بازی Need for Speed
یحیی رحیمی

ویدیو گیم پلی بازی Need for Speed جدید فاش شد

یحیی رحیمی 5 شهریور 1401 2 دیدگاه
3,412 بازدید

ویدیو تازه‌ای از بازی در حال ساخت Need for Speed درز پیدا کرده که لحظاتی از روند بازی را نمایش می‌دهد. به نظر می‌رسد که خودرویی در حال تلاش برای گذر یک از مانع دایره‌ای است. این ویدیو با گزارش‌های پیشین در مورد سبک طراحی نید فور اسپید جدید و ترکیب گرافیک بازی با المان‌های انیمه همخوانی دارد. طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی مسابقه‌ ای شرکت EA از آبان امسال به اواخر آذر منتقل شده و احتمال معرفی آن در رویداد EA Play جدید وجود دارد.

شرکت EA در ماه خرداد امسال از ساخت نسخه جدید Need for Speed خبر داد و اینکه شماره جدید در سه ماهه پایانی سال 2022 عرضه می‌شود. جف گراب، گزارشگر و افشاگر معروف بازی‌های ویدیویی مدعی است که تاریخ انتشار این محصول از آبان به آذر تغییر یافته است. وی در این مورد گفت: «آن‌ها بازی را یک ماه تأخیر زدند و به دسامبر منتقل کردند. آن‌ها می‌خواهند قبل از معرفی و نمایش، چند هفته بیشتر روی آن کار کنند».

گراب در ادامه افزود:‌ «به نظر می‌رسد که استودیو Criterion کمی از برنامه اصلی خارج شده و این مربوط به زمانی است که آن‌ها روی بازی بتلفیلد کار می‌کردند». طبق گزارش‌های اخیر، بازی نید فور اسپید جدید در نمونه خیالی شهر شیکاگو دنبال می‌شود و این شهر، Lake Shore City نام دارد که اندکی برای یک شهر عجیب است. سبک طراحی بازی نیز تلفیقی با سبک طراحی انیمه خواهد بود و این ویدیو کوتاه هم نشان می‌دهد که بازی از حالت واقع‌گرایانه خارج شده و خبری از آن روندی که در شماره‌های پیشین دیدیم نیست.

بازی Need for Speed جدید

ویژگی‌های Need for Speed جدید

تریلر گیم پلی Need for Speed جدید به نظر مربوط به بیلدهای اولیه باشد؛ زیرا که تمامی بافت‌ها اعمال نشده‌اند. احتمالاً این ویدیو کوتاه مربوط به جلسه تست و بررسی باشد و در این جلسات، تنها گیم پلی برای رفع ایرادات و تغییرات نمایش داده می‌شوند. به‌هرحال بازی‌ای کاملاً متفاوت با آنچه تابه‌حال از این سری دیده‌ایم را دریافت خواهیم کرد. شرکت EA در سال 2020 از ساخت نید فور اسپید جدید خبر داد و تولید بازی را به استودیو Criterion Games سپرد؛ بازی‌های پیشین توسط Ghost Games ساخته شدند.

استودیو بریتانیایی Criterion به دلیل ساخت مجموعه بازی Burnout شناخته می‌شود که یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای تاریخ است. این استودیو دو شماره از بهترین بازی‌های مجموعه نید فور اسپید را ساخته است و بازی Most Wanted با استقبال همگان همراه شد. منتظر معرفی نید فور اسپید بعدی در ماه‌های آینده باشید. در خبر دیگری، Need for Speed جدید برای نسل هشتم منتشر نمی‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرتور مورگان

    مهمان

    فکر کنم فیک باشه چون شبیه واچ داگرز بود و نیترو اش بسیار غیر طبیعی بود و موقعه تصادف اون تصاویر که شبیه واچ داگرز بود اومدی که زیاد به نید فور اسپید نمیخوره به هر حال من همه نید فور اسپید هارو توی عمرم بازی میکردم عاشق این گیمم نید فور اسپید هست آب هوا اش بد بود و لذت نداشت امیدوارم سریع تر نید فور جدید بیاد و حال کنیم??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIR JITO

    مهمان

    جالب اونی که میخواد نسل نو بخره مثلا خود من نسل طبق فریم ریت مقایسه میکنم بعد به این باور میرسم هردو یکسانن

    پاسخ دهید