دانلود زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale: Requiem
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale: Requiem

نوید قادری 7 فروردین 1402 74 دیدگاه
20,251 بازدید

چرا باید به رؤیاها توجه کرد؟ این سؤال مهمی است که بازی A Plague Tale Requiem از همان لحظه اول از ما می‌پرسد و این بازی‌کننده است که در نهایت به آن پاسخ می‌دهد. روند احساسی میان خواهر و برادری که حالا گریبان‌گیر مشکلات تازه‌ای شده‌اند و اگرچه خبری از دشمنی خارجی همان‌طور که در بازی A Plague Tale Innocence دیدیم نیست، اما دنباله بازی، سفری غیرمترقبه و مهیج به درون خودآگاهی و البته تلاشی برای رهایی است. رهایی از آنچه در دل یک رؤیا نوید داده می‌شود و در نهایت تمام آنچه باقی می‌ماند، شما هستید که همچون بعد مستقلی از شخصیت‌های بازی، دوربین به دست بگیرید و کنار آن‌ها گریه کنید، لبخند بزنید، خوشحال شوید و در نهایت بجنگید. پارسی گیم مفتخر است زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Requiem را در ادامه روند انتشار زیرنویس بازی به‌صورت کاملاً رایگان و باکیفیت مطلوب در اختیار شما گیمرهای ایرانی عزیز قرار دهد.

پارسی‌گیم به‌طور مداوم در تلاش است تا زیرنویس فارسی بهترین بازی‌های روز دنیا را در اختیار ایرانیان قرار دهد. این اتفاقی است که به لطف همکاری و حمایت شما عزیزان رخ داده است و پس از آنکه زیرنویس فارسی A Plague Tale Innocence به دست شما رسید، وقت آن است که به دنباله بازی بپردازیم و ماجرای هوگو و آمیسیا را با زبان فارسی تجربه کنیم. آمیسیا دیگر آن دختر کوچک و ساده نیست و بلکه باید با چالش‌های درونی تازه‌ای بجنگد که هزینه گزافی هم برای او خواهد داشت. رشد شخصیت‌های بازی در کنار رشد فنی استودیو و ارائه یک تجربه بصری بی‌نظیر در کنار زیباترین قطعات موسیقی بازی، باعث شده تا A Plague Tale Requiem جزو بازی‌هایی باشد که نباید به‌هیچ‌عنوان از دست دهید.

 

زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Requiem

زیرنویس بازی A Plague Tale Requiem با همکاری تیمی از مترجمان خبره بازی و فیلم تهیه شده است و گروهی از ویراستاران، مدیران و افراد متخصص روی کیفیت متن متمرکز بوده‌اند تا بهترین نتیجه برای شما عزیزان به دست بیاید. با دانلود زیرنویس A Plague Tale Requiem یک تجربه کامل دریافت خواهید کرد و علاوه بر آنکه دیالوگ‌ها، مونولوگ‌ها و توضیحات موجود در بازی به فارسی برگردانده می‌شود، تمامی بخش‌های بازی از جمله منوها و تنظیمات هم به زبان فارسی ارائه می‌گردد. این بدین معنی است که شما یک بازی کامل به زبان فارسی دریافت می‌کنید و تنها یک زیرنویس ساده پیش روی شما نیست.

صحبت‌های میان هوگو و آمیسیا جنبه‌ای کاملاً احساسی دارند و مترجمان کاملاً به لحن شخصیت‌ها و گزینش واژه‌ها توسط آن‌ها دقت کرده‌اند. همان‌طور که ترجمه یک فرایند حل مسئله و مشکل است، تمامی سؤالات و ابهامات بزرگ با همکاری تیمی و افراد خبره برطرف شده است. در نهایت زیرنویس فارسی A Plague Tale Requiem آماده دانلود است و می‌توانید ماجراجویی خود را همراه خواهر و برادر دوست‌داشتنی داستان، این بار در جنوب فرانسه و مناطق ساحلی دنبال کنید. اگر تابه‌حال منتظر این زیرنویس مانده بودید، حالا بهانه خوبی برای شروع بازی دارید.

فارسی ساز A Plague Tale Requiem

همان‌طور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، شما فارسی ساز A Plague Tale Requiem را دریافت خواهید کرد. این فارسی ساز تمامی بخش‌ها و منوها را به زبان فارسی برمی‌گرداند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تغییر تنظیمات به زبان انگلیسی برایتان دشوار است، این زیرنویس چاره‌ساز خواهد بود. زیرنویس بازی‌های پارسی‌گیم، نتیجه تلاشی تیم‌های مختلف از جمله مترجمان، ویراستاران، مدیران، برنامه‌نویس‌ها و گرافیست‌ها است و تمامی فایل‌های زیرنویس به‌صورت کامل رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. ناشران بازی نشان داده‌اند که زبان فارسی اهمیتی برای آن‌ها ندارد، اما این باعث نمی‌شود تا ایرانیان از تجربه بهترین بازی‌های روز دنیا محروم بمانند.

در پایان باید به حمایت و همراهی شما عزیزان اشاره کرد و از تمامی پیام‌های محبت‌آمیز شما سپاس‌گزاریم. پرونده تولید زیرنویس بازی در پارسی‌گیم تازه باز شده است و زیرنویس بازی‌های هیجان‌انگیزی در هفته‌ها و ماه‌های آتی منتشر خواهند شد. می‌توانید همراه کانال تلگرام پارسی گیم و صفحه اینستاگرام ما باشید تا علاوه بر محتوای تازه، آخرین اخبار زیرنویس را هم دریافت کنید. حال وقت آن است به دانلود زیرنویس بازی A Plague Tale Requiem بپردازید.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Horizon Zero Dawn و God of War و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 31 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

A Plague Tale Requiem

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل A Plague Tale: Requiem Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “Persian” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل A Plague Tale: Requiem Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی A Plague Tale Requiem لذت ببرید

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی A Plague Tale Requiem رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی A Plague Tale Requiem به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی A Plague Tale Requiem را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Requiem و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Requiem هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Requiem روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی A Plague Tale Requiem روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی A Plague Tale Requiem با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 74 دیدگاه
  • Avatar

    امیرعلی

    مهمان

    اقا ی اپدیت بدین فارسی ساز رو روی نسخه جدید ایراد داره

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 74 دیدگاه