دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای PS5
دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای PS5

پارسی گیم 8 تیر 1400 3 دیدگاه
2,389 بازدید

دانلود بازی A Plague Tale Innocence برای پلی استیشن 5

این روزها به‌سختی می‌توان بازی‌هایی را پیدا کرد که با روایت خوب و داستان تکان‌دهنده، ما را به عمق رذالت‌های بشری و روح کثیف قدرت آشنا کند. بازی A Plague Tale: Innocence بدون شک محصول چنین ایده‌ای است و ما را به سفری مخوف در تاریک‌ترین گوشه‌های تاریخ می‌برد. سربازان Inquisition بر همه‌جا غلبه یافته‌اند و مصیبتی بس سنگین‌تر آن‌ها نیز شهر به شهر جلو می‌رود و این بیماری است که بادلی سنگ به‌پیش می‌رود وامان از همه بریده است. در این میان آمیشیا و هوگو همدیگر را پیداکرده‌اند و برای بقا باید هوای همدیگر را داشته باشند. تمام دنیا علیه آن‌هاست و شما باید همراه آن‌ها در سفری مخاطره انگیز باشید. شانس زنده ماندن در این محیط وحشی بسیار پایین است اما امروز باید فکر مرگ را بیرون کنید و دست به سلاح ببرید.

سال 1349 میلادی است و پادشاهی فرانسه دچار مصیبت بزرگی شده است. از یک‌سو ویروس کشنده‌ای تمام خوشحالی و امید را از بین برده است و آمیشیا و برادر جوان‌ترش به نام هوگو توسط ارتش Inquisition گیر افتاده‌اند و مجاب به مبارزه‌ای ناعادلانه شده‌اند. این ویروس موش‌های بزرگی را به جان شهرها انداخته است و طاعون تنها اسمی است که می‌شود برایش پیدا کرد. باید با آتش و نور علیه آن‌ها جنگید و برای بقا در چنین شرایطی بر حس ترس خود غلبه کرد، زمان استراحت به سر آمده است و آوازه نبرد همه‌جا به گوش می‌رسد. آمیشیا تنها 15 سال سن دارد و خود را دختری قدرتمند نشان داده است و پدرش نیز هنر شکار را به او آموخته است. از خانواده‌اش تنها برادر 5 ساله‌اش را دارد و برای زنده ماندن، لازم است که همکاری خوبی بین این دو برقرار شود.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale Innocence

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale Innocence

بازی A Plague Tale Innocence توسط استدیو Asobo Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی A Plague Tale Innocence با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale Innocence

A Plague Tale: Innocence به‌خوبی نشان می‌دهد که این بیماری نیست که بلای جان انسان است و بلکه این خود اوست که می‌تواند از هر چه هیولا بدتر باشد و بالاخره درست می‌گویند که باید از انسان زنده ترسید نه از مرده! از سوی دیگر موش‌ها نیز بلای جان همه شده‌اند و شهر به شهر بیماری را منتقل می‌کنند و به هیچ‌چیز رحم نمی‌کنند. تنها شعله‌های آتش است که می‌تواند آن‌ها را از حرکت کثیف خود بازدارد. استدیو Asobo Studio نهایت جزئیات را برای نشان دادن داستان این خواهر و برادر کوچک به‌کاربرده است و آن‌قدر خوب عمل کرده است که بعضی وقت‌ها احساس می‌کنید که شما نیز کنار این دو هستید و در کوچه‌های تاریک و مخوف پاریس قدم برمی‌دارید.

شاید همیشه رؤیای آن را داشته باشید که به پاریس و فرانسه سفر کنید اما اگر بشنوید چه اتفاقی در A Plague Tale: Innocence رخ‌داده است، هیچ‌گاه فکر رفتن به فرانسه را نخواهید کرد. وحشت تنها واژه‌ای است که می‌توان برای توصیف دنیای آن به کاربرد. ماجرای این دو خواهر و برادر بسیار جذاب است و ساعت‌ها شمارا درگیر خود خواهد کرد و قطعاً درس‌های بزرگی را به شما خواهد آموخت. دنیای بیرون ترسناک‌تر از همیشه است و اگر می‌خواهید پا به چنین جایی بگذارید، مواظب خود باشید که از زمین و زمان برایتان دشمن ریخته است.

در ادامه برای دانلود بازی A Plague Tale Innocence با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Follow the grim tale of young Amicia and her little brother Hugo, in a heartrending journey through the darkest hours of history. Hunted by Inquisition soldiers and surrounded by unstoppable swarms of rats, Amicia and Hugo will come to know and trust each other. As they struggle to survive against overwhelming odds, they will fight to find purpose in this brutal, unforgiving world. 1349. The plague ravages the Kingdom of France. Amicia and her younger brother Hugo are pursued by the Inquisition through villages devastated by the disease. On their way, they will have to join forces with other children, and evade swarms of rats using fire and light. Aided only by the link that binds their fates together, they will face untold horrors in their struggle to survive.As their adventure begins… the time of innocence ends.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 33.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مریم

    مهمان

    سلام این ماه در پلی استیشن پلاس رایگان شده چک کنین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    سلام ببخشید اگر این بازی رو دانلود کنم باید دوباره از فروشگاه سونی اونو بخرم؟
    یا این بازی رایگان هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdi

      پشتیبانی

      سلام
      رایگان نیست