بازی Need for Speed
یحیی رحیمی

بازی Need for Speed جدید برای نسل هشتم منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 19 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,127 بازدید

گزارش‌ها از انتشار بازی Need for Speed جدید در آبان‌ ماه امسال خبر می‌دهند؛ اما این بازی مسابقه‌‌ای قرار نیست برای کنسول‌های هشتم مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. آخرین نسخه از مجموعه بازی نید فور اسپید به نام Need for Spead Heat در سال 2019 منتشر شد و الکترونیک آرتز در حال آماده‌سازی برای معرفی بازی جدید در ماه‌های آتی است.

بنابر آخرین اخبار بازی و به نقل از جف گراب، بازی Need for Speed جدید تنها برای نسل فعلی کنسول‌ها شامل پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر می‌شود و الکترونیک آرتز، کنسول‌های قدیمی را کنار گذاشته است. گزارشگر رسانه VentureBeat در پادکست Grubbsnax به این نکته اشاره کرده که نسخه جدید نید فور اسپید در تعطیلات آخر سال میلادی با ظاهری مدرن و تغییرات بزرگ منتشر می‌شود.

جف گراب در این مورد گفت: « Need for Speed جدید هنوز برای امسال برنامه‌ریزی شده است و این بازی ممکن است در نوامبر از راه برسد. اگر طرفدار نید فور اسپید هستید و یک کنسول نسل جدید خریده‌اید، برای شما خبر مهمی دارم؛ این بازی تنها برای نسل جدید منتشر می‌شود و آن‌ها رسماً به نسل بعد کوچ کرده‌اند».

بازی Need for Speed جدید نید فور اسپید

زمان انتشار Need for Speed جدید

انتشار بازی جدید تنها برای نسل نهم از جمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منطقی به نظر می‌رسد. شرکت EA سال گذشته، انتشار بازی Need for Speed را یک سال به تأخیر انداخت. دلیل تأخیر انتشار بازی، استفاده از استودیو Criterion Games به‌عنوان استودیو پشتیبان بازی بتلفیلد 2042 بود و در آخر، بتلفیلد نیز با دریافت امتیازهای پایین و فروش دور از انتظار، شروع بسیار بدی تجربه کرد.

مدیرکل استودیوهای الکترونیک آرتز به نام Laura Miele مدتی پیش در گفتگو با خبرگزاری Polygon اذعان داشت که استودیو Criterion هنوز در حال توسعه و پیرایش بازی نید فور اسپید جدید است که در سال مالی 2023 برای پلتفرم‌های مختلف مانند کامپیوتر و نسل هشتم منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که استودیو در این مدت، پلتفرم‌های قبلی را تغییر داده و رسماً بازی را برای کنسول‌های جدید با گرافیک بهتر تولید کرده است.

آخرین نسخه از این مجموعه رانندگی به نام Need for Speed Heat امتیازهای متوسطی دریافت کرد و دور از انتظار ظاهر شد. الکترونیک آرتز پس از انتشار این بازی، تولید نسخه جدید را به استودیو Criterion Games سپرد. جف گراب از انتشار بازی برای کامپیوتر صحبتی نکرده و معتقد است که شهر اصلی بازی، میامی آمریکا خواهد بود. البته در این مورد مطمئن نیست و اطلاعات موثقی در اختیار ندارد. گفتنی است چهار شماره قبلی مجموعه توسط Ghost Games ساخته شد و پروژه‌های دیگری به این استودیو سپرده شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.