دانلود بازی Uncharted 2 Among Thieves برای PS3
دانلود بازی Uncharted 2 Among Thieves برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Uncharted 2 Among Thieves برای PS3

پارسی گیم 10 مرداد 1398 7 دیدگاه
26,280 بازدید

دانلود بازی Uncharted 2 Among Thieves برای پلی استیشن 3

ساخت دنباله یک بازی از ایجاد یک فرانچایز نیز سخت‌تر است و باید خلاقیت زیادی به خرج داد تا بتوان دوباره دل همه را برد. استودیو ناتی داگ به این موضوع واقع است و باتجربه‌ای که در ساخت بازی‌های ویدیویی داشته است به‌خوبی توانست از پس چالش ادامه سری بازی های Uncharted بربیاید. از یک‌سو باید سبک و سیاق قدیمی ادامه داده شود و از یک‌سو نیز باید داستان‌های جدید اضافه شوند؛ مانند همیشه پای یک گنج گم‌شده در میان است و دوست و همکاری نیتن با پیشنهادی جدید پیش او می‌آید و حالا باید شیئی قدیمی از موزه‌ای در استانبول دزدی شود، همه‌چیز آماده می‌شود اما در لحظه آخر نیتن زخمی را میان آسمان و زمین می‌بینیم و می‌توانیم درک کنیم که از این تصمیم به‌شدت پیشمان است.

این شی تاریخی اما کلید گنجی به 13 کشتی گم‌شده مارکوپولو است. این سیاح ایتالیایی هنگام برگشت به خانه 14 کشتی و 400 خدم‌وحشم به همراه داشت و در اواسط راه تنها یک کشتی و 18 نفر باقی می‌ماند. نیتن دریک که شکارچی گنج است اما این بار نیز دست‌به‌کار می‌شود و برای به دست آوردن گنج قدیمی صحنه‌هایی اکشن، رمانتیک و خیانتکارانه را پیش روی ما می‌آورد. بازی Uncharted 2: Among Thieves مانند نسخه اول خود گیم پلی شاهکاری دارد و المان‌ها تماماً باهم ترکیب‌شده‌اند و یک شلم‌شوربای البته خوش‌مزه تحویل ما داده‌شده است. سرعت عمل فوق‌العاده مهم است. بااینکه تمامی حرکات نیتن را می‌شناسید؛ اما بازهم او برای شما تازگی دارد و از این دزد خوش‌تیپ خسته نخواهید شد.

هسته اصلی بازی از عنوان‌های Gears of War و Tomb Raider گرفته‌شده است و می‌توانید پریدن از دیوار و این‌ور و آن ور پریدن نیتن را به‌وضوح ببینید. Uncharted 2: Among Thieves عمق ماجراجویی بازی را برای بالا بردن تجربه‌ی سینماتیک آن کاهش داده است و دیگر قرار نیست هرلحظه سنگی روی دکمه‌ای بگذارید و دنبال جواب معمایی باشید، تفنگ به دست بگیرید و دم‌ودستگاه دشمن را به هم بزنید. این اکشن است که سرتاپای بازی را فراگرفته است. هنوز هم استرس ورود به مکان جدید فوق‌العاده هیجان‌انگیز است و موسیقی نیز یار خوبی در این صحنه‌هاست. سلاح‌های بازی نیز افزوده‌شده‌اند و دیگر مانند نسخه اول در جنگلی تنگ و تاریک حضور ندارید و باید به المان‌های مخفی‌کاری روی بیاورید.

ناتی داگ باعرضه بازی Uncharted 2: Among Thieves بار دیگر کیفیت فوق‌العاده خود را اثبات کرده است و نشان داده است که می‌تواند از پس هر چالشی بربیاید. این بازی زوج خوبی برای PS3 است و نشان داد که این کنسول غول خفته است و قدرت واقعی آن فراتر از این حرف‌هاست. دنیای از هیجان و ماجراجویی پیش روی شماست و حتی نمی‌توانید فکر کنید که چه در انتظارتان است! کاش می‌شد حافظه را پاک کرد تا بتوان این بازی را دوباره از اول تجربه کرد.

در ادامه برای دانلود بازی Uncharted 2 Among Thieves با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Uncharted 2: Among Thieves is an action-adventure video game developed by Naughty Dog and published by Sony Computer Entertainment. It is the second game in the Uncharted series, and was released in October 2009 for PlayStation 3. Set two years after the events of Drake’s Fortune, the single-player story follows Nathan Drake, who partners with Chloe Frazer and Elena Fisher, as they search for the Cintamani Stone and Shambhala, whilst battling a mercenary group led by Zoran Lazarević and Harry Flynn.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 20 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 14 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

1- با برنامه splitter، بازی را به پارت ها کوچک تر تبدیل نموده و سپس پوشه حاوی این پارت ها را توسط برنامه مولتی من در هارد داخلی دستگاه کپی کنید و روی فایل بازی موجود در پوشه بازی، ضربدر بزنید. 2- وارد install pakage شده و بازی را نصب کنید.
3- DLC بازی را نصب کنید.
4- مطابق با فریمور خود فیکس ۳٫۵۵ یا ۴٫۳۰ را نصب کنید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    AMIRREZA2022

    مهمان

    چطور میشه بریزیم ps3 ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    سلام وقت تون بخیر میشه بیشتر درموردنصب بازی توضیح بدید!!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mojtaba

    مهمان

    با شبیه ساز ps3 توی کامپیوتر با رم ۸ و گرافیک nvidia GeForce 920 m و cpu corei7 می آید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    تورک اوغلان

    مهمان

    فایل rap رو لطفا بزراین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    وزیری

    مهمان

    سلام وقت بخیر ببخشید من از افغانستانم ارور ۴۰۳ میده چی کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به وزیری

      نویسنده

      سلام عزیز جان
      در حال بررسی این موضوع هستیم. بزودی مشکل حل خواهد شد. ممنون از گزارش شما بزرگوار

  • Avatar

    مصطفی سعیدی

    مهمان

    یادش بخیر … از بهترین بازی های ps3 و سری uncharted

    پاسخ دهید