دانلود بازی A Plague Tale Requiem برای PS5
دانلود بازی A Plague Tale Requiem برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی A Plague Tale Requiem برای PS5

پارسی گیم 20 دی 1401 3 دیدگاه
4,260 بازدید

دانلود بازی A Plague Tale Requiem برای پلی استیشن 5

قطعاً اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و ماجراجویی سوم شخص باشید، با بازی A Plague Tale Innocence آشنا هستید. این بازی با داستان بسیار تأثیرگذار، گیم پلی مهیج و تلفیقی در کنار گرافیک زیبا در دوران خودش توانست به سرعت سر زبان‌ها بیفتد. ماجراجویی در فرانسه قدیم و درگیر شدن با طاعون موش‌ها و ظلم در کنار یک دختر شجاع که مراقب برادر کوچکش بود برای بسیاری لذت‌بخش رقم خورد. استودیو Asobo در ادامه داستان‌های شماره اول بازی A Plague Tale Requiem را معرفی کرده با گرافیکی مدرن و امروزی و رعایت اصول کلاسیک بازی اول، بتواند بار دیگر شما را در دل ماجراجویی‌های Amicia و برادرش قرار دهد و داستانشان را به سرانجام برساند. برای دانلود بازی A Plague Tale Requiem با لینک مستقیم همراه پارسی گیم باشید.

ماجراهای جدید به دور از زادگاه

بازی پس از وقایع شماره اول آغاز می‌شود. شما در کنار Amicia و Hugo که با چالش‌های بسیاری موفق به فرار از زادگاهشان شده‌اند، قرار گرفته و اکنون در سفری به سمت جنوب همراهشان می‌شوید. آن‌ها می‌خواهند زندگی جدیدی آغاز کرده، شهرهای جدیدی را کشف کنند و برای نفرینی که Hugo درگیرش است راه چاره جدیدی پیدا کنند؛ اما زمانی که نفرین او برای بار دیگر بیدار می‌شود، تباهی و پلیدی در سرزمین گسترش پیدا کرده و بار دیگر سر و کله موش‌های وحشی و گوشت‌خوار پیدا می‌شود، حال باید بار دیگر این خواهر و برادر فرار کرده و به‌جزیره‌ای مرموز بروند که ظاهراً کلید حل این مشکل را در دل خود جای داده است.

گیم پلی کلاسیک و جذاب با عناصر بهبودیافته

بازی A Plague Tale Requiem همان ویژگی‌های بازی اول را در دل خود جای داده اما از طرفی تغییراتی در آن اعمال شده است که با داستان نیز تطبیق دارد. Amicia دیگر یک دختر بی‌گناه و بی‌دفاع نیست و ماجراهای بازی اول او را بسیار کارکشته‌تر و حرفه‌ای کرده تا بتواند ساده‌تر از سد موانع، دشمنان و چالش‌ها عبور کند. بار دیگر با سربازهای گروه Inquisition و همچنین موش‌های سیاه طاعون رو به رو می‌شوید اما این بار آماده‌تر از قبل هستید. اکنون به‌جز قلاب‌سنگ قدیمی و وفادار خود که از بازی اول همراه دارید، به چاقو و تیرکمان Crossbow نیز دسترسی داشته که مبارزات را عمیق‌تر و جذاب‌تر کرده است.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale Requiem

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale Requiem

بازی A Plague Tale Requiem توسط استودیو Asobo Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی A Plague Tale Requiem با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale Requiem

ساخت و ساز و زنده ماندن در شرایط سخت و تجربه داستان طاعون

بخشی از گیم پلی بازی به ساخت و ساز انواع تیرها، وسایل مهم دارویی و همچنین معجون‌ها اختصاص دارد که با استفاده از مواد اولیه در نقاط مختلف بازی ساخته می‌شوند. شما باید دائم وسایل مورد نیاز زنده ماندن خود را بسازید تا بتوانید در شرایط سخت از پس چالش‌ها عبور کنید. مراحل در بازی A Plague Tale Requiem بزرگ‌تر و وسیع‌تر است و مخفی‌کاری بخش مهمی از گیم پلی را مانند بازی اول تشکیل می‌دهد. علاوه بر این بازی یک سیستم پیشروی مانند بازی‌های نقش‌آفرینی اضافه کرده که در طول آن به قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی برای Amicia دسترسی پیدا خواهید کرد. این قابلیت‌ها بسته به ترجیح شما برای استفاده از مخفی‌کاری و یا مبارزات رو در رو می‌تواند متغیر باشد.

گرافیک زیبا و خیره‌کننده، مهم‌ترین ویژگی بازی

از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی A Plague Tale Requiem می‌توان به گرافیک زیبا، واقع‌گرایانه و خیره‌کننده‌اش اشاره کرد که شما را متحیر خواهد کرد. بازی کاملاً درخور نسل جدید بازی‌های ویدیویی بوده و تمامی ویژگی‌های بصری آن چشم‌نواز طراحی شده‌اند. انیمیشن‌های کاراکترها، نورپردازی، دقت به جزییات در مراحل، حالت‌های صورت کاراکترها و مناظر به شکلی زیبا و دقیق پیاده‌سازی شده‌اند تا از تجربه بازی با نهایت گرافیک لذت ببرید، هرچند برای چنین امری باید به جدیدترین کنسول‌ها و یا سخت‌افزار قدرتمند روی کامپیوتر نیاز خواهید داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kena: Bridge of Spirits و A Plague Tale Innocence را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Plague Tale Requiem با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Far across the sea, an island calls…
Embark on a heartrending journey into a brutal, breathtaking world twisted by supernatural forces. After escaping their devastated homeland, Amicia and Hugo travel far south, to new regions and vibrant cities. There, they attempt to start a new life and control Hugo’s curse. But, when Hugo’s powers reawaken, death and destruction return in a flood of devouring rats. Forced to flee once more, the siblings place their hopes in a prophesized island that may hold the key to saving Hugo.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 49.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی A Plague Tale Requiem در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی A Plague Tale Requiem نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Sam

    مهمان

    شاه به تمام معنا به شدت توصیه میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    بازی هایی که لینک دانلود دارن و نوشته شده دانلود بازی برای ps5 به چه صورت در ps5اجرا کرد؟ چون‌پارتهای جداگانه داره و رمزو پسورد لطفا راهنمایی بفرماید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد حسین

    مهمان

    آیا میشود این بازی را نصب کرد و روی ps5 اجرا کرد

    پاسخ دهید