دانلود زیرنویس فارسی بازی Days Gone
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Days Gone

نوید قادری 19 تیر 1400 359 دیدگاه
128,952 بازدید

مرز میان بودن و نبود به یک ویروس کاهش‌یافته، ویروسی که حتی با چشم هم دیده نمی‌شود اما تمدن بشری را به‌زانو درآورده است. بازی Days Gone از ساخته‌های جدید استودیو Sony Bend یادمان آورد که بشر در یک آن می‌تواند به بزرگ‌ترین دشمن خود تبدیل شود و از دل این ظاهر عقلانی، یک هیولا تبدیل شود. سونی تجربه‌ی بسیار موفقی درزمینه‌ی تولید بازی‌های آخرالزمانی دارد؛ چند سال پیش تصمیم گرفت تا یک‌قدم به جلو بردارد و دنیای آخرالزمانی جهان بازی را ارائه دهد. از دل این ایده‌ی بزرگ، بازی دیزگان و یک قهرمان کاریزماتیک عاشق موتورسیکلت بیرون آمد. کسی فکرش را نمی‌کرد این بازی روزی برای کامپیوتر عرضه شود اما سونی تصمیم گرفت و بازی Days Gone را راهی رایانه های شخصی کرد. انتشار این بازی، تیم زیرنویس بازی پارسی گیم را واداشت تا اثر باکیفیت سونی را به زبان شیرین فارسی ترجمه کند؛ ازآنجایی‌که با یک بازی تماماً داستانی روبه‌رو هستیم، فهم دیالوگ‌ها اهمیت بسیار ویژه ای دارد و مفتخریم زیرنویس فارسی بازی Days Gone را برای اولین بار در ایران به بهترین شیوه‌ی ممکن و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

زیرنویس بازی Days Gone حاصل تلاش شبانه‌روزی تیمی متشکل از 15 مترجم خبره بازی و سینما است؛ ترجمه متون انگلیسی بازی دیزگان به بهترین شیوه ممکن انجام‌شده و سخت‌گیری زیادی در واژه به واژه‌ آن اعمال‌شده تا زیرنویس نهایی بتواند اعتماد کاربران پارسی گیم را جلب کند. تیم زیرنویس بازی پارسی گیم بیش از 200 هزار خط دیالوگ را در کمترین زمان ممکن به فارسی ترجمه کرده است. اگرچه با یک اثر داستانی تک‌نفره روبه‌رو هستیم، اما وجود 700 هزار کلمه در بازی باورنکردنی است و این چالش بزرگی برای تیم زیرنویس بازی پارسی گیم بود. خوشبختانه تمامی استانداردها هنگام ترجمه زیرنویس فارسی بازی Days Gone رعایت شده و هیچ‌گونه مشکلی برای فهم داستان بی‌نظیر بازی نخواهید داشت.

فارسی‌ساز کامل بازی Days Gone

بازی دیزگان داستان شخصیتی کاریزماتیک به نام دیکن را دنبال می‌کند. او عاشق موتورسیکلت است و آن را چون یار قدیمی‌ و مهربانش دوست دارد. داستان زندگی او بسیار تلخ است، سرنوشت بدترین شرایط ممکن را برای او ایجاد کرده و درواقع یک آخرالزمان تمام‌عیار را رقم‌زده است. سراسر دنیای بازی به ویروسی خطرناک گرفتارشده که قشر بزرگی از انسان‌ها را به هیولاهای زشت و بدترکیب تبدیل کرده است. در سوی دیگر، گروهی‌هایی وجود دارند که به ویروس مبتلا نشده‌اند اما چون یک انگل از بقیه‌ تغذیه می‌کنند. در این میان شما قرار دارید که در نقش یک جایزه‌بگیر، مأموریت‌های مختلفی را دنبال خواهید کرد تا شاید همسر ازدست‌رفته‌تان را پیدا کنید.

فهم بازی دیزگان نیازمند دانش کاملی از زبان انگلیسی است. خوشبختانه پارسی گیم زیرنویس فارسی بازی Days Gone‌ را به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس عاشقان بازی‌های ویدیویی قرار داده است و می‌توانید از همین لحظه، ماجراجویی تکرار نشدنی را همراه دیکن و موتورسیکلت باوفایش شروع کنید. تولید این زیرنویس بیش از یک ماه زمان برده است و تیمی متشکل از مترجمان باتجربه به‌صورت شبانه‌روزی مشغول نگارش و ترجمه‌ی 700 هزار کلمه فارسی در بازی دیزگان بوده‌اند. نصب زیرنویس بسیار کار ساده‌ای است و تنها کافی است فایل نصب زیرنویس را دانلود و اجرا کنید و سپس گزینه‌ی زیرنویس بازی را در تنظیمات آن فعال کنید. این زیرنویس امکان تغییر فونت و رنگ را دارد اما باید بگوییم که فونت استفاده‌شده کاملاً انحصاری است و زیبایی منحصربه‌فردی دارد. تمامی فرایند تهیه و تولید توسط تیم پارسی گیم انجام‌شده است و هرگونه تغییر و بازنشر آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان‌پذیر است.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Days Gone

انتخاب زیرنویس بازی بعدی با شما!

زیرنویس فارسی بازی Days Gone تنها پروژه‌‌‌ی بزرگ تیم پارسی گیم نیست؛ بازی‌های زیادی در راه هستند و تیم پرتلاش ما آماده‌ی ترجمه تمامی بازی‌های محبوب مورد نظر شماست. قرار نیست تنها بازی‌های بزرگ ترجمه شوند و ما برنامه‌ی جامعی برای تهیه زیرنویس فارسی بازی‌های مستقل و دوست‌داشتنی نیز داریم. ازآنجایی‌که مخاطب تمامی پروژه‌های ما، شما کاربران عزیز پارسی گیم هستید، حتماً ما را در شبکه‌های اجتماعی خصوصا اینستاگرام دنبال کنید. نظرسنجی به‌منظور ترجمه فارسی بازی بعدی در کانال تلگرام پارسی گیم و اینستاگرام انجام خواهد شد و بهتر است همین‌ حالا عضو کانال شوید تا در مورد بازی بعدی تصمیم‌گیری کنید! در آخر می‌توانید با اشتراک‌گذاری این مطلب در شبکه‌های اجتماعی مختلف از ما حمایت کنید تا انگیزه‌ی بیشتری برای ادامه و تهیه زیرنویس بازی‌های جدید پیدا کنیم. بهتر است سری به انتهای مطلب مراجعه کنید و زیرنویس فارسی بازی Days Gone را به‌صورت رایگان دانلود کنید از بازی لذت دوچندان ببرید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 15 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 111 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Days Gone.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Days Gone

نکته 1: توجه بفرمایید که برای اجرای زیرنویس حتما در بخش تنظیمات بازی، قابلیت زیرنویس فعال شده باشد. متن زیرنویس را بر روی گزینه “فارسی” قرار داده و گزینه نام سخنگو را خاموش کنید.

نکته 2: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Days Gone Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

نکته 3: پیشنهاد میشه قبل از هرگونه آپدیت بازی ابتدا زیرنویس فارسی را حذف کنید و سپس بعد از آپدیت بازی، مجدد نصب نمایید تا از مشکلات احتمالی آن جلوگیری شود.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Days Gone لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

من بازی Days Gone را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Days Gone و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از زیرنویس فارسی استفاده کنید.

۱
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Days Gone هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۲
آیا زیرنویس فارسی بازی Days Gone روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی دیزگان روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۳
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی بازی دیزگان با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۴
چطور می‌توانم زیرنویس فارسی را نصب کنم؟

کافی است از راهنمای نصب زیرنویس استفاده کنید که تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 359 دیدگاه
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    خیلی عالی واقعا ممنون خسته نباشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    ایا میشه دیزگان از سایت دیگه دانلود کنم ولی فارسی ساز را از اینجا دانلود کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sam

    مهمان

    سلام من یادمه یک سال پیش این بازی و با زیرنویس شما تموم کردم و لذت بردم دمتون گرم چند روز پیش بازم حوس کردم بازی و نصب کنم و بازی کنم اومدم زیرنویس فارسی رو دانلود کنم که دیدم نوشتید v1.1 که مثل این که آپدیت کردید زیرنویس و این زیرنویس نصب کردم روی بازی خوبه ولی یک مشکلی داره نوشته های بزرگ اوکی هستن ولی نوشته های کوچیک توضیحات یک جوری مثل این که نصفه دیده بشن بعضی از حروفش اینجوری شدن با این که قبلا اینجوری نبود سایز زیرنویس و اینارم چک کردم همه چی اوکی و دیفالت بود فقط بعضی از نوشته ها مثلا وقتی دکمه q میزنی که اون بخش اسلحه و باندازه و حواسپرتی ها میاد اینارو که از میکنی بعضی هاش توضیحات ریزی هم دارن زیرشون نوشته ها مسلا کلمه ی زیرش دیده نمیشه قبلا اینجور نبود امیدوارم یک بروز رسانی بکنید زیرنویس و و این باگ و برطرف کنید حرف این بازی و شما تنها سایتی هستید که زیرنویس این بازی رو منتشر کردید لطفا یک آپدیت بکنید زیرنویس و دمتون گرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    TUX99

    مهمان

    برای ps4 ندارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد&

    مهمان

    آموزش نصب زیرنویس چجوریه؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 359 دیدگاه