Apex Legends
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان Apex Legends در روز اول انتشار به 2.5 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 17 بهمن 1397 بدون دیدگاه
637 بازدید

به نظر می رسد که مخفی کاری های Respawn و عدم معرفی Apex Legends بالاخره جواب داده است و این بازی موفق به جذب بازیکنان زیادی شده است. همان طور که شاید خبر داشته باشید، جامعه بازی کاملا Apex Legends را پسندیده اند و بازی تنها بعد از 8 ساعت موفق به جذب 1 میلیون کاربر شد و به نظر می رسد که این آمار بالاتر رفته است و EA آمار جدیدی را منتشر کرده است.

کمپانی EA در طول جلسه مالی خود اعلام کرده است که Apex Legends موفق به کسب 2.5 میلیون بازیکن شده است که این بازی در شلوغترین حالت دارای 600,000 بازیکن آنلاین بوده است که آمار فوق العاده زیادی است و زیاد فاصله ای برای رسیدن به PUBG نام دارد. به نظر می رسد که تلاش استدیو جواب داده است و مردم همگی می خواهند که در مورد بازی بدانند و آن را تجربه کنند و این یک حقه بازاریابی مناسب برای این بازی بود.

همان طور که در خبرهای قبلی خوانده اید، EA شاهد 10 درصد افت سهام بوده است و حالا تمام تمرکزش روی موفقیت Apex Legends و Anthem است و EA برای جبران عملکرد ضعیفش، حساب بزرگی روی این دو بازی باز کرده است. همان طور که می دانید Apex Legends اولین بازی کمپانی EA در سبک Battle Royale است و در دنیای Titanfall جریان دارد. اگر می خواهید از حرفه ای های این بازی شوید نیز راهنمایی های ما برای داشتن عملکردی بهتر در بازی را حتما بخوانید.

نظر شما در مورد Apex Legends چیست؟ آیا شما نیز در بین 2 و نیم میلیون بازیکن این بازی هستید؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.