Spider-Man-PC
یحیی رحیمی

تصاویر فاش شده نحوه اجرای Spider-Man روی کامپیوتر را نشان می‌دهند

یحیی رحیمی 16 مرداد 1401 5 دیدگاه
3,657 بازدید

چیزی به انتشار بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر باقی نمانده است و یکی از کاربران موفق به تهیه اسکرین‌شات و تصاویری از این بازی شده است. این تصاویر بازی را در حال اجرا روی مانیتور فوق عریض نشان می‌دهد و همچنین بخش‌هایی از تنظیمات گرافیکی را نمایان می‌کند و می‌توانیم ببینیم که این بازی به چه شکل قرار است روی PC اجرا شود.

به گزارش پارسی گیم، تصاویر اولیه توسط یکی از کاربران ناشناس توییتر منتشر شد و به نظر می‌رسد که او نسخه‌ای از بازی مخصوص کامپیوتر را دریافت کرده باشد. این تصاویر سپس در انجمن‌های ردیت منتشر شد و مورد تائید ادمین‌ها قرار گرفت. تصاویر اصلی پس از مدتی به درخواست سونی حذف شدند؛ اما می‌توانید آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

یکی از تصاویر مربوط به بخش کنترل بازی است و اینکه چطور قرار است مرد عنکبوتی را با کیبورد و موس کنترل کنید. منو نشان می‌دهد که کنترل بازی با کیبورد کار دشواری است و عملاً باید کلیدهای مختلفی را با همدیگر فشار دهید. برای نمونه فشردن دکمه F به معنی تار زدن است و باید با کلیک راست حمله کنید و دکمه‌های دیگری را برای حملات دیگر فشار دهید. این نشان می‌دهد که تجربه بازی با دسته روی کامپیوتر بهتر خواهد بود و کیبورد شاید چندان گزینه مناسبی برای این بازی نباشد.

بازی Spider-Man برای کامپیوتر

Spider-Man برای کامپیوتر

بازی Spider-Man برای کامپیوتر از گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر استفاده می‌کند. همچنین پشتیبانی از دسته دوال‌سنس پلی استیشن 5 فراهم شده و می‌توان با انواع دسته‌ها آن را تجربه کند. هر دو نسخه بازی روی استیم و اپیک گیمز استور از اچیومنت و قابلیت ذخیره در فضای ابری پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید تجربه‌ای کامل داشته باشید. گفتنی است نسخه کامپیوتر اسپایدرمن توسط استودیو Nixxes پورت شده و همچنین نسخه ریمستر در اختیار کاربران PC قرار خواهد گرفت.

این استودیو قرار است پس از مدتی، بازی Spider-Man Miles Morales را هم برای کامپیوتر منتشر کند؛ اما فعال زمان عرضه آن مشخص نیست. یکی از مدیران ارشد استودیو اینسامنیاک گیمز در مورد انتشار Spider-Man برای کامپیوتر می‌گوید که استودیو Nixxes به بهترین شکل موفق به بهینه‌سازی بازی برای سیستم‌های شخصی شده است. وی از همکاری با این گروه اظهار رضایت کرد و آن‌ها را گروهی باکیفیت خواند. مدیر استودیو Nixxess نیز در پاسخ گفته است که آن‌ها از همکاری با اینسامنیاک گیمز بسیار خوشحال هستند و همکاری میان آن‌ها در سطح بی‌نظیری بوده است.

بازی اسپایدرمن روز 21 مرداد برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود و می‌توانید به دانلود آن از طریق استیم و اپیک گیمز استور بپردازید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    amirsalar

    مهمان

    کرک شد کی قرار میدید؟ قفل نداره سریع کرک میشه

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به amirsalar

      نویسنده

      در اسرع وقت

  • Avatar

    amirsalar

    مهمان

    سلام معذرت میخوام این بازی پنج شنبه منتشر میشه و قفلی هم نداره چند ساعت بعد از کرک تو سایت میذارین ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام، لطفا هروقت بازی اسپایدرمن برای کامپیوتر منتشر شد، سریعا زیرنویس فارسی براش بزنید.
    ممنون از زحمات شما

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محسن

      نویسنده

      سلام دوست عزیز، حتما در دستور کار قرار میدیم. تنها نکته این است که تهیه زیرنویس فارسی نیازمند کار تیمی و افراد مختلفی از برنامه‌نویس تا مترجمان است و این فرایند زمان‌بر است و زحمت زیادی لازم دارد.