دانلود بازی Festival Tycoon برای PC
دانلود بازی Festival Tycoon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Festival Tycoon برای PC

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,649 بازدید

دانلود بازی Festival Tycoon برای کامپیوتر

بازی‌هایی که در سبک شبیه ساز ساخته می‌شوند معمولاً طرف‌داران خاص و وفادار خود را دارند. این عناوین به دلیل گیم پلی بسیار کند و تکرار شونده برای هر کسی نبوده و فقط صبورترین گیمرها می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. به‌عنوان‌مثال در سال‌های اخیر شاهد حضور هزاران شبیه ساز مانند شبیه ساز ساخت و ساز، مدیریت، کشتی رانی و… بودیم. با این حال شبیه سازهایی که شما یک شغل و سازمان را از صفر به جایگاه‌های بزرگی می‌رسانید این روزها دارای محبوبیت زیادی هستند. Festival Tycoon که توسط کمپانی Future Friends Games منتشر شده است، قرار است شما را مدیر اجرایی فستیوال بزرگ موسیقی کند.

آیا تابه‌حال به این فکر بودید که فستیوال موسیقی خود را راه بیندازید؟ شاید فکر کنید که کار ساده‌ای است؛ خب پس چالش‌هایی که بازی Festival Tycoon پیش رویتان قرار می‌دهد را قبول کرده و تبدیل به غول جدید دنیای فستیوال‌های موسیقی شوید. هدف اصلی این بازی، شروع از نقطه‌ای کوچک و سپس تصرف صنعت فستیوال‌های موسیقی به‌مرورزمان است. در بازی شاهد نقشه‌ای هستید که بر روی اندازه فعلی فستیوال‌ها، بودجه و سایر موارد مورد نیاز تمرکز دارد. شما باید اسپانسرها، جذب گروه‌های موسیقی و راضی نگه داشتن تماشاگران را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک فستیوال کامل و بی نقص را برگزار کنید.

یکی از جذابیت‌های Festival Tycoon پیچیده بودن مکانیک‌های گیم پلی آن است. به‌عنوان‌مثال، برخی از اسپانسرها درخواست‌های مخصوصی دارند که باید به آن‌ها احترام بگذارید. برخی تنها اسپانسر یک ژانر موسیقی شده و یک سری گروه نیز نباید در فستیوال حضور پیدا کنند. وظیفه شما به عنوان مدیر مراسم، ایجاد تعادل بین راضی بودن مردم و اسپانسرها است و مدیریت پول چیزی است که در نهایت شما را تبدیل به یک پادشاه فستیوال‌های موسیقی می‌کند. از نظر گرافیکی، Festival Tycoon ظاهری جذاب و خیره کننده داشته و گیم پلی آرامش بخش آن، می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر خود نگه دارد.

بازی Festival Tycoon عنوانی در سبک شبیه ساز و مدیریت فستیوال‌های موسیقی است. شما باید به عنوان یک تازه کار در این مسیر شغلی، راهکارهای مختلفی را کشف کرده و به مرور زمین، امپراطوری خود را گسترش دهید. Festival Tycoon مناسب گیمرهایی است که صبور بوده و به بازی‌های طولانی و تکرار شونده علاقه دارند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Omno را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Festival Tycoon برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8
Processor: Intel Core i3 or similar
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM / (non-onboard) GPU from at least around 2015
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 1600×900 monitor resolution

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5 or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 1920×1080 monitor resolution

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grow your music festival from a backyard bonanza into an unmissable global event, working with bands and brands to build an excellent reputation and rake in the big bucks! With career mode, sandbox mode, and even an extreme mode, there’s plenty of ways to play.
Hire a range of bands across the likes of folk, rock and techno, balancing a finite budget against your own good taste. Upload your own music to get the vibes just right!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.