فصل دوم سریال The Last of Us (لست اف اس)
علیرضا نظری

سریال The Last of Us در فصل دوم به پایان نمی‌رسد

علیرضا نظری 23 اسفند 1401 بدون دیدگاه
835 بازدید

بامداد امروز فصل اول سریال The Last of Us (لست اف اس) از شبکه HBO به پایان رسید و بدیهی است که اکنون تمام نگاه‌ها به فصل دوم آن معطوف شده است. اما در حالی که فصل اول سریال، تمامی اتفاقات بازی The Last of Us را در بر می‌گرفت، با این حال به نظر می‌رسد که فصل دوم آن، تمامی جریان‌های بازی The Last of Us Part 2 را پوشش نخواهد داد.

نیل دراکمن و کریگ مازین، شورانر‌های سریال The Last of Us، در گفتگو با نشریه GQ، راجع به برنامه‌های خود برای فصل دوم سریال، پس از پخش آخرین قسمت از اقتباس بسیار موفق شبکه HBO، صحبت کرده‌اند. مازین در پاسخ به این سوال که آیا فصل دوم سریال کل اتفاقات بازی دوم را در بر می‌گیرد، پاسخ داد: «نه. به هیچ وجه». دراکمن افزود:«بازی لست اف اس 2 بیش از یک فصل است». احتمال‌ها بر این است که آن‌ها قصد دارند فصل سوم سریال را در آینده تایید کنند.

این دو سازنده، همچنین در پاسخ به این سوال که محتوای بازی دوم قرار است در چند فصل پخش شود، آن را به طور رسمی تایید نکرده‌اند. مزین در این باره گفت: «ما نمی گوییم که این چه تعداد خواهد بود، اما به طور منطقی بیش از یک مورد است». هنوز مشخص نیست که فصل دوم سریال دقیقا چه زمانی از HBO پخش می‌شود، اما با توجه به این واقعیت که هنوز تولید آن آغاز نشده است، می‌توانیم فرض کنیم که مدتی طول خواهد کشید.

فصل دوم سریال The Last of Us (لست اف اس)

فصل دوم سریال لست اف اس شاهد تغییرات ریز و درشت خواهد بود

در همین حال، دراکمن اضافه کرد که درست مانند فصل اول، اقتباس فصل دوم به صورت کلی با بازی برابر نخواهد بود و تغییراتی ایجاد خواهد کرد که او نسبت به آن‌ها بسیار هیجان زده است. او گفت: «مانند فصل اول، برخی از عناصر یکسان با بازی وجود خواهد داشت و برخی دیگر در آن تغییراتی ایجاد خواهد شد. من فکر می‌کنم که ما می‌دانیم در این مورد چه کاری را انجام می‌دهیم. من این را به شیوه‌ای گیج‌ کننده نمی‌گویم، من آن را امیدوارانه خطاب می‌کنم. چیزهایی وجود خواهند داشت که متفاوت هستند و برخی موارد دیگر قرار است یکسان باشند. هدف ما دقیقا همان چیزی است که برای فصل اول بود، یعنی ارائه نمایشی که طرفداران را خوشحال کند.»

منطقی است که بازی لست اف اس 2 تنها در یک فصل خلاصه نشود. بازی The Last of Us Part 1 حدود 10-15 ساعت طول می‌کشد، در حالی که بازی دوم تقریبا دو برابر آن با مقداری حدودا 24-30 ساعت است. در واقع، این بازی بسیار طولانی است که بخواهد فقط در یک فصل تعریف شود، به خصوص به این دلیل که شما فقط جزئیات داستانی الی را رویت نمی‌کنید، بلکه با شخصیت ابی (شخصیت دوم بازی) نیز همراه خواهید شد.

لازم به ذکر است که حجم و سیستم مورد نیاز بازی The Last of Us Part 1 روی پلتفرم کامپیوتر هفته گذشته فاش شد و این نسخه بازسازی شده در روز 28 مارس (8 فروردین 1402) منتشر خواهد شد. همچنین بسته الحاقی Left Behind و حالت‌های مجزا مانند اسپیدران، Permadeath و عکاسی هم فعال خواهند بود. حالت چندنفره یا Factions غیرفعال است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.