سری Need for Speed نید فور اسپید
محمد صادق شجاعی

بازی جدید سری Need for Speed دارای المان‌های انیمه‌ای خواهد بود

محمد صادق شجاعی 28 فروردین 1401 2 دیدگاه
541 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، گزارشاتی منتشر شده که با استناد به آن‌ها بازی جدید سری Need for Speed (نید فور اسپید) در نسخه خیالی از شیکاگو جریان داشته و ضمن بهره‌گیری از سبک طراحی «واقع‌گرایانه» با عناصر انیمه‌ای آمیخته خواهد شد.

جف گراب، از ژورنالیست‌های مشهور و شناخته‌شده صنعت ویدیو گیم، در برنامه Grubbsnax توضیحاتی در مورد بازی بعدی سری نید فور اسپید ارائه کرده است. طبق گفته‌های وی، بازی بعدی مجموعه ریسینگ مشهور شرکت EA، سبک طراحی جدید و خیره‌کننده‌ای را اتخاذ خواهد کرد.

جف گراب در این باره گفته است: «بازی جدید سری Need for Speed واقع‌گرایانه خواهد بود. اما علاوه بر آن، حاوی المان‌های انیمه‌ای خواهد بود. زمانی که تبلیغ یک ماشین یا چیزی شبیه به آن نمایش داده می‌شود، ماشین را در حالی می‌بینید که در حین حرکت، شعله‌های کارتونی و مواردی از این دست از آن خارج می‌شوند. این همان سبک طراحی بوده که به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتز درصدد بهره‌گیری از آن است».

جف گراب همچنین توضیح داده که تعدادی از ویژگی‌های بخش چند‌نفره سری نید فور اسپید دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند. وی در این مورد گفته است که «Autolog برای بخش چندنفره بازمی‌گردد. همچنین می‌توانید تمام قطعات ماشین خود را شخصی‌سازی کنید.». Autolog شبکه اجتماعی داخل بازی بوده که پیش از این در آثار قبلی سری Need for Speed مورد استفاده گرفته است. به این واسطه بازیکنان می‌توانند به محتواهای چندنفره دسترسی داشته باشند.

در پایان جف گراب ادعا کرد که بازی جدید سری Need for Speed در نسخه‌ای خیالی از شیکاگو به نام Lake Shore City جریان خواهد داشت. وی چنین توضیح داده است:

«با این وجود که نسخه‌ای خیالی است، اما استودیو Criterion قصد دارد آن را طوری طراحی کند که احساس واقعی بودن داشته باشد».

سری Need for Speed نید فور اسپید

آخرین بازی سری Need for Speed در سال 2019 منتشر شده است

هفته گذشته گزارش شد که بازی جدید سری نید فور اسپید در ماه نوامبر سال جاری برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر خواهد شد. شرکت الکترونیک آرتز در فوریه 2020 اعلام کرد که وظیفه ساخت بازی‌های سری Need for Speed به استودیو کرایتریون گیمز واگذار شده است. این امر از آن جهت است که شرکت EA قصد دارد ساختار استودیو Ghost Games را تغییر دهد. این استودیو پیش از این چهار بازی از سری نید فور اسپید از جمله بازی Need for Speed Heat را ساخته است.

استودیو Criterion Games که در بریتانیا مستقر است، بیشتر به‌واسطه سری Burnout شناخته می‌شود. همچنین این استودیو ساخت دو بازی از سری Need for Speed به نام‌های Need for Speed: Hot Pursuit و Need for Speed: Most Wanted را در کارنامه دارد. همچنین استودیو کرایتریون گیمز در ساخت بازی Need for Speed Rivals به استودیو Ghost Games کمک کرده است.

نظر شما در مورد بازی جدید سری Need for Speed چیست؟ آیا برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما این مجموعه می‌تواند به دوران اوج باز‌گردد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    بازی خور قدیمی

    مهمان

    صددرصد منتظر آن خواهیم بود
    شاید برای ان دسته که فقط یک بازی همچون forza horizon4 یا5 رو دیده اند و اگر ان رو با تنها بازی NFS ایی که دیده اند مقایسه کنند رنگ و لعاب های forza اونها رو از جدی تر بودن NFS ها غافل کنه…

    به اینکه در NFS ها همیشه بخش فنی داستان واقع گرایانه طراحی شده جز به جز ماشین از صدا تا اپگرید های اون تا رانندگی یا تکنیک های لازمه برای رانندگی با اون عالی هستند و با مطالعه و تحقیق در کمپانی ها اتومبیل سازی تهیه میشده از زمان porsche unleashed (مثلا با امکان پیچیدن با هر ماشین تکنیک و با حداکثر سرعت سرپیچ ها بدون اینکه خیلی از سرعت ماشین کم بشه متفاوته و با تمرین و مهارت بدست میادو… اینها در Forza فاجعه هست (شاید در رده سنی پایین اهمیتی نداشته باشه البته)
    NFS Heat کاری بافاصله بسیار زیاد از Forza بهتر و موفق تر بود(برای منه مصرف کننده البته وگرنه سود و زیان سازنده به ما مصرف کنندگان و شما که برای مخاطب مصرف کننده مینویسید دخلی نداره)
    فقط باید امیدوار بود که بصورت افلاین سناریو های قابل دنبال کردن داشته باشه
    و محدود به انلاین! نباشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    وقت بخیر
    کی میاد تقریبا؟

    پاسخ دهید