لورا بیلی The Last of Us Part 2
علیرضا نظری

لورا بیلی مایل به نقش‌آفرینی دوباره در بازی The Last of Us است

علیرضا نظری 3 آبان 1401 بدون دیدگاه
313 بازدید

لورا بیلی، صداپیشه‌ شخصیت ابی در بازی The Last of Us Part 2، در طی مصاحبه‌‌ی اخیر با ComicBookMovie، تمایل خود را به ایفای نقش دوباره در قسمت بعدی بازی The Last of Us فاش کرده است و می‌گوید اگر لازم باشد، قطعا یک بار دیگر صداپیشگی کاراکتر ابی را در بازی بر عهده خواهد گرفت.

همه کسانی که دو فصل اول The Last of Us را بازی کرده اند، شخصیت مهم ابی اندرسون، با صداپیشگی لورا بیلی را می‌شناسند و به خوبی می‌دانند که او یک شخصیت مهم و قابل بازی در بخش داستانی بازی محسوب می‌شود که در مقابل، این کاراکتر آنتاگونیست و بحث برانگیز با واکنش‌های شدیدی از سوی بازی‌کنان مواجه شد. حتی برخی از بازی‌کنان آنقدر از او متنفر بودند که صداپیشه او، لورا بیلی را تهدید به مرگ کردند! با این حال، ظاهراً او مایل است تا در صورت انتشار The Last Of Us Part 3، یک بار دیگر نقش ابی اندرسون را بر عهده بگیرد.

هنگامی که ComicBookMovie، در مورد صداپیشگی مجدد شخصیت ابی از لورا بیلی پرسید، او گفت: «می‌دانم که درام و واکنش‌های زیادی برای این شخصیت وجود داشت، اما این یکی از تاثیرگذارترین نقش‌هایی بود که در طول زندگی‌ام داشتم. اگر فرصتی پیش بیاید، بدون شک به شخصیت ابی در دنباله آن باز خواهم گشت.» همچنین با توجه به اهمیت نقش ابی در سریال اقتباسی لست آو آس، تعجب آور نیست که او در سریال تلویزیونی HBO که سال آینده اکران می‌شود، حضور پیدا کند. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «سریال فوق العاده به نظر می‌رسد و من نمیتوانم بیشتر از این صبر کنم تا آن را ببینم.»

لورا بیلی ابی بازی The Last of Us Part 2

قسمت سوم بازی The Last of Us

با توجه به اینکه قسمت دوم The Last of us، از نظر منتقدان و فروش تجاری موفقیت آمیز بود، انتظار بر این است که Naughty Dog و Sony دنباله‌ای برای آن به ارمغان بیاورند. حتی اگر ساخت این دنباله به زمان زیادی احتیاج داشته باشد باز هم طرفداران خواستار قسمت سوم آن هستند. لازم به ذکر است، تهیه کننده این فرنچایز، نیل دراکمن گفت، که یک طرح کلی داستانی برای The Last of Us Part 3 در حال حاضر آماده است و در گذشته یادآور شده بود که می‌تواند پروژه بعدی استودیو ناتی داگ به حساب آید. دراکمن همچنین تایید کرده است که هم اکنون روی پروژه بعدی خود به عنوان کارگردان کار می‌کند؛ اگرچه مدتی طول می‌کشد تا بتوانیم اطلاعات دقیقی در مورد این پروژه به دست آوریم.

در ادامه نظر شما در مورد بازگشت لورا بیلی به عنوان ابی اندرسون در فصل سوم لست آو آس چیست، آیا دوست دارید او برگردد؟ یا شاید حتی دوست داشته باشید ابی را به شخصیت اصلی تبدیل کنید؟ نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.