دانلود بازی Redout Space Assault برای PC
دانلود بازی Redout Space Assault برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Redout Space Assault برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1399 بدون دیدگاه
2,935 بازدید

دانلود بازی Redout Space Assault برای کامپیوتر

یکی از به‌یادماندنی‌ترین سبک‌های بازی‌های Arcade، آن‌هایی بودند که شمارا در کنترل یک سفینه فضایی جنگی قرار می‌دادند و سیلی از دشمنان مختلف را به‌سوی شما روانه می‌کردند. با گذر زمان این بازی‌ها پیشرفت قابل‌توجهی کرده‌اند و از حالت دوبعدی به سه‌بعدی تغییر ماهیت داده‌اند. بازی Redout Space Assault یکی از همین بازی‌ها است که توسط استودیو 34bigThings ساخته‌شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

داستان بازی در آینده‌ای دور در سال 2395 اتفاق می‌افتد. زمانی که انسان‌ها با یکی از سخت‌ترین چالش‌های تاریخ خود که ترک کردن زمین است دست‌وپنجه نرم و ماهواره‌ها و ربات‌های بسیاری در کنار دانشمندان و افراد شجاعی که این جسارت را داشته‌اند تا به‌جای جای کهکشان سفر کنند و سیاره‌های مناسب برای ادامه حیات بشریت را پیدا کنند. بسیاری از این سفرها یک‌طرفه و بازگشتی برایشان در کار نبوده است. شما در نقش یک خلبان سفینه جنگی هستید که در میان درگیری‌های بین ستاره‌ای در دوران مهاجرت به مریخ، وارد داستان می‌شوید. شما باید وارد کابین سفینه خود شده و ماجرای خود را آغاز کنید. انواع و اقسام سلاح‌ها و قابلیت‌های متنوع برای سفینه شما در دسترس است که با پیشروی در بازی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. مأموریت‌هایی متنوع مانند اسکورت کردن و پشتیبانی از سفینه‌های غیرجنگی تا رسیدن به مقصد یا از بین بردن سفینه‌های مادر غول‌پیکر و یا مبارزات تک‌به‌تک با دیگر خلبان‌های ماهر در انتظار شما خواهد بود. جلوه‌های بصری بازی و همین‌طور صداگذاری سفینه‌ها و سلاح‌های مختلفی که با آن شلیک می‌کنید به‌خوبی طراحی‌شده و تجربه بسیار لذت بخشی به شما می‌دهد. همین‌طور با انواع و مختلفی از دشمنان سروکار دارید و Boss هایی که در قالب سفینه‌های مادر ظاهر می‌شوند نیز، چالش‌برانگیز و جذاب هستند.

این بازی با داشتن مراحل متنوع و منحصربه‌فرد، داستانی جذاب، طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و قابلیت‌ها و همین‌طور گرافیکی سه‌بعدی و چشم‌نواز می‌تواند ساعت‌ها شمارا پای دستگاه میخکوب کند و لذت خلبانی یک سفینه در کهکشان را به شما هدیه دهد. پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که از این‌چنین سبک بازی‌هایی استقبال می‌کنید، بازی‌های STAR WARS Squadrons و No Man’s Sky را نیز امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Redout Space Assault با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: i3 2.6Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 570 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i5 2.6Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 970 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Redout: Space Assault puts you in control of a Super Orbital Recon Fighter during the 2395 Colonization of Mars: dive in the fastest, most epic and exciting arcade space battle you can experience. Outsmart, outmaneuver, overpower, outclass your opponents in lightning-fast, adrenaline-inducing single-player space combat.
You play as Leon Barret, ace fighter pilot of the Poseidon Security Forces. Here at Poseidon Corp., we are trying to pave the way for the colonization of Mars, as mankind is struggling for survival, split between a depleted hot Earth and a cold, claustrophobic Lunar colony.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.