need-for-speed-mobile
یحیی رحیمی

ویدیو گیم پلی بازی Need for Speed Mobile لو رفت

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1401 1 دیدگاه
5,998 بازدید

به استناد آخرین اخبار بازی، ویدیو گیم پلی بازی Need for Speed Mobile توسط یکی از کاربران ردیت فاش شده است. این ویدیو که از جلسه تست و بررسی بازی ضبط شده است، روند و محیط این بازی موبایل رایگان را نمایش می‌دهد. بازی نید فور اسپید موبایل توسط شرکت چینی تنسنت در دست ساخت است و فعلاً هیچ ویدیو رسمی از آن منتشر نشده است.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از ردیت، ویدیو گیم پلی Need for Speed Mobile از جلسه تست بازی به دست آمده است. تنها سه اتومبیل در این بیلد دیده می‌شوند که شامل مک‌لارن F1، لامبورگینی اونتادور و لامبورگینی گالاردو هستند. ویدیو نیز بسیار کوتاه است و نحوه حرکت کردن در داخل شهر و گرافیک بازی را نمایش می‌دهد.

نکته مهم در مورد بازی نید فور اسپید موبایل، ساخت این اثر توسط آنریل انجین 4 است. کمتر بازی موبایل با آنریل ساخته می‌شوند؛ اما شرکت تنسنت به دنبال ارائه گرافیکی چشم‌نواز و در خور این مجموعه است. همان‌طور که در ویدیو می‌توانید ببینید، ویژگی‌های مختلفی از جمله نقشه و همچنین دریفت دیده می‌شوند که مخصوص این مجموعه بازی پرطرفدار هستند.

ویدیو گیم پلی Need for Speed Mobile

ویدیو گیم پلی Need for Speed Mobile

شرکت تنسنت همکاری نزدیکی با الکترونیک آرتز دارد و نسخه موبایل چندین فرنچایز EA در حال ساخت هستند. از جمله این بازی‌ها باید به ایپکس لجندز موبایل اشاره کرد که قرار است هفته آینده به‌صورت رسمی منتشر شود؛ این بازی توسط تیم متمرکزی در استودیوهای تنسنت ساخته می‌شود. این شرکت همچنین پروژه‌های دیگری از جمله بازی موبایل مجموعه اساسینز کرید را در ساخت دارد.

شرکت EA هنوز از بازی Need for Speed Mobile رونمایی نکرده است؛ اما انتشار ویدیو جدید به معنی نزدیک بودن زمان معرفی است. فضای ویدیو شباهت زیادی به بازی Need for Speed Heat دارد و روندی بازی نیز اندکی از بازی‌های موبایل مسابقه‌ای فاصله گرفته است. بنابر اطلاعات فاش‌شده، بازی نید فور اسپید موبایل از نقشه بازی Heat استفاده می‌کند و تغییراتی در آن اعمال شده است.

گفتنی است خبری از داستان و همچنین پلیس در نسخه فعلی نیست و تنها سه خودرو برای تست و بررسی بازی در دسترس هستند. طبق ادعای مطرح‌شده، بازی مشابه Need for Speed Edge طراحی شده و دریفت‌ها شامل یک افکت ویژه هستند. در حالی که نسخه موبایل این مجموعه مسابقه‌ای معرفی نشده است، شرکت EA ساخت بازی بعدی Need for Speed برای کامپیوتر و کنسول را تائید کرده است.

طبق گزارش‌ها، نید فور اسپید جدید دارای فضایی انیمه‌وار خواهد بود و همچنین مستقیم برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد ویدیو گیم پلی لو رفته از بازی چیست؟

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Xtentacion

    مهمان

    دمش گرم که به ما بنده خدا ها میرسه?

    پاسخ دهید