Battlefield-5-Firestorm
یحیی رحیمی

بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 روز 5 فروردین در دسترس بازیکنان قرار می گیرد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1397 بدون دیدگاه
660 بازدید

ژانر بتل رویال مدتی است که تمامی دنیا را فرا گرفته است و کمپانی های سازنده بازی های ویدیویی نیز شدیدا به آن علاقه مند شده اند و یکی پس از دیگری در حال ساخت بازی های خود در این سبک هستند. استدیو DICE در مراسم EA Play 2018 بود که بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 به نام Firestorm را معرفی کرد و حالا قرار است که اوایل ماه شمسی بعدی، شاهد عرضه آن به صورت جهانی باشیم.

کمپانی EA و استدیو DICE این موضوع را دیروز اعلام کردند و به نظر می رسد که Firestorm روز 5 فروردین سال بعدی یا 25 مارس میلادی در دسترس بازیکنان قرار گیرد و باید بگوییم که این بخش از بازی رایگان برای همه خواهد بود و همچنین در هر سه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود. در مورد جزئیات این بخش نیز باید بگوییم که هر آنچه انتظارش را می کشیدیم، همان را نیز دریافت کرده ایم.

می توانید این بخش از بازی را تکی یا گروهی انجام دهید و هدف نهایی نیز تنها بقا و زنده ماندن است. هر چه بازی پیشروی کند، نقشه کوچکتر خواهد شد و اگر داخل دایره قرار نگیرید، باید از دنیای بازی خداحافظی کنید. 64 بازیکن آماده به کار در نقشه های جذاب آن قرار خواهند گرفت و همچنین خود نقشه بازی نیز به کوه و دریا کشیده شده است. وسایل نقلیه مختلفی نیز وجود دارند و حتی می توانید به وسیله آن‌ها پرواز کنید!

ممکن است که این جزئیات دقیقا شبیه هر آنچه باشید که قبلا در دیگر بازی های بتل رویال دیده اید، اما باید بگوییم مگر همه آن‌ها یک شکل نیستند؟ یک تریلر خاص نیز از بخش Firestorm شوتر Battlefield 5 منتشر شده است که دیدنش می تواند اطلاعات بیشتری را به شما بدهد. تقریبا همه با شک و گمان به این بخش از بازی نگاه می کردند و حالا همه برای دیدنش هیجان زده اند. EA مدت زیادی است که می خواهد این بخش را به بازی اضافه کند و باور ندارد که انتشار این بخش ضرری برای Apex Legends باشد.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.