دنیای این بازی با سایر عناوین، وجود دایناسورهای وحشی و خطرناک در آن بود. به‌تازگی بسته الحاقی Genesis Part 2 نیز برای بازی منتشرشده است.

ARK Survival Evolved Genesisدر بسته الحاقی Genesis Part 2 روایت داستانی جدیدی را در محیطی کاملاً تازه و نو تجربه خواهید کرد. این مراحل جدید در داخل یک سفینه فضایی بسیار غول‌پیکر جریان داشته و شیء پیشرفته و هولوگرافیکی در طول این مسیر خطرناک شما را راهنمایی خواهد کرد. داخل این سفینه، محیط‌های متفاوت و مختلفی وجود داشته که هرکدام پوشش گیاهی و جانوری منحصربه‌فردی دارند. به‌جز موجودات جدید، تجهیزات تازه‌ای مانند دوربین‌های مداربسته که از راه دور کنترل می‌شوند، اسکیت بردهای معلقی که می‌توانید با آن‌ها جابه‌جا شوید، تیرکمان جدیدی که با انرژی شلیک می‌کند و … نیز در این بسته الحاقی انتظار شما را خواهد کشید. همچنین این بسته الحاقی، سرنوشت نهایی دنیای بازی و کاراکتر بازیکن را در دنیای گسترده ARK مشخص خواهد کرد. پس برای تجربه ماجرایی مهیج و نهایی در دنیای زیبای ARK خودتان را آماده کنید.

سناریوی بازی ساده است. شما در جزیره‌ای مرموز و خطرناک به نام ARK به هوش می‌آیید که در آن باید برای زنده ماندن تلاش کنید. این جزیره مملو از خطرهای مختلف و چالش‌های سخت است که بارزترین آن‌ها، دایناسورهای ماقبل تاریخی‌اند که در جای‌جای آن پرسه می‌زنند. شما باید با ساختن سرپناه و تجهیزات لازم، پیدا کردن غذا، رشد محصولات گیاهی و تحقیق برای پیشرفت تکنولوژی، تمام تلاش خود را بکنید تا در این جزیره مرموز جان سالم به در ببرید.هدف خروج از جزیره است.

بازی تمام عناصر ممکن از سبک Survival را در اختیار شما قرار می‌دهد. برطرف کردن نیازهای اصلی مانند خوردن ،آشامیدن ، خوابیدن جز ساده‌ترین چیزهایی است که باید به آن توجه کنید.همچنین بسته به دمای متغیر محیط، محلی مناسب برای ساخت سرپناه را باید انتخاب کنید تا از گرما یا سرمای کشنده در امان باشید. به‌جز این عناصر نقش‌آفرینی نیز در بازی وجود دارد تا عمق گیم پلی بیشتر شود و در کنار تحقق هدف اصلی خود که زنده ماندن است، کاراکترتان را نیز به‌مرور قوی‌تر و سرسخت‌تر کنید. از دیگر عناصر مهم بازی امکان رام کردن دایناسورهای بازی است که می‌توانید به‌عنوان همراه یا وسیله نقلیه از آن‌ها استفاده کنید. بیش از 100 مدل دایناسور مختلف برای این کار در بازی وجود دارد.

در بسته الحاقی Genesis Part 2 روایت داستانی جدیدی را در محیطی کاملاً تازه و نو تجربه خواهید کرد. این مراحل جدید در داخل یک سفینه فضایی بسیار غول‌پیکر جریان داشته و شیء پیشرفته و هولوگرافیکی در طول این مسیر خطرناک شما را راهنمایی خواهد کرد. داخل این سفینه، محیط‌های متفاوت و مختلفی وجود داشته که هرکدام پوشش گیاهی و جانوری منحصربه‌فردی دارند. به‌جز موجودات جدید، تجهیزات تازه‌ای مانند دوربین‌های مداربسته که از راه دور کنترل می‌شوند، اسکیت بردهای معلقی که می‌توانید با آن‌ها جابه‌جا شوید، تیرکمان جدیدی که با انرژی شلیک می‌کند و … نیز در این بسته الحاقی انتظار شما را خواهد کشید. همچنین این بسته الحاقی، سرنوشت نهایی دنیای بازی و کاراکتر بازیکن را در دنیای گسترده ARK مشخص خواهد کرد. پس برای تجربه ماجرایی مهیج و نهایی در دنیای زیبای ARK خودتان را آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valheim و Rust را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی ARK Survival Evolved Genesis Part 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: 2 GHz Dual-Core 64-bit CPU
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: DirectX10 Compatible GPU with 1 GB Video RAM
DirectX: Version 10
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Requires broadband internet connection for multiplayer

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your quest for ultimate survival is now complete with the ARK: Genesis Season Pass, including Part 1 and Part 2! In these expansions, you’ll conclude the ARK storyline while adventuring through exotic new worlds with all-new mission-based gameplay. Discover, utilize and master new creatures, new craftable items, weapons, and structures unlike anything you have seen yet! The saga is now complete, and hundreds of hours of new story-oriented ARK gameplay await you!
This Season Pass gives you access to two new huge story-oriented expansion packs — Genesis Part 1 and Genesis Part 2 — as well as a ‘Noglin’ Chibi cosmetic, a ‘Shadowmane’ Chibi cosmetic, a new cosmetic armor set, and an in-game, artificially intelligent companion called ‘HLN-A’ who can scan additional hidden Explorer Notes found throughout the other ARKs.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 93.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

محتویات نسخه CODEX:

ARK: Survival Evolved The Center
ARK: Survival Evolved Primitive+
ARK: Survival Evolved Scorched Earth
ARK: Survival Evolved Ragnarok
ARK: Survival Evolved Season Pass
ARK: Survival Evolved Aberration
ARK: Survival Evolved Extinction
ARK: Survival Evolved Valguero
ARK: Survival Evolved Genesis – Part 1
ARK: Survival Evolved Genesis – Part 2
ARK: Survival Evolved Genesis Season Pass
ARK: Survival Evolved Crystal Isles
ARK: Survival Evolved Original Soundtrack
ARK: Expansion Packs Original Soundtrack
ARK: Genesis Part 1 Original Soundtrack
ARK: Genesis Part 2 Original Soundtrack

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    arian1080

    مهمان

    باگرافیک GeForce GT 710 و i5-3470 CPU و ram 8 جواب میدره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام خسته نباشید . بنده نسخه معمولیش رو ریختم . ایا ارزش داره این نسخه ش رو دارای dlc هست بریزم ؟ یا تفاوت چندانی نداره ؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام ممنون از سایت عالیتون . من اشتباها اون نسخه اصلی و بدون dlc بازی رو از سایتتون ریختم و الان فهمیدم که این نسخه رو هم دارید . میخواستم بدونم dlc هاش رو میتونم از جایی دانلود کنم که نخوام کل بازی رو دوباره بریزم . ممنون میشم جواب بدید .

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      سلام
      باید مجددا دانلود کنید

  • Avatar

    MOEIN

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    من این بازی را دانلود کردم بار اول که وارد شدم بدون مشکل اجرا شد اما الآن وقتی وارد بازی میشوم ارور میده و shooter game بازی کرش می‌کند

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عطا

    مهمان

    سلام احتمالا کرک بازی توسط انتی ویروس حذف یا قرنطینه شده کرکی که اول ریختی رو در محل نصب بریز

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کیومرث

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    تقریبا دو هفته ای میشه که دانلودش کردم و باهاش بازی کردم ولی جدیدا وقتی وارد منوی بازی میشم، بعد از چند ثانیه پیغام میده که بازی گراش خورده و باید خارج شیم. من گفتم شاید کرک بازی به مشکل خورده. درست شد چند وقت بعد دوباره این پیغام ظاهر شد.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عیسی

    مهمان

    سلام درود میگم خدمت شما عزیزان سایت خوب
    ببخشید نسخه فیلت گرل کی داخل سایت انتشار میشه من همچنان منتظرم چون کدکس خیلی حجم بالایی داره لطفا هرچه سریع تر انجام بدین ممنون میشم با تشکر من همچنان منتظر هستم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عیسی

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه کدکس را دانلود کنید