دانلود بازی Star Wars Jedi Survivor برای PS5
دانلود بازی Star Wars Jedi Survivor برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Star Wars Jedi Survivor برای PS5

پارسی گیم 11 دی 1402 بدون دیدگاه
853 بازدید

دانلود بازی Star Wars Jedi Survivor برای پلی استیشن 5

دنیایی که در ابتدای درون فرنچایز سینمایی Star Wars در دهه 70 میلادی آغاز شد، با گذشت زمان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین پدیده ها در فرهنگ عامه را خلق کرده است. امروزه این سری فراتر از تعدادی فیلم بوده و میتوان ردپای آن را در هر مدیوم دیگری پیدا کرد. یکی از آنها بازی‌های ویدیویی بوده و خوشبختانه کلی بازی فوق‌العاده بر اساس جنگ ستارگان ساخته شده است. یکی از مهم‌ترین هایشان، Star Wars Jedi Fallen Order از استودیوی بازی سازی Respawn Entertainment بوده که در سال 2019 موفقیت های زیادی کسب کرد و حال Star Wars Jedi Survivor دنباله اش نیز منتشر شده است.

یک دنباله شایسته و قدرتمند

بازی استار وارز جدای سروایور از نظر داستانی، پنج سال پس از اتفاقات Star Wars Jedi Fallen Order جریان داشته (که خود پنج سال پس از اتفاقات فیلم Revenge of the Sith دنبال می‌شد) و شما کنترل سرباز جدای Cal Kestis را به دست می‌گیرید. وی همچنان در حال تلاش برای متوقف کردن نیروهای شیطانی امپراتوری کهکشانی بوده که هنوز هم سعی دارد تا بازماندگان عملیات شرورانه 66 را پیدا و نابود کند. در این میان نیز کلی شخصیت فرعی و تازه به داستان وارد می‌شوند که هر کدام آن‌ها به دلایل مختلفی، سعی در نابودی نیروهای جدای دارند. از نظر داستانی، این بازی حتی حماسی‌تر از نسخه قبلی خواهد بود.

پیشرفت عمیق در گیم پلی

Star Wars Jedi Survivor بسیاری از عناصر گیم پلی موفق بازی قبلی را با ویژگی‌های جدیدی ترکیب کرده است. به‌عنوان‌مثال در بخش معروف مبارزات با شمشیر نوری، شخصیت اصلی توانایی استفاده از پنج حالت کاملاً متفاوت را خواهد داشت. شمشیرهای نوری نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده و در استایل‌های مختلف به بازیکن ارائه می‌شوند. هر شمشیر و هر استایل مبارزه، برای یک دشمن خاص در طول داستان کاربرد دارد. یک توانایی جدید Force stasis، مشابه آنچه که Kylo Ren در فیلم The Force Awakens استفاده کرد، به بازیکن اجازه می‌دهد تا دشمنان را با ذهنش منجمد کرده و نیروها را نیز در هوا مسدود کند.

نقشه‌ای بزرگ و گسترده

طراحی مرحله در Jedi Survivor دارای نقشه‌های بزرگ‌تر و گسترده‌تر است که با NPCهای بیشتری پر شده است. طراحی سیاراتی مانند Koboh نیز در مقایسه با Fallen Order بازتر و گسترده‌تر شده است. سیاره Koboh به عنوان یک “خانه موقف” توصیف شده است که بازیکن در طول بازی دوباره از آن بازدید خواهد کرد و با هر بازدید مجدد، مسیرهای جدیدی باز می‌شود. برخی از سیاراتی که در Fallen Order از آن‌ها بازدید کرده بودید، در این بازی نیز حضور دارند؛ با این حال این موضوع بیشتر مربوط به داستان بوده تا گشت و گذار کامل. با این حال نگران کمبود محتوا نباشید، زیرا ساعت‌ها سرگرمی برایتان فراهم شده است.

کلی مأموریت فرعی جذاب

گشت و گذار در دنیای بازی به واسطه ویژگی جدیدی که درون Jedi Survivor یعنی سفر سریع بسیار آسان‌تر از بازی قبلی شده است. حال دیگر نیازی به اتلاف وقت در مسافرت‌های بازی نیست. در سرتاسر سیاره‌ها چالش‌های جدای برای گیمرها وجود دارد که با عبادتگاه‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild مقایسه شده‌اند. Jedi Chamber Trials دارای پازل‌ها و چالش‌هایی برای بازیکن است که باید آنها را تکمیل کند که پاداش‌هایی مانند امتیاز مهارت را برای بازیکن فراهم می‌کند تا درخت مهارت خود را ارتقا دهد. اگر به دنبال یک تجربه فوق‌العاده از دنیای جنگ ستارگان هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Marvel’s Spider-Man 2 و Assassin’s Creed Mirage را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Star Wars Jedi Survivor برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The story of Cal Kestis continues in Star Wars Jedi: Survivor™, a third-person, galaxy-spanning, action-adventure game from Respawn Entertainment, developed in collaboration with Lucasfilm Games. This narratively driven, single-player title picks up 5 years after the events of Star Wars Jedi: Fallen Order™ and follows Cal’s increasingly desperate fight as the galaxy descends further into darkness. Pushed to the edges of the galaxy by the Empire, Cal will find himself surrounded by threats new and familiar. As one of the last surviving Jedi Knights, Cal is driven to make a stand during the galaxy’s darkest times — but how far is he willing to go to protect himself, his crew, and the legacy of the Jedi Order?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 140 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Star Wars Jedi Survivor در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Star Wars Jedi Survivor نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.