بازی Days Gone
یحیی رحیمی

سونی در حال ساخت فیلم سینمایی Days Gone است

یحیی رحیمی 29 مرداد 1401 بدون دیدگاه
482 بازدید

فیلم Days Gone در ادامه روند ساخت فیلم‌های سینمایی از بازی‌های انحصاری سونی، تولید خواهد شد. تولیدکنندگان در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب بازیگر هستند و می‌خواهند سم هیوین، هنرپیشه اسکاتلندی سریال غریبه (Outlander) را به‌عنوان بازیگر نقش اصلی جذب کنند. بازی دیزگان از جمله آثار متفاوت سونی بود که ساخت دنباله آن به دلیل عدم رضایت پلی استیشن لغو شد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Deadline، شرکت پلی استیشن پروداکشنز که مسئولیت ساخت فیلم و سریال از بازی‌های سونی را بر عهده دارد، کار روی پروژه جدیدی را آغاز کرده است. فیلم Days Gone به‌عنوان اقتباس سینمایی از این اثر با نویسندگی شلدون ترنر، فیلم‌نامه‌نویس X-Men: First Class ساخته می‌شود. فیلم جدید با همکاری پلی استیشن و شرکت وندتا پروداکشنز تولید می‌شود و در حال حاضر، مراحل اولیه همانند تهیه فیلم‌نامه و انتخاب بازیگر را طی می‌کند.

بازی دیزگان در سال 2019 به‌عنوان یک اثر جهان‌باز در ژانر اکشن ماجراجویی منتشر شد و دنیایی پساآخرالزمان را به تصویر کشید. شخصیت اصلی بازی به نام دیکن سنت جان یک موتورسوار جایزه‌بگیر بود که برای زنده ماندن باید علیه فریکرها که موجوداتی زامبی‌مانند هستند می‌جنگید. این موجودات در گله‌های عظیم به‌سوی دشمن حمله کرده و سعی می‌کردند تا افراد دیگر را هم بیمار کنند. مبارزه با این حیوانات و زنده ماندن در جهان بازی کار ساده‌ای نبود. دیکن در بخش بزرگی از داستان به دنبال همسرش می‌گردد و همچنین علاقه بسیار زیادی به موتورسیکلتش دارد.

فیلم سینمایی Days Gone

فیلم سینمایی Days Gone

تولیدکنندگان می‌خواهند سم هیوین را برای بازی در نقش دیکن جذب کنند و معتقدند که ظاهر او و سبک بازیگری‌اش کاملاً برای این نقش مناسب است. بازی Days Gone در طی سال اخیر موردتوجه طرفداران قرار گرفت. انتشار نسخه کامپیوتر دیزگان باعث شد تا افراد زیادی به تجربه این اثر بپردازند و از سونی درخواست ساخت نسخه جدید را کنند؛ در عین حال سونی برنامه‌ای برای این کار ندارد. کارگردان بازی که از استودیو Bend جدا شده، می‌گوید که سونی از کیفیت کار راضی نبوده و همچنین از پایان‌بندی بازی دیزگان به دلیل نبود وقت و بودجه انتقاد کرد.

تعداد پروژه‌های سینمایی سونی در طی چند سال اخیر به‌شدت افزایش یافته است. سریال The Last of Us توسط HBO تولید می‌شود؛ فیلم آنچارتد اکران شد و همچنین ساخت سریال God of War توسط آمازون شروع شده است. نتفلیکس سریال Horizon را می‌سازد و فیلم Ghost of Tsushima نیز در دست تولید قرار دارد. گفتنی است زبان فیلم گوست آو سوشیما ژاپنی خواهد بود و بازیگران ژاپنی برای این فیلم انتخاب خواهند شد. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد فیلم Days Gone باشید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.