دانلود زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale: Innocence
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale: Innocence

نوید قادری 12 آذر 1401 173 دیدگاه
62,443 بازدید

طاعون واژه‌ای است که برای هر کس یادآور خاطراتی متفاوت است؛ ترس از بیماری مهلک که جان میلیون‌ها نفر را گرفته؛ داستانی مهم به قلم آلبر کامو یا ایدئولوژی سمی که پوست و گوشت از تن مردمان می‌کند. برای عاشقان بازی بدون شک یادآور بازی A Plague Tale Innocence و داستان احساسی و بی‌نظیر خواهر و برادری به نام‌های هوگو و آمیسیا است. این اثر ما را به دوران قرون‌وسطی فرانسه می‌برد و در کوچه و خیابان‌های طاعون‌زده به حال خود رها می‌کند. هوگو کوچکی که پدرش را از دست می‌دهد و ما که همراه آنان، پابه‌پا می‌دویم، قلبمان تند می‌زند، غمگین می‌شویم، خوشحال می‌شویم، هیجان‌زده می‌شویم و البته بارها و بارها می‌میریم. پارسی گیم در ادامه روند انتشار زیرنویس بازی به‌صورت رایگان تصمیم گرفت تا اثری بی‌نظیر و لایق تحسین را ترجمه کند. فرصت دانلود زیرنویس فارسی A Plague Tale Innocence به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شماست و مفتخریم که می‌توانیم این اثر زیبا را به زبان فارسی به شما کاربران عزیز ارائه کنیم.

بازی A Plague Tale Innocence یادآور لحظاتی احساسی در زندگی ماست. قدم زدن هوگو و آمیسیا در میدان‌های نبرد خالی‌شده و پر از اجساد سربازان مرده، نبرد با موش‌هایی که در یک آن می‌توانند آخرین چراغ امید را خاموش کنند و البته گروهی از مبلغان کلیسا که طاعون در برابر آن‌ها زانو می‌زند. رهبر بزرگ ما را یاد کاتارها می‌اندازد؛ همان گروهی که خود را پاک می‌نامیدند و آغازگر تفتیش عقاید در فرانسه شدند. بدون شک داستان این بازی احساساتی مختلف در ما بر می‌انگیزد و آن دوربین روایتگر بی‌رحم ما را به تاریک‌ترین اعماق فرانسه و زندگی هوگو و آمیسیا می‌برد. برادر و خواهری که رابطه میان آن‌ها یادآور بازی Ico است. ایجاد تعامل میان این دو اگرچه ساده؛ اما بسیار احساسی است و داستان نیز تا آخرین لحظه ما را همچنان میخکوب نگه می‌دارد. همان‌طور که شما عزیزان می‌گویید، زیرنویس فارسی چنین شاهکاری باید تهیه می‌شد؛ آن‌هم زمانی که نسخه جدید بازی تنها چند ماه با ما فاصله دارد.

 

زیرنویس فارسی A Plague Tale Innocence

از آنجایی که بازی A Plague Tale با دیالوگ‌های عمیق روایت می‌شود و فهم داستان بازی، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ لازم است که دقت بسیار زیادی در هنگام ترجمه انجام شود. زیرنویس فارسی A Plague Tale Innocence با رعایت تمام نکات موجود تهیه شده و فرایند بومی‌سازی با حل چالش‌ها و مسائل مختلفی پیش برده شده است. در واقع تک‌تک واژه با دقت تمام گزینش شده‌اند و یافتن معادل برای اسامی، عبارت‌ها، مکان‌ها و اشیاء با وسواس زیاد انجام شده است. برای نمونه هوگو را در بازی هیوگو خواهید شنید؛ اما تیم ترجمه بازی پارسی گیم به استانداردهای زبان فارسی پایبند است و شما تجربه‌ای نو به زبان فارسی خواهید داشت. فارسی ساز A Plague Tale Innocence تمامی جنبه‌های بازی را بر می‌گیرد و این تنها یک زیرنویس بازی ساده نیست.

با دانلود زیرنویس A Plague Tale Innocence می‌توانید ماجراجویی نفس‌گیر را به زبان فارسی شروع کنید. تمام منوها، دیالوگ‌ها، مونولوگ‌ها، کات‌سین‌ها و رابط کاربری بازی به فارسی ارائه می‌شود و دیگر نگرانی از بابت فهم داستان نخواهید داشت. پارسی گیم سعی کرده تا سبک ترجمه به زبان اصلی نزدیک باشد تا همان تجربه احساسی برای شما تکرار شود. از آنجایی که بازی‌سازها به زبان فارسی توجه نمی‌کنند؛ جای افتخار است که بتوانیم این خلأ را پر کنیم. دانلود زیرنویس فارسی از پارسی گیم کاملاً رایگان است و همانند دانلود بازی هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. کم کردن بار مشکلات از دوش گیمرهای ایرانی، کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

فارسی ساز کامل A Plague Tale Innocence

همان‌طور که می‌دانید و قبلاً هم زیرنویس فارسی بازی از پارسی گیم را دانلود کرده‌اید؛ یک فارسی ساز کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. با دانلود فارسی ساز A Plague Tale Innocence با یک بازی کامل به زبان فارسی روبه‌رو هستید. توضیحات محیط و تمام آنچه برای فهم بازی لازم دارید به زبانی شیوا و ساده بیان می‌شود. روند انتشار زیرنویس فارسی به‌صورت رایگان همچنان ادامه خواهد یافت. این فرایندی است زمان‌بر که نیازمند همکاری تیم‌های مختلفی از برنامه‌نویس‌ها تا مترجمان خبره، ویراستاران، مدیران و گرافیست‌هایی است که دست به دست هم می‌دهند تا بتوانید یک بازی جدید را به فارسی تجربه کنید. کیفیت برای ما اهمیت زیادی دارد؛ اما چرخ‌های زیادی در حال حرکت هستند و به‌زودی امکان دانلود زیرنویس ‌های بیشتر را خواهید داشت. لازم به ذکر است که زیرنویس بازی A Plague Tale Requiem که نسخه دوم این بازی به شمار می رود در مراحل پایانی ساخت است و طی هفته های آینده منتشر خواهد شد. مانند همیشه می‌توانید نظرات خود در مورد زیرنویس را برای ما به اشتراک بگذارید. از نظرات دلگرم‌کننده شما عزیزان متشکریم.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Horizon Zero Dawn و God of War و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 8 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 32 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل A Plague Tale Innocence Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “فارسی” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل A Plague Tale Innocence Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی A Plague Tale Innocence لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی A Plague Tale Innocence رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی A Plague Tale Innocence به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی A Plague Tale Innocence را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Innocence و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Innocence هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی A Plague Tale Innocence روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی A Plague Tale Innocence روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی A Plague Tale Innocence با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 173 دیدگاه
  • Avatar

    king

    مهمان

    فایل خرابه مشکل داره. موقع اکسترکت ارور میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به king

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز موقع اکسترکت حتما آنتی ویروستون و ویندوز دفندر سیستم رو خاموش کنید

  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سلام لطفا dead space ریمیک هم فارسی کنید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام ممنون بابت بازی های زیرنویس که قرار میدین من با این نسخه یه مشگل دارم بعد نصب کرش میکنه و هیچ اروری نمیده ران ادمینم جواب نمیده چند بار نصبو پاک کردم باز هم همین مشگل رو دارم هر راهی بگین انجام دادم ولی بازم همون مشگل رو دارم بعد نصب فارسی کرش میکنه بازی lies of p رو بدون مشگل فارسی ساز رو نصب کردم ولی سر این مشگل دارم و نسخه فیت گرل رو نصب میکنم که این مشگل برام پیش میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Farid

    مهمان

    سلام میشه بگید با کدوم نسخه ها هماهنگه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Farid

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز همه نسخه ها

  • Avatar

    mehrzad

    مهمان

    سلام یه سوال دارم این زیر نویس روی نسخه اورحینال جوابه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماکان

    مهمان

    میشه کاری کرد تویه استیم ران بشه و بازی همون اولش کرش نکنه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Nima

    مهمان

    سلام اگه میشه نسخه ps4 این بازی رو هم قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    morteza

    مهمان

    سلام، وقتتون بخیر
    میشه بازی به اخرین نسخه ورژن 1.07 اپدیت کنین؟
    وقتی زیرنویس نصب میکنم همه چی بهم میخوره نوشته ها و…
    ممنونم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشيد
    من وقتى فايل زيونويس بازى رو نصب ميكنم بازى ديگه اجرا نميشه ، چطوررى اين مشكل رو برطرف كنم ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      احمد در پاسخ به محمد

      مهمان

      من هم همین مشکل رو دارم چطور برطرف کنم؟

    • Avatar

      مهدی در پاسخ به محمد

      مهمان

      منم این مشکل رو داشتم، فهمیدم اگه صرفا دابل کلیک کنی بعد فارسی ساز رو نصب کنی این مشکل بوجود میاد، حتما Run as Administrator رو بزن بعد نصب کن، مشکلت حل میشه

    • Avatar

      Ali در پاسخ به محمد

      مهمان

      روی نسخه gog مشکل ندارد
      فقط منو وفونت ها بهم میریزد ولی بازی اجرا میشود و دیالوگها فارسی هستند

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 173 دیدگاه