Spider-Man-PC
یحیی رحیمی

ساعت انتشار دقیق ریمستر Spider-Man برای کامپیوتر

یحیی رحیمی 19 مرداد 1401 9 دیدگاه
3,172 بازدید

شرکت سونی تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر را روی دوازدهم اوت (21 مرداد) اعلام کرده؛ اما این تاریخ تنها روز انتشار را نشان می‌دهد و اگر به دنبال آن هستید که ساعت دقیق را بدانید، اطلاعات کافی در اختیار علاقه‌مندان گذاشته شده است. استودیو اینسامنیاک به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی اسپایدرمن، ساعت انتشار نسخه ریمستر برای شهرهای مختلف جهان را اعلام کرده است و در بعضی از حالات، این بازی اوایل روز سیزدهم اوت در دسترس خواهد بود.

ساعت اعلام شده برای افرادی است که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و می‌خواهند همان دقیقه اول به دانلود آن بپردازند. گفتنی است گیمرهای حاضر در اروپا و آمریکا می‌توانند صبح روز دوازدهم اوت به‌وقت محلی، بازی را از طریق استیم و اپیک گیمز استور اجرا کنند. انتشار ریمستر Spider-Man به‌وقت لندن، ساعت 4 عصر اعلام شده که این زمان به‌وقت‌ایران، 19:30 خواهد بود. اگر به دنبال دانلود کرک Marvel’s Spider-Man هستید، باید منتظر بمانید که بازی در آن ساعت منتشر شود؛ سپس دیتا اصلی در سرورها آپلود شوند و آنگاه کرک بدون نقص آماده دانلود شود. این فرایند ممکن است چند ساعت طول بکشد.

زمان انتشار ریمستر Spider-Man

ساعت عرضه اسپایدرمن کامپیوتر

زمان انتشار Spider-Man برای کامپیوتر در تعدادی از شهرهای جهان از جمله سیدنی در استرالیا به بامداد سیزدهم اوت منتقل شده است. توسعه‌دهنده تصمیم گرفته تا یک ساعت انتشار در نظر بگیرد و در نتیجه بازی‌کنان سراسر جهان، ماجرای خود را هم‌زمان شروع نمی‌کنند. گفتنی است پیش دانلود بازی اسپایدرمن فعلاً در دسترس نیست و Insomniac Games چنین گزینه‌ای را فعال نکرده است. این بدین معنی است که پس از فعال شدن بازی، باید دیتای کامل را دانلود کنید و این ممکن است چند ساعتی طول بکشد. قبل از این کار، بهتر است سیستم مورد نیاز ریمستر Spider-Man را چک کنید و در نهایت نگاهی به ساعت فعال شدن بازی در ادامه بیندازید.

لس‌آنجلس: 8am, August 12
نیویورک: 11am, August 12
لندن: 4pm, August 12
برلین: 5pm, August 12
دوبی: 7pm, August 12
توکیو: 12am, August 13

زمان انتشار کرک Spider-Man

اوایل هفته جاری، تصاویری از نسخه کامپیوتر اسپایدرمن منتشر شد که شیوه دکمه‌چینی و نحوه کنترل مرد عنکبوتی با کیبورد و موس را نشان می‌داد. گزینه‌های گرافیکی نیز نمایان بود و سونی اجازه تغییر اکثر قابلیت‌ها را می‌دهد. انتشار بازی‌های پیشین همانند God of War برای کامپیوتر نشان داد که پلی استیشن اهمیت زیادی به تنظیمات اختصاصی PC می‌دهد. گفتنی است بازی‌های پیشین هنگام انتشار با مشکلاتی مواجه بوده‌اند و لگ و عدم ثبات فریم به دلیل پورت بازی جزو مشکلات اصلی بود. انتظار می‌رود که ریمستر Spider-Man‌ هنگام انتشار، چنین مشکلاتی را داشته باشد.

این پایان ماجراجویی پلی استیشن روی کامپیوتر نیست؛ بازی The Last of Us Part 1 دیگر اثری است که قرار است برای کامپیوتر عرضه شود که در حال حاضر تاریخ انتشار آن مشخص نیست. احتمال عرضه Returnal نیز برای کامپیوتر وجود دارد. اگر برایتان سؤال است که کرک Marvel’s Spider-Man دقیقاً چه زمانی منتشر می‌شود؛ باید گفت که بازی باید ساعت 19:30 به‌وقت‌ایران عرضه شود. سپس دیتا خام آپلود شود و گروهی، نسخه بدون قفل را منتشر کنند. این فرایند ممکن است چند ساعت طول بکشد؛ پس صبور باشید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    دادش خسته نباشین مرسی بابت سایت عالی شما خبر از بازی های دیگه نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    چه موقع زیر نویس فارسیش آماده میشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به حسن

      نویسنده

      باید ابتدا موتور بازی بررسی بشه و بعد تیم ترجمه، پروژه رو شروع کنند. فرایند ساده‌ای نیست.

    • Avatar

      سیدحسین در پاسخ به حسن

      مهمان

      سلام،قبل از عید گفته بودن که سایت داره روی فارسی ساز واچ داگز لجیون کار میکنه،اما با گذشته چندین ماه خبری ازش نیست،قرار نیست بالاخره فارسی سازش منتشر بشه

    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به سیدحسین

      نویسنده

      واچ داگز لیجن دارای سیستم دیالوگ امرسیو هست و هر چقدر هم براش زیرنویس بسازی در نهایت نمیتونی کلمات رو کنار هم بسازی. کار پیچیده و بسیار دشواریه. در نهایت تیم پارسی‌گیم در تلاشه که به صورت رایگان زیرنویس در اختیار شما قرار بگیره و اینکه هر بار یکی درخواست میده فلان بازی رو بزنید، با روند کاری ما همخوانی نداره دوست عزیز. این فرایند پیچیده‌ایه. موتور بازی بررسی بشه، در مورد چالش‌های بومی‌سازی بازی تحقیق بشه و اصطلاحات مهم، شخصیت‌ها و مکان‌ها کاملا استاندارد به فارسی برگردانده بشه. هر استودیو یک تیم کامل برای بومی‌سازی داره که ده‌ها هزار دلار بودجه در اختیارش قراره میده که مبادا به بازی ضربه بخوره. ما کیفیت رو فدای کمیت نخواهیم کرد.

  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    ممنون بابت خبر. اطلاع ندارید که قفل استفاده شده روی بازی؟ و اینکه خیلی کار خوبیه که خبر و گاهی مقالات گیمینگ رو هم پوشش می دید, ممنون! اگر امکان داره یک حالت شب برای سایت قرار بدید تا شب ها راحت تر بشه خوند

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به پیمان

      نویسنده

      سلام دوست عزیز. خواهش میکنم. پارسی‌گیم از بدو تولد اخبار و مطالب گیمینگ رو پوشش داده و این موضوع با ورود به فاز جدید در پاییز امسال، چندین برابر افزایش خواهد یافت. در مورد حالت شب نیز منتظر تغییر قالب در ماه‌های آینده باشید که اکثر مشکلات حل خواهند شد.

  • Avatar

    کمال

    مهمان

    سلام میشه به تاریخ خودمن بگی

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کمال

      نویسنده

      دوست عزیز متن رو مطالعه کنید. روز 21 مرداد و ساعت 19:30 به وقت ایران