پیشنمایش بازی Marvels Spider Man برای PC
ارحام ادبخواه

پیش نمایش بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر

ارحام ادبخواه 10 مرداد 1401 8 دیدگاه
4,270 بازدید

استودیو Insomniac Games قصد دارد پس از موفقیت‌های فراوان بازی Marvel’s Spider-Man روی کنسول‌های پلی استیشن، بازی تحسین شده خود را راهی پلتفرم پی سی کند. اثری که مرد عنکبوتی را در حال تار زنی در خیابان‌های شهر نیویورک و مبارزه با دشمن‌های افراطی به تصویر می‌کشد، قرار است به زودی با قابلیت‌ها و گرافیک بصری ارتقا یافته در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گیرد. با پیش نمایش بازی Marvel’s Spider-Man همراه پارسی گیم باشید.

هرآنچه که باید از بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر بدانید

بازی Marvel’s Spider-Man برای اولین بار در سال 2018 منتشر شد. اثری که نام استودیو Insomniac Games به عنوان سازنده آن آورده شده و جزو بهترین انحصاری‌های کنسول پلی استیشن  4 به شمار می‌رفت. البته همان‌طور که متوجه شدید، از فعال ماضی برای بهترین انحصاری‌های کنسول پلی استیشن 4 استفاده کردیم؛ چرا که این بازی دیگر فقط برای کاربران کنسول نسل هشتمی سونی در دسترس قرار ندارد. استودیو Insomniac Games در ابتدا و در سال 2020 نسخه ریمستر شده بازی مورد بحث را برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرد تا ظرفیت‌های ساخته خود را یک قدم رو به جلو ببرد. اما همان‌طور که از تیتر مقاله پیش نمایش بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر مشخص می‌شود، این پایان کار نبود.

استودیو اینسامنیاک گیمز قصد دارد به کمک استودیو Nixxes Software، نسخه ریمستر شده بازی مورد بحث (که برای PS5 منتشر شد) را در تاریخ 21 مرداد (۱۲ آگوست 2022) برای پلتفرم PC عرضه کند. اما همان‌طور که مشخص است، نسخه PC این بازی شامل قابلیت‌های گرافیکی جدیدی می‌شود که قدرت سخت‌افزاری رایانه‌های شخصی آن‌ها را ممکن می‌سازند. ولی این قابلیت‌ها به چه نحوی هستند؟ باید چه انتظاراتی از بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای کامپیوتر داشته باشیم؟ در ادامه این مقاله به معرفی بخش‌های مختلف بازی مورد بحث مانند داستان، گیم‌پلی، سیستم پیشنهادی و قابلیت‌های بصری خواهیم پرداخت.

داستان بازی Marvel's Spider Man

داستان بازی Marvel’s Spider-Man Remastered

بازی Marvel’s Spider-Man استودیو Insomniac Games برخلاف سایر بازی‌ها و فیلم‌های شخصیت مرد عنکبوتی، تمرکز خود را روی روند تبدیل پیتر پارکر به یک ابرقهرمان جذاب نمی‌گذارد. در عوض هنگامی که شما وارد داستان بازی می‌شود، حدود هشت سال از تبدیل پیتر پارکر به مرد عنکبوتی می‌گذرد. به عبارتی دیگر، شما کنتزل شخصیتی را به دست می‌گیرد که یک ابرقهرمان به نسبت با تجربه بوده و هشت سال به همین منوال زندگی کرده است. با این حال پیتر پارکر موجود در این بازی، هنوز هم نمی‌تواند تعادل درستی را میان زندگی شخصی خود و زندگی به عنوان یک ابرقهرمان، حفظ کند.

اما داستان و تهدید اصلی داستان بازی Marvel’s Spider-Man از جایی استارت می‌خورد که سر و کله شخصیتی به نام Mister Negative پیدا می‌شود. در همین حین، پیتر باید تصمیم‌های سختی را اتخاذ کند تا بتواند در ادامه آن، به حفاظت از مردم شهر و خانواده خود بپردازد. ولی داستان به همین سادگی‌ها نیست و سازندگان با اضافه کردن شخصیت‌ها مثبت و منفی متعدد، کاری می‌کند که تا تیتراژ پایانی تشنه شنیدن تک تک دیالوگ‌های کاراکترهای داستان بمانید. علاوه بر مواردی که گفته شد، باید بدانید که چهره پیتر پارکر در نسخه ریمستر شده با آنچه که روی پلی استیشن 4 مشاهده کرده‌اید متفاوت بوده و ظاهر دیگری دارد (که اگر راست‌اش را بخواهید تصمیم به شدت مناسبی به نظر می‌رسد).

محیط بازی Marvel's Spider Man

محیط

بازی Marvel’s Spider-Man همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید در نسخه‌ای خیالی و متفاوت از منهتن جریان دارد. البته با این وجود، می‌توانید در سطح نقشه اثری از محیط‌های واقعی مانند پارک مرکزی (Central Park) و ساختمان Empire State را مشاهده کنید. اما استودیو Insomniac Games در کنار الهام‌گیری از محیط‌های واقعی، عناصر فانتزی دنیای مارول را هم به نقشه بازی اضافه کرده است. برای مثال شما می‌توانید در حین گشت و گذار در شهر مواردی مانند برج استارک، Hell’s Kitchen، سفارتخانه کشور واکاندا و ساختمان مقدس دکتر استرنج را هم ملاقات کنید. علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، پیتر پارکر می‌تواند از سیستم مترو نیویورک برای Fast Travel استفاده کند و همین موضوع، به صحنه‌های خنداره و کمدی بسیاری منجر می‌شود (هنگامی که از متروها استفاده کنید متوجه این موضوع خواهید شد).

بازی Marvel's Spider Man

حرکت و گشت و گذار در قالب اسپایدی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Marvel’s Spider-Man که حسابی مورد تحسین قرار گرفت، مکانیک‌های مربوط به تار زدن و حرکت در سطح نقشه بود. به عبارتی دیگر سازندگان بازی در استودیو Insomniac Games، گیم‌پلی و حرکت‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حین تجربه آن، حس زندگی به عنوان اسپایدرمن را درک کنید. به محض اینکه تار زدن، راه رفتن روی دیوارها و مانور بین آسمان خراش‌های منهتن را ببینید، بیش‌تر متوجه این موضوع خواهید شد. البته که سیستم تار زدن و حرکت کردن در سطح نقشه به همین سادگی‌ها هم نیست و شامل ریزه‌کاری‌های زیادی می‌شود. برای مثال شما می‌توانید با آزاد کردن یک Perk جدید، در حین تار زدن حرکات نمایشی انجام دهید و XP بیش‌تری کسب کنید. به طور کلی Ragdoll و انیمیشن‌های حرکتی بازی مورد بحث به شدت روان و لذت بخش است و هنگامی که در آن به درجه تسلط برسید، این لذت دو چندان خواهد شد.

مبارزات در بازی Marvel's Spider Man

سیستم مبارزه و گجت‌ها

گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man شبیه مجموعه Batman Arkham است و اگر به تجربه بازی‌های بتمن استودیو Rocksteady پرداخته باشید، این بازی گیم‌پلی و سیستم مبارزه آشنایی برای شما خواهد داشت. پیتر پارکر می‌تواند در این بازی حمله‌های مختلفی داشته باشد و با ترکیب آن‌ها، کمبوهای جذابی به وجود آورد. البته همان‌طور که انتظار می‌رود، شما می‌توانید از طریق روش‌های متفاوتی مانند جاخالی دادن از خود دفاع کرده و از آسیب حملات دشمنان دوری کنید. حال اگر به میزان مشخصی به دشمنان آسیب بزنید و شرایط مناسب را فراهم کنید، قابلیت اعمال فینیشرها هم وجود خواهد داشت.

علاوه بر مواردی که به‌ آن‌ها اشاره کردیم، شما می‌توانید از قدرت لباس‌ها خود، موانع محیطی و تار زدن هم در جریان مبارزات بهره ببرید. برای مثال قادر هستید اشیا مشخصی را با استفاده از تارهای خود، به سمت دشمنان روانه کنید. حال در این میان یک درخت مهارت یا Skill tree هم وجود دارد که می‌توانید از طریق آن، قابلیت‌های جدید آزاد کرده و گجت‌های خود را ارتقا دهید.  برای مثال می‌توانید با ارتقا دادن Web Shooter خود، ظرفیت آن را زیاد کرده و سرعت شارژ شدن آن را سریع‌تر کنید. به طور کلی بازی Marvel’s Spider-Man آنقدری کمبو، گجت و قابلیت‌های مختلف دارد که از مبارزه با دشمنان ریز و درشت خسته نشوید.

فعالیت های فرعی در بازی Marvel's Spider Man

فعالیت‌های فرعی

در این قسمت از مقاله پیش نمایش بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر، به فعالیت‌های فرعی اشاره خواهیم کرد. علاوه بر ماموریت‌های اصلی و فرعی، یک سری فعالیت‌های فرعی یا Side Activity هم وجود دارد که با پیدا کردن آن‌ها در سطح منهتن، می‌توانید خود را حسابی سرگرم کنید. حال این فعالیت‌های فرعی می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • Research Stationها: شما در طی این گروه از فعالیت‌های فرعی و به خاطر اهداف علمی، وارد چالش‌های مختلفی می‌شوید که در طول آن‌ها، باید از مهارت‌های پیتر پارکر در امر تار زدن و جا به جایی استفاده کنید
  • Crimeها: منهتن شهری پر از جرم و جنایت بوده که خلافکارها در آن نقش پررنگی دارند. حال شما می‌توانید با این جرم و جنایت‌ها مانند دزدی از بانک‌ها و سرقت اتوموبیل‌ها مقابله کنید
  • Black Cat Stakeout: شما در طی این دسته از فعالیت‌های فرعی وظیفه دارید یک سری عروسک خاص را پیدا کنید
  • Hideoutها: شما در طی Side Activityهایی که Hideout نام دارند، باید به دل پایگاه دشمن بزنید و افراد شخصیت Kingpin را شکست دهید

شما با تکمیل و به سرانجام رساندن این ماموریت‌های فرعی پاداش‌های مختلفی کسب می‌کنید که به واسطه آن‌ها، امکان ارتقا لباس‌ها و سایر قابلیت‌ها به وجود می‌آید.

لباس های مختلف اسپایدرمن

لباس‌های اسپایدرمن یا Spider-Suitها

همان‌طور که همه ما انتظار داریم، استودیو Insomniac Games لباس‌های مختلفی را برای اسپایدرمن در نظر گرفته که از آن‌ها با عنوان Spider-Suit یاد می‌کند. در بازی مذکور تعداد زیادی از این لباس‌ها وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، قابلیت خاص خود را دارند و می‌توانند به شما در زمینه‌های مختلفی یاری برسانند. البته که در این میان امکان ساخت و انتخاب حالت‌های مختلف برای Spider-Suitها وجود دارد. تازه این پایان کار نیست و سازندگان پس از عرضه اولیه بازی و در طی به روز رسانی‌های مختلف، لباس‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند که همه آن‌ها، در بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر در دسترس هستند. چه جزو طرفداران کمیک بوک‌ها باشید و چه جزو طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU)، لباس‌های آشنای زیادی را در دل اثر مورد بحث پیدا خواهید کرد.

بسته الحاقی The City Never Sleeps

بسته الحاقی The City That Never Sleeps

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای PC شامل گیم‌پلی و داستان اصلی می‌شود که برای تکمیل آن، به زمانی حدود 17 الی 35 ساعت نیاز خواهید داشت (بدیهی است که اگر به فعالیت‌ها و ماموریت‌های فرعی بیش‌تر بپردازید، داستان اصلی را دیرتر به اتمام خواهید رساند. اما آنچه که در این نقطه باید به آن اشاره کنیم، بسته الحاقی The City That Never Sleeps است که به تنهایی شامل سه چپتر داستانی مجزا می‌شود. اگر بخواهید این DLC را تمام کرده و داستان آن را دنبال کنید، باید زمانی حدود 5.5 الی 12 ساعت را کنار بگذارید. بنا بر نکات مذکور و اعدادی که به آن‌ها اشاره کردیم، اگر بازی مورد بحث را تهیه کنید حدپ 45 الی 50 ساعت سرگرمی خالص خواهید داشت؛ تازه این در حالی است که برنامه‌ای برای تکرار کامل بازی نداشته باشید.

نرخ فریم بازی Marvel's Spider-Man

رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه

همان جور که پیش از این در مقاله پیش نمایش بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر اشاره کردیم، قدرت سخت‌افزاری رایانه‌های شخصی راه را برای پیشرفت‌های فنی و گرافیکی آزاد می‌کند. به همین دلیل، کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند از رزولوشن 4K اصلی و نرخ 60 فریم بر ثانیه لذت ببرند. البته توجه داشته باشید که نرخ فریم محدودیت خاصی ندارد و اگر سیستم شما از قدرت بالایی برخوردار باشد، می‌توانید نرخ فریمی به مراتب بیش‌تر عدد 60 دریافت کنید. همچنین اگر یک سیستم معمولی دارید و می‌خواهید تنظیمات را روی حالت Medium بگذارید، به احتمال زیاد می‌توانید از رزولوشن 1080P و نرخ 60 فریم بر ثانیه لذت ببرید.

بازی Marvel's Spider-Man

پشتیبانی از نمایشگر‌های فوق عریض (Ultrawide)

اگر وضوح تصویر 4K برای شما کافی نیست و دنبال ویژگی‌های چشم‌گیر دیگری می‌گردید، باید بدانید که Marvel’s Spider Man از مانیتورهای فوق عریض یا همان Ultrawide پشتیبانی می‌کند. حال اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری در مورد این موضوع داشته باشید، باید بدانید که بازی مورد بحث روی مانیتورهایی که نسبت اندازه 16:9، 16:10، 21:9، 32:9 و 48:9 دارند اجرا خواهد شد. اما این پایان کار نیست و به لطف فناوری‌های شرکت Nvidia، می‌توانید به طور همزمان از چندین نمایشگر یا مانیتور مختلف بهره برده و آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید (که اگر بخواهیم صادق باشیم با توجه به قیمت‌ها تفاوت چندانی برای ما گیمرهای ایرانی ندارد).

تنظیمات گرافیکی بازی Marvel's Spider Man

میزان کیفیت و تنظیمات گرافیکی

بازی Marvel’s Spider-Man شامل یک سری تنظیمات گرافیکی از پیش تعیین شده می‌شود که با نام‌های Very Low، Medium، High و Very High شناخته می‌شود. اما این پایان کار نیست و بازیکنان می‌توانند یک سری جزئیات و قابلیت‌های دیگر را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. از جمله این جزئیات و قابلیت‌ها می‌توانیم به کیفیت LoD (یا همان Level of Details)، کیفیت سایه‌ها، SSAO (یا همان Screen Space Ambient Occlusion)، کیفیت بافت‌ها و… اشاره کنیم.

استفاده از فناوری ری تریسینگ

ری تریسینگ

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که ما را نسبت به بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر شگفت زده می‌کند، پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ(Ray Tracing) است. این فناوری روی نسخه ریسمتر شده‌ای که برای پلی استیشن 5 منتشر شده بود هم وجود داشت، اما حالا و به لطف قدرت سخت‌افزاری بالای رایانه‌های شخصی بهتر هم به نظر می‌رسد. اما جالب است بدانید که تنظیمات گرافیکی مربوط به ری تریسینگ هم درست مانند سایر تنظیمات گرافیکی، شامل چندین سطح می‌شود. برای مثال یک گزینه Higher-Quality برای فناوری مورد بحث وجود دارد که اگر آن را فعال کنید، شهری با جزئیات و نورپردازی واقع گرایانه‌تر را مشاهده خواهید کرد. به طور کلی، ری تریسینگ حتی روی نسخه PS5 هم فوق‌العاده تاثیرگذار بود و باعث شد که این بازی زیباتر از هر زمانی به نظر برسد. حالا انتظار می‌رود که ویژگی مذکور روی PC، به مراتب بهتر عمل کند و پتناسیل گرافیکی Marvel’s Spider-Man را بالاتر ببرد.

پشتیبانی از قابلیت Dualsense

پشتیبانی از کنترلر Dualsense و موس و کیبرد

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای کامپیوتر، قاعدتا و به طور طبیعی از موس و کیبرد پشتیبانی می‌کند تا بتوانید از تجربه بازی لذت ببرید. حال اگر خواستید می‌توانید به واسطه قابلیت Steam Input پلتفرم استیم، جای دکمه‌ها و عملکرد آن‌ها را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. اما آن نکته‌ای که حسابی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، پشتیبانی کامل نسخه پی سی اسپایدرمن از کنترلر پلی استیشن 5 یا همان Dulasense است. استودیو Insomniac Games اطمینان حاصل کرده که کاربران پی سی بتوانند از دوال سنس و قابلیت‌های آن بهره ببرند و یک تجربه تمام عیار از انحصاری‌های سونی داشته باشند. اگر به کنترلر Dualsense دسترسی داشته باشید، می‌توانید از قابلیت‌های خاص آن مانند Adaptive Triggers و Haptic Feedback لذت ببرید.

پشتیبانی از DLSS

پشتیبانی از دو ویژگی DLSS و DLAA شرکت Nvidia

جالب است بدانید که بازی Marvel’s Spider-Man می‌تواند به طور همزمان از دو قابلیت DLSS و DLAA کارت گرافیک‌های RTX شرکت Nvidia پشتیبانی کند. DLSS که به عنوان مخفف عبارت Deep Learning Super Sampling شناخته می‌شود، کاری می‌کند که نرخ فریم شما بدون کاهش کیفیت نهایی بازی، افزایش پیدا کند. DLAA هم که با نام کامل Deep Learning Anti-Aliasing شناخته می‌شود، باعث افزایش کیفیت نهایی بازی اجرا شده خواهد شد. البته استفاده از دو قابلیت مذکور تنها در حالتی ممکن است که سیستم شما قدرت و توانایی بهره گیری از آن‌ها را داشته باشد.

حداقل سیستم موردنیاز برای بازی Marvel's Spider-Man

سیستم مورد نیاز

اول از همه باید بدانید که برای اجرا بازی Marvel’s Spider-Man Remastered روی پی سی، حداقل به ویندوز 10 (64 بیتی) و فضای خالی 75 گیگاباتی نیاز خواهید داشت. حال اگر بخواهید بازی مورد بحث را روی تنظیمات پایین اجرا کرده و خروجی 720P و نرخ 30 فریم بر ثانیه را دریافت کنید، باید یک سری حداقل‌ها را در اختیار داشته باشید. برای این کار حداقل به یک CPU یا پردازنده مرکزی Core i3-4160 (یا معادل آن در محصولات AMD)، هشت گیگابایت RAM و یک GPU یا کارت گرافیک Nvidida GeForce GTX 950 (یا معادل آن در محصولات AMD) نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای خروجی مذکور، نیازی به SSD نیست و یک هارد دیسک معمولی هم کافی خواهد بود.

حال اگر خروجی 1080P و نرخ 60 فریم بر ثانیه را با تنظیمات گرافیکی Medium در نظر دارید، به یک CPU یا پردازنده مرکزی Core i5-4670 (یا AMD Ryzen 5 1600)، 16 گیگابایت RAM، یک GPU یا کارت گرافیک GTX 1060 6 GB (یا Radeon RX 580) و یک حافضه SSD نیاز پیدا خواهید کرد. اگر هم تنظیمات Very High و خروجی 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه را می‌خواهید، به یک سی پی یو Core i5-11400 (یا Ryzen 5 3600)، یک کارت گرافیک RTX 3070 (یا Radeon RX 6800 XT)، 16 گیگابایت رم و یک حافظه SSD نیاز دارید.

برای خروجی 1440P/60 FPS یا 4K/30 FPS با تنظیمات گرافیکی بالا و ری تریسینگ، به یک سی پی یو Core i5-11600K یا Ryzen 7 3700X، یک جی پی یو RTX 3070 یا Radeon RX 6900 XT، 16 گیگابایت و یک حافظه SSD نیاز دارید. در پایان هم اگر خروجی 4K/60 FPS با بالاترین سطح Ray Tracing و تنظیمات گرافیکی را می‌خواهید به یک سی پی یو Core i7-12700K یا Ryzen 9 5900X، 32 گیگابایت رم، یک کارت گرافیک RTX 3080 یا Radeon RTX 6950XT و یک حافظه SSD نیاز پیدا خواهید کرد.

مزیت های پیش خرید بازی Marvel's Spider Man

مزیت‌های پیش خرید

آن دسته از افرادی که بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر را پیش خرید می‌کنند به یک سری پاداش‌ها و آیتم‌های جذاب دست پیدا خواهند کرد. اگر بازی را پیش خرید کنید از همان ابتدا به سه Spider-Suit، یک Spider- Drone (که برای استان کردن دشمنان طراحی شده) و پنج Skill Point دسترسی خواهید داشت. البته اگر برنامه‌ای برای پیش خرید بازی در ذهن ندارید نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که می‌توانید تمامی این آیتم‌ها را با بازی کردن به دست آورید و هیچ یک از آن‌ها را از دست نخواهید داد.

جمع بندی

جمع بندی

به طور کلی عرضه بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای پی سی اتفاق خوب و مثبتی تلقی می‌شود. مخاطب‌هایی که تا پیش از این فرصت تجربه بازی را نداشته‌اند می‌توانند به سراغ آن بروند و دسته دیگری که آن را روی پلی استیشن 4 تجربه کرده‌اند، می‌توانند این بار با یک بازی زیباتر و پرجزئیات‌تر از جنبه بصری روبرو شوند. مواردی مانند ری تریسینگ، DLSS، DLAA، نرخ فریم و وضوح تصویر بیش‌تر باعث می‌شود که تجربه نهایی هیجان‌انگیزتری نسبت به مواقع معمول داشته باشید.

نظر شما در مورد پیش‌ نمایش بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر چیست؟ آیا به سراغ آن خواهید رفت؟ یا اینکه برنامه دیگری برای تجربه آن روی کنسول‌های پلی استیشن در ذهن دارید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی Marvel's Spider-Man برای PC از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند؟

بله، درست مانند کاربران پلی استیشن 5، بازیکنان پلتفرم پی سی هم می‌توانند از ری تریسینگ در بازی مذکور لذت ببرند

۱
بازی Marvel's Spider-Man Remastered در چه تاریخی برای کامپیوتر عرضه می‌شود؟

کاربران PC می‌توانند در تاریخ 21 مرداد به سراغ این بازی بروند

۲
آیا بازی Marvel's Spider-Man Remastered از نمایشگرهای فوق غریض پشتیبانی می‌کند؟

بله، استودیو Insomniac Games قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای Ultra-Wide را ممکن کرده است

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    سلام

    مهمان

    روی این سیستم با پایین ترین گرافیک اجرا میشه
    ویندوز ۱۰
    ۶۴بیت
    سی پی یو core i5 660 3.33ghz
    گرافیک AMD HD 7700
    رم ۱۶ گیگ

    پاسخ دهید
  • Avatar

    FAnAX

    مهمان

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید میخواستم بدونم ایای برای ایکس باکس وان هم عرضه میشه این بازی؟؟

    پاسخ دهید
    • ارحام ادبخواه

      ارحام ادبخواه در پاسخ به FAnAX

      نویسنده

      سلام، وقت بخیر
      متاسفانه خیر

  • Avatar

    Milad

    مهمان

    سلام لپابم گیمینگ
    سری ۱۲ core i9 گرافیک ۳۰۷۰ rtx رم ۱۶
    با چه کیفیتی میشه بازی کرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Milad

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت عالی اجرا میشه

  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    ممنون از مقاله خوبتون. من رو برای بازی هایپ کردید❤️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Wanted

    مهمان

    بنظرتون تو این سیستم تو رزولشون 1080 و low setting .
    ۵۰ فریم ریت بگیرم؟
    Cpu:core I 5 10400f
    Graphic:1050ti 4 gig
    Ram:8

    پاسخ دهید
    • Avatar

      https://www.youtube.com/c/Par30Game در پاسخ به Wanted

      مهمان

      آره ولی یظره بعضی از جاها چند ثانیه لگ میشی