بازی چندنفره برای تبلت و گوشی‌های اندروید
سحر حق پرست

برترین بازی چندنفره برای تبلت و گوشی‌های اندروید – قسمت دوم

سحر حق پرست 22 آذر 1400 18 دیدگاه
13,879 بازدید

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها امروزه به عضوی جدانشدنی از زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده اند. جدای از بحث ارتباطات، بازی کردن با این دستگاه‌های هوشمند اکنون فعالیتی لذت بخش و طبیعی است.امروزه بازی چندنفره جذاب برای گوشی به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اگر قسمت اول برترین بازی های چندنفره برای تبلت و گوشی‌های اندروید را مطالعه کرده باشید، باید بدانید که در مورد 14 نمونه از 28 بازی‌ چندنفره برای موبایل از جمله PUBG Mobile، Clash of Clans، Clash Royale و Among Us صحبت کرده‌ایم. در اینجا به معرفی باقی این بازی‌ های اندرویدی می‌پردازیم.

بازی Ark Survival Evovled

ARK: Survival Evolved

  • سازنده: Studio Wildcard
  • ناشر: Studio Wildcard
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: اکشن-ماجراجویی، بقا

این بازی محبوب اول شخص بقا، از کامپیوتر با اندکی تغییر وارد دنیای بازی‌های موبایل شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این بازی به طور رسمی در دستگاه‌های اندرویدی که حداقل 3 گیگابایت رم و پشتیبانی به روز از Vulkan داشته باشند، قابل اجراست.

با ARK: Survival Evolved وارد دنیای دایناسورها شوید و ماجراجویی کنید. شما باید در یک جزیره پر رمز و راز بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی زنده بمانید و روز به روز پیشرفت کنید. با جمع‌آوری منابع مختلف می‌توانید ابزارهایی بسازید که به کمک آن‌ها شکار کنید و سرپناهی برای خود داشته باشید. در این بازی بیش از 80 نوع دایناسور و موجودات اولیه وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را گرفته و رام کنید که این کار به نوعی باعث ایجاد تجربه بقا می‌شود. همچنین می‌توانید با سایر بازیکنان و دوستان خود در این دوران ژوراسیک ملاقات کرده، تشکیل قبیله دهید و با هم همکاری کنید تا دفاع مقاومی در برابر سایر انسان‌ها و شکارچیان بزرگ بسازید.

بازی Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile (2019)

  • سازنده: Tencent
  • ناشر: Activision Blizzard
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: تیراندازی

Call of Duty به صورت انحصاری و رایگان برای تلفن‌های همراه طراحی شده است. این بازی شامل نبرد 100نفره بتل رویال، مسابقات پنج علیه پنج نفر و مسابقات تک‌تیراندازی می‌شود. شما می‌توانید نقشه‌های نمادین از دنیای بازی‌های Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Modern Warfare را برای اولین بار به صورت رایگان تجربه کنید. همچنین با دوستان خود وارد نبردهای آنلاین چندنفره شوید و با میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان رقابت کنید.

شما با بازی در Call of Duty Mobile ده‌ها شخصیت معروف، سلاح، لباس و زره به دست خواهید آورد که می‌توانید این موارد را در Loadout خود قرار دهید. این Loadoutها قابل استفاده در بتل رویال، نبردهای چندنفره PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) ، Frontline، Free For All، Search and Destroy، Domination، Hardpoint و سایر نبردها هستند. این بازی تا حد زیادی شبیه به PUBG است ولی از قابلیت‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری برخوردار است که این مقاله گنجایش توضیح تمام آن‌ها را ندارد. ولی پیشنهاد می‌کنیم که اگر به ژانر بتل رویال علاقه دارید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

بازی Fortnite Battle Royale

Fortnite Battle Royale

  • ناشر: Epic Games
  • موجود برای: iOS + Android + Switch
  • ژانر: اکشن، تیراندازی

احتمالاً همه با بتل رویال پرطرفدار Fortnite آشنا هستید. این بازی ابتدا برای کنسول‌های خانگی عرضه شده بود، اما اکنون شاهد ورود آن به دنیای بازی‌های تلفن همراه هستیم. دنیای Fortnite، دنیایی تخیلی و تقریباً دور از واقعیت طراحی شده، اما همین فانتزی بودن است که آن را از سایر بازی‌های بتل رویال متمایز می‌کند.

سبک این بازی همانند PUBG است که در آن همراه با 99 بازیکن دیگر وارد یک جزیره می‌شوید و تنها کسی که بتواند زنده بماند، پیروز مسابقه خواهد بود. در این بازی نیز طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات وجود دارد که در اطراف نقشه پراکنده‌اند و شما برای دفاع از خود باید در اسرع وقت، آن‌ها را به دست آورید. همچنین وسایل نقلیه متفاوتی در نقاط مختلف قرار گرفته که می‌توانید به کمک آن‌ها مسافت‌های طولانی را طی کنید و به مکان‌های مختلف پناه ببرید. یکی از تفاوت‌هایی که این بازی را از سایر بازی‌های بتل رویال متمایز می‌سازد، قابلیت ساختِ سازه‌های مختلف برای دفاع از خود و یا بالا رفتن از نقاط مختلف است. لازم به ذکر است که برای اجرای بی‌نقص این بازی به دستگاه قدرتمندی نیاز دارید تا بتواند گرافیک و عملکرد فوق‌العاده آن را به خوبی نشان دهد. در غیر این صورت، ممکن است عملکرد و تصویر دل‌چسبی نداشته باشد.

بازی AXE IO

AXE.IO

  • ناشر: Crescent Moon Games
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: تیراندازی، چندنفره

بازی‌های زیادی در App Store به سبک io هستند، اما Axe.io توانسته بازی سرگرم‌کننده‌تری را ارائه دهد. Axe.io یکی از آن بازی‌های چندنفره‌ هیجان‌انگیزی است که جذابیت خاصی دارد و شما را وسوسه می‌کند تا یک راند دیگر هم بازی کنید.

Axe.io فضای رنگارنگ و دل‌پذیری دارد. شما باید در اطراف نقشه‌های مختلف (از حیاط گرفته تا قلعه‌ها) حرکت کرده و به سمت سایر بازیکنان یا اژدها تبر پرتاب می‌‌کنید. در صورتی که پرتاب موفقیت‌آمیزی نداشتید، باید تبری که انداخته‌اید را بردارید یا تبر جدیدی پیدا کنید. البته این موضوع با ارتقاء سطح و قابلیت نگه داشتن بیش از یک تبر به زودی حل خواهد شد. این بازی، چهار حالت مختلف برای گیم‌پلی در نظر گرفته، اما وجه اشتراک تمام آن‌ها پرتاب تبر است؛ به عنوان مثال در حالت Arena، شما و سایر بازیکنان وارد محوطه کوچکی خواهید شد که در آن باید با استفاده از تبر خود به سر دشمنان ضربه بزنید و امتیاز بگیرید. هرچه سطح شما بالاتر برود، تبرهای بیشتر، شمشیر و سپر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که این بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل اجراست.

بازی Badland Brawl

Badland Brawl

  • ناشر: Frogmind Games
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: استراتژی

این بازی ترکیبی از Clash Royale و Angry birds است. Badland Brawl در سال 2018 برنده بهترین بازی Google Play در دسته رقابتی‌ها و برنده جوایز Tabby Mobile Game شد و در سال 2019 نیز در میان برنامه‌های Samsung Galaxy، عنوان بهترین بازی چندنفره را دریافت کرد.

در این بازی، همچون Clash Royale، نیروهایی در قالب کارت در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما باید در حین دفاع از قلعه خودتان، آن‌ها را به طرف دشمنان پرتاب کنید. کاراکترهای این بازی، Clone نام دارند و ترکیب آن‌ها، همچون یک دسته کارت در اختیار شما قرار می‌گیرد. هنگام انتخاب نیروها برای نبرد، باید به خاطر داشته باشید که هم Clone دفاعی، هم Clone تهاجمی و هم کاراکترهایی را بردارید که ضدحمله انجام می‌دهند. اگر هر یک از این سه امتیاز را نادیده بگیرید، حتماً شکست خواهید خورد. آنچه که بیش از هرچیز به جذابیت این بازی اضافه می‌کند، امکان مبارزه با دوستان و یا تشکیل تیم با آن‌ها و مبارزه با سایر تیم‌هاست.

بازی Mucho Party

Mucho Party

  • سازنده: GlobZ
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: آرکید، چندنفره، بازی‌های کوچک / مخصوص دورهمی

Mucho Party مجموعه‌ای از بازی‌های کوچک است که با در نظر داشتن دو بازیکن طراحی شده است. بازی‌های موجود در آن بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستند. دو بازیکن بر روی یک دستگاه بازی می‌کنند، به همین دلیل، داشتن صفحه نمایش بزرگ لذت بازی را چندبرابر می‌کند.

پس از آماده شدن بازیکنان، بازی‌ها یکی پس از دیگری اجرا شده و شما در مسابقه‌هایی همچون دو با مانع و سایر بازی‌هایی که نیاز به دقت و سرعت عمل دارند به رقابت با هم می‌پردازید. درجه سختی بازی بسته به میزان مهارت شما قابل ارتقاء خواهد بود. این بازی در دورهمی‌ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زند. اگر به دنبال بازی جدیدی برای وقت‌گذرانی با دوستانتان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را به لیست خود اضافه کنید.

بازی Kings And Assassins

Kings and Assassins

  • ناشر: Asmodee Digital
  • موجود برای: iOS + Android + Steam
  • ژانر: بازی رومیزی / کارتی، چندنفره

پادشاه ظالمی حکومت می‌کند و شما باید تصمیم بگیرید که از او محافظت کنید یا به سلطنتش پایان دهید. مردم عصبانی هستند، خطرات زیادی وجود دارد و سه قاتل، قصد کشتن پادشاه را دارند؛ پس آماده نبرد شوید.

Kings and Assassins یک بازی ساده رومیزی است که در آن فریبکاری و تنش حرف اول را می‌زند. یکی از بازیکنان نقش پادشاه ظالم و سربازانش را به عهده می‌گیرد. هدف او این است که جمعیتی از مردم شورشی که بخش بزرگی از تخته را اشغال کرده‌اند، از بین ببرد و پشت دیوارهای قلعه خود پناه بگیرد. پیش از بازی، بازیکنانی که کنترل قاتلان را به دست دارند، مخفیانه سه نفر از دوازده شهروندی که تخته را اشغال کرده‌اند، انتخاب می‌کنند و این سه نفر، قاتلان احتمالی خواهند شد. در هر نوبت، هر یک از دو طرف، تعداد حرکات مشخصی در اختیار دارد. از توانایی سربازان خود برای عقب راندن ازدحام به بهترین نحو استفاده کنید، زیرا قاتلان در میان همین جمعیت کمین کرده‌اند.

بازی The Dresden Files

The Dresden Files Cooperative Card Game

  • ناشر: Hidden Achievement
  • موجود برای: iOS + Android + Steam
  • ژانر: بازی رومیزی / کارتی

The Dresden Files Cooperative Card Game یا به اختصار DFCO، یک بازی پرتنش استراتژیک بر مبنای همکاری است که با پرونده رمان‌های پرفروش Jim Butcher ارتباط دارد. در این بازی، شما و دوستتان نقش Harry Dresden و دوستش را بازی می‌کنید و با همفکری هم به حل پرونده‌ها می‌پردازید.

هر یک از بازیکنان نقش یکی از شخصیت‌های رمان را بازی می‌کند؛ بهترین شخصیت‌های این بازی Harry، Murphy، Susan، Michael و BILLY & GEORGIA هستند که در راستای پنج رمان اصلی، مأموریت‌های جانبی، سناریوی تصادفی و … بازی را دنبال می‌کنند. حداکثر 5 نفر می‌توانند به صورت همزمان در این بازی حضور داشته باشند. شما با انتخاب هر شخصیت، کارت‌های متفاوتی را در اختیار خواهید داشت. داستان هر فرد را بخوانید، وضعیت پیش روی خود را بررسی کنید و بهترین انتخاب‌ها را برای هر شخصیت انجام دهید.

بازی Paladins Strike

Paladins Strike

  • ناشر: Hi-Rez Studios
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: چندنفره، تیراندازی، MOBA (نبرد آنلاین چندنفره)

Paladins Strike نسخه موبایل بازی محبوب Paladins است که در کامپیوتر و سایر کنسول‌های خانگی بازی می‌شد. تفاوت اصلی میان این دو نسخه، زاویه دید آن‌هاست؛ نسخه کنسولی به صورت اول شخص اجرا می‌شد؛ ولی نسخه اندروید آن، زاویه دید سوم شخص ایزومتریک دارد. این بازی تلفیقی از Vainglory و Overwatch است.

این بازی بیش از 15 کاراکتر و چندین حالت بازی دارد. شما برای رسیدن به بالاترین رتبه، کسب جوایز بیشتر و صعود به لیگ‌های بالاتر به رقابت با سایر بازیکنان می‌پردازید. هر یک از کاراکترها، مهارت‌های منحصربفردی دارند که با توجه به سبک بازی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس در یک گروه 5 نفره قرار گرفته و با تیم 5 نفره دشمن وارد جنگ می‌شوید. هر دو تیم، تنها یک هدف دارند و آن کسب امتیاز و شکست دشمن است.

سیستم کنترل Paladins Strike همانند سایر MOBAهای اندروید است؛ یک پد جهت‌دار در سمت چپ و دو دکمه عملکرد در سمت راست صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه، هدفگیری انجام دهید. از جمله حالت‌های این بازی می‌توان به Payload و Deathmatch پنج علیه پنج نفر اشاره کرد.

بازی Mario Kart

Mario Kart Tour

  • ناشر: Nintendo
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: مسابقه

Mario Kart یکی از بهترین مجموعه بازی‌های چندنفره موجود در بازار است. در Mario Kart Tour می‌توانید در برابر حداکثر هفت بازیکن دیگر مسابقه دهید، این بازیکنان می‌توانند دوستان مجازی شما از سرتاسر دنیا باشند و یا دوستانی که کنار شما و در یک محیط حضور دارند. مسابقات چندنفره را می‌توانید با قوانین مختلفی مانند مسابقات انفرادی یا تیمی، مسابقات سرعتی و موارد دیگر به صورت سفارشی بسازید. در این بازی، وارد شهرهای مختلفی از دنیای واقعی می‌شوید و با یکدیگر مسابقه خواهید داد. لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی، به یک حساب کاربری Nintendo نیاز دارید.

بازی Mine Craft Pocket Edition

Minecraft – Pocket Edition

  • سازنده: Mojang
  • ناشر: Mojang
  • موجود برای: iOS + Android + Windows Phone
  • ژانر: ماجراجویی، پرورش مهارت‌های فکری

با اینکه می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی تجربه کنید، اما روح بازی در همکاری خلاقانه نهفته است؛ یعنی شما برای ساختن یک چیز جدید و حیرت‌انگیز با دوستان خود همکاری می‌کنید.

دنیای نامحدود موجود در بازی Minecraft را جستجو کنید و همه چیز را از ساده‌ترین خانه‌ها گرفته تا بزرگترین قلعه‌ها بسازید. در حالت creative منابع نامحدودی در اختیار شما قرار می‌گیرد و در حالت survival نیز باید اقدام به ساخت سلاح و زره کنید تا در برابر خطرات مختلف، در امان باشید. دنیای بزرگی در این بازی پیکسلی وجود دارد که با بررسی هرچه بیشتر آن، به موارد جدیدتر و متنوع‌تری دست پیدا خواهید کرد.

بازی Mobile Legends

Mobile Legends: Bang Bang

  • ناشر: shanghai moonton Technology Co Ltd
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: اکشن، MOBA

اگر علاقه‌مند به بازی‌های PvP (بازیکن در برابر بازیکن) سنگین هستید، Mobile Legends: Bang Bang یکی دیگر از عناوینی است که می‌توانید به لیست خود اضافه کنید. این MOBA میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان دارد و بهترین قسمت آن این است که چندین رویداد و بازی‌های کوچک درون بازی اصلی جای گرفته که می‌توانید به دلخواه خود تصمیم بگیرید که کدام را بازی کنید. در حال حاضر Mobile Legends: Bang Bang یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره برای تلفن‌های همراه و تبلت‌هاست که حتی با وجود MOBAهای دیگر، هنوز در اوج قرار گرفته و به نظر نمی‌رسد به این زودی جذابیت خود را از دست بدهد.

این بازی به چند بخش تقسیم می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به بخش کلاسیک، Rank، Brawl و بتل رویال اشاره کرد. قهرمانان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با دوستان خود در یک مسابقه کاملاً جدید MOBA یک تیم 5 نفره تشکیل دهید و در برابر سایر بازیکنان بجنگید تا قلعه و متعلقات دشمن را به تصرف خود درآورید.

بازی Teamfight Tactics

Teamfight Tactics

  • ناشر: Riot Games
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: استراتژی

Teamfight Tactics نوعی بازی به سبک auto-chess است که مهارت‌های فکری شما را محک می‌زند. شما در این بازی، قهرمان‌هایی را می‌خرید و به تیم خود اضافه می‌کنید، مهارت‌های اعضای تیم را افزایش می‌دهید، در صورتی که سه قهرمان مشابه داشته باشید، آن‌ها را با هم ترکیب کرده و قهرمان قدرتمندتری می‌سازید. سپس تیم خود را برای نبرد با دشمن وارد میدان می‌کنید. هدایت اعضای تیم به صورت خودکار و خارج از کنترل شما انجام می‌شود و تنها مسئولیتی که بر عهده شماست، چینش صحیح نیروها در نقاط مناسب است. در نهایت تیمی پیروز خواهد شد که خسارت کمتری دیده باشد.

بازی Eve Echoes

EVE Echoes

  • سازنده: NetEase Games
  • ناشر: NetEase Games
  • موجود برای: iOS + Android
  • ژانر: چندنفره، نقش‌آفرینی

EVE همواره یکی از شگفت‌انگیزترین MMORPGهای فضایی بوده، هست و خواهد بود. EVE Echoes تمام این تجربه‌ها را وارد گوشی‌های موبایل کرده و چه چیزی بهتر از این؟ شما در این بازی، در نقش یک اکتشاف‌گر قرار می‌گیرید که به جستجو در فضا می‌پردازد. در همان ابتدای بازی با چند گروه آشنا می‌شوید که با توجه به سبک بازی خود می‌توانید به یکی از آن‌ها بپیوندید و به جستجوی سایر سیاره‌ها و پایگاه های فضایی بپردازید. هدف شما این است که امپراطوری فضایی خود را گسترده‌تر کنید و برای رسیدن به این هدف باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید و چالش‌های متعددی را پشت سر بگذارید. این بازی تا حد زیادی به تعامل شما با سایر بازیکنان وابسته است؛ بنابراین پس از جمع‌آوری منابع و آیتم‌های مختلف فضایی در جهت توسعه امپراطوری خود، دائماً با سایر بازیکنان وارد معامله شوید.

به انتهای لیست رسیدیم، امیدواریم دست کم تعدادی از این بازی‌ها نظر شما را به خود جلب کرده باشد. با انتشار بازی‌های جدید، قطعاً بهترین‌ها را به این لیست اضافه خواهیم کرد. شاید تعدادی از بازی‌ها از نظر عده‌ای جالب به نظر نرسد، اما سلیقه‌ها متفاوت است و ما سعی بر این داشتیم تا مطابق با هر سلیقه‌ای بازی معرفی کنیم. شما نیز تجربه خود را در مورد این بازی‌ها یا سایر بازی‌های چندنفره موبایل با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:Pocketgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام یک از بازی‌های چندنفره موبایل نیازی به اتصال به اینترنت ندارد؟

Axe.io به صورت آفلاین نیز قابل اجراست.

۱
کدام یک از بازی‌های چندنفره موبایل، برگرفته از نسخه‌های کامپیوتری است؟

بازی‌های EVE Echoes و Paladins Strike با اقتباس از نسخه‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند.

۲
کدام یک از بازی‌های چندنفره موبایل فعال‌ترین بازیکنان را دارد؟

از میان این بازی‌ها، بازی‌های بتل رویال مانند PUBG Mobile و Call of Duty Mobile فعال‌ترین بازیکنان را دارند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    عالی بود ولی براول استارز هم باید بهش اضافه میکردین چون خیلی بازی قشنگیه

    پاسخ دهید
    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به امیر

      نویسنده

      سلام. انشالله تو آپدیت‌های بعدی ??

  • Avatar

    سپهر

    مهمان

    حاجی فری فایر هم بزار??

    پاسخ دهید
    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به سپهر

      نویسنده

      سلام فری فایرز تو قسمت سوم مقاله هست که قراره به زودی منتشر شه ?

  • Avatar

    خسته

    مهمان

    من هم یک خوندم هم دو
    چرا فری فایر نیست؟
    مینی میلیتیا چی؟

    پاسخ دهید
    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به خسته

      نویسنده

      سلام هر دو بازی free fires و mini militia تو قسمت سوم مقالمون هست که به زودی منتشر میشه

  • Avatar

    ?

    مهمان

    داداش کالاف رو باید عکس گوست بزاری نه نیکتو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    .

    مهمان

    مینی میلتیا را هم اضافه کنید

    پاسخ دهید
    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به .

      نویسنده

      سلام. حتما تو مقاله‌های بعدی معرفی میکنیم??

  • Avatar

    مبینا

    مهمان

    بازی های bomber friends و toram online و pixel worldsو فری فایر رو بزارید?

    پاسخ دهید
    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به مبینا

      نویسنده

      سلام. حتما دوست عزیز ???

  • Avatar

    Somhoww

    مهمان

    پس پابجی رو نزاشتی!!

    پاسخ دهید
    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به Somhoww

      نویسنده

      پابجی تو قسمت اول مقاله هست

  • Avatar

    Alir3za

    مهمان

    سلام ممنون از قسمت دوم ?
    بازی های Last day on earth و Gta San هم تو قسمتای اینده اضافه کنین ❤
    بیشتر بازی های شرکت مینی کلیپ انلاین یا افلاین چندنفره هستن ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mr lonely در پاسخ به Alir3za

      مهمان

      Free fire رو بزار تو قسمت سوم?

    • Avatar

      Alireza در پاسخ به Alir3za

      مهمان

      بازی standoff 2 هم از بهترین بازی های آنلاین شاتر است که از پابچی و کالاف دیوتی و حتی فورتنایت هم بهتره .
      اونم داخل لیستتون قرار بدین ، خیلی ها هم این بازی را نمی‌شناسند
      من که الان ۶ ماهه که دارمش و عالیه و الان یک لول پنجاه رو رد کردم و الان لول سی و دو هستم
      همگی نصب کنین
      ممنون از سایت خوبتون

    • Avatar

      ALI در پاسخ به Alir3za

      مهمان

      نه داداش C_OPS از اون بازی هم بهتره هم گرفیکش بهتره هم سخترو باحالتره (بعد از چند دست بازی تورو وارد بازی انلاین اصلی میکنه?) خیلی خوبه?❤

    • سحر حق پرست

      سحر حق پرست در پاسخ به Alir3za

      نویسنده

      سلام. حتما اضافه میشه ??