سریال God of War آمازون
یحیی رحیمی

آمازون به دنبال ساخت سریال God of War است

یحیی رحیمی 17 اسفند 1400 بدون دیدگاه
330 بازدید

خبرگزاری Deadline گزارش کرده است که آمازون در حال مذاکره با پلی استیشن بر سر ساخت سریال God of War است. مذاکرات در مرحله نهایی قرار دارند و آمازون امیدوار به پخش سریال به‌صورت اختصاصی در سرویس اشتراک ویدیو پرایم است. اقتباس از بازی‌های ویدیویی در طی چند سال اخیر گسترش یافته است و آمازون علاوه بر سریال گاد آف وار، چندین پروژه دیگر از جمله سریال Life is Strange را پیش می‌برد.

به گزارش پارسی‌ گیم، سونی و آمازون هنوز در مورد خبر منتشرشده، اظهارنظر نکرده‌اند. Deadline گزارش کرده است که سریال God of War توسط گروهی از تولید‌کنندگان و خالقان خبره مانند مارک فرگاس (Mark Fergus) بررسی خواهد شد و همچنین شورانر پروژه Wheel of Time هم نقش اساسی در این سریال جدید خواهد داشت. استودیو پلی استیشن پروداکشنز که مسئول تولید سریال‌‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است؛ همکاری نزدیکی با آمازون خواهد داشت.

سریال God of War آمازون

ساخت سریال God of War با همکاری آمازون

در حالی که تعداد بازی‌های زیادی از مجموعه خدای جنگ در طی هفده سال گذشته منتشر شده است؛ ساخت یک سریال تلویزیونی در سال 2022 آرزوی دیرینه‌ای است که بالاخره به واقعیت تبدیل می‌شود. این مجموعه فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده است و داستان آن به‌منظور تبدیل به یک سریال تلویزیونی کامل است. به نظر می‌رسد که سریال جدید به God of War منتشر شده در سال 2018 از لحاظ فضاسازی و لحن نزدیک باشد.

شرکت‌های بزرگ مانند آمازون و نتفلیکس پس از سالها به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند شده‌اند و پروژه‌های موفقی را پخش کرده‌اند. نتفلیکس با انتشار انیمیشن آرکین، نشان داد که پروژه‌های باکیفیتی از بازی‌های ویدیویی می‌توان ساخت. شبکه HBO نیز در حال ساخت سریال The Last of Us است و فیلم‌برداری این سریال در کشور کانادا ادامه دارد. آمازون به‌تازگی از ساخت سریال Twisted Metal خبر داده است و پروژه‌های معرفی نشده‌ای در دست ساخت هستند.

آمازون برنامه‌هایی برای سریال Mass Effect دارد و مراحل پیش‌تولید سریال Fallout هم در حال پیگیری است. دواین جانسون معروف به راک مدتی پیش از ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس یک بازی پرطرفدار خبر داد. موفقیت نتفلیکس در طی چند سال اخیر، شرکت‌های فیلم‌سازی را به‌سوی صنعت بازی کشاند و عجیب نیست که هر روز از پروژه تازه‌ای خبردار می‌شویم. با انتشار گزارش‌های اولیه در مورد سریال God of War، بحث‌های زیادی در مورد بازیگر نقش کریتوس در گرفته است و باید دید چه کسی برای بازی در این نقش مهم انتخاب می‌شود.

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.