بازی Returnal
یحیی رحیمی

تصاویر نسخه کامپیوتر بازی Returnal و Sackboy فاش شد

یحیی رحیمی 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
543 بازدید

گزارش‌های اخیر از انتشار بازی Returnal برای کامپیوتر خبر دادند. این بازی که به دیتابیس شبکه استیم اضافه شده، اثر انحصاری تحسین‌شده پلی استیشن 5 است که در ادامه روند انتشار بازی‌های سونی برای کامپیوتر در دسترس کاربران PC قرار می‌گیرد. تصاویری از بخش تنظیمات نسخه کامپیوتر ریترنال و Sackboy فاش شده است که نشان از انتشار هر دو برای رایانه‌های شخصی دارد.

به گزارش پارسی گیم، دنیای اینترنت با انواع و اقسام شایعات و افشاگری‌ها پر شده است؛ اما اسکرین‌شات رسمی از بازی Returnal و Sackboy: A Big Adventure نشان می‌دهد که نسخه کامپیوتر این دو بازی در دست ساخت است و آن‌ها نیز مانند دیگر عناوین پلی استیشن برای PC منتشر می‌شوند. سونی به‌تازگی انتشار Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر را تائید کرد و کلکسیون عناوین پلی استیشن روی استیم تکمیل می‌شود.

یکی از کاربران ردیت با نام کاربری EmpressOfSony به تازگی تصاویری از منوهای داخلی بازی‌های ریترنال و سک‌بوی منتشر کرده است. این تصاویر بخش تنظیمات مخصوص کامپیوتر را نشان می‌دهد و می‌بینیم که امکان کنترل کامل بازی وجود دارد. برای نمونه نگاهی به صفحه تنظیمات بازی Returnal‌ بیندازید و خواهید دید که گزینه اجرای بازی با فریم ریت نامحدود وجود دارد و همچنین تنظیمات دیگر مانند کیفیت سایه‌زنی و ری‌تریسینگ نیز دیده می‌شوند. این تصویر، انتشار بازی روگ‌لایک پلی استیشن برای کامپیوتر را تایید می‌کند.

Sackboy: A Big Adventure کامپیوتر

انتشار Returnal برای کامپیوتر حتمی است

سونی قول انتشار تمامی بازی‌های پلی استیشن برای کامپیوتر را داده است و انتشار Returnal برای PC نیز اتفاق چندان عجیبی نیست. گزارش تازه‌ای از پورت بازی‌های مختلف سونی خبر می‌دهد و حتی قرار است God of War Ragnarok‌ نیز پس از مدتی برای استیم منتشر شود. فهرست بازی‌های افشاشده Nvidia نیز نشان داد که عناوین مختلفی در راه پلتفرم پی سی هستند. نکته جالب آن است که سونی بازی سک‌بوی را هم برای پلتفرم جدید منتشر می‌کند.

گفتنی است بازی Sackboy: A Big Adventure در فهرست‌ بازی‌های افشا‌شده انویدیا یافت شد و گزارش موثقی در مورد آن وجود نداشت. اسکرین‌شات جدید، رسماً انتشار سک‌بوی برای کامپیوتر را تایید می‌کند. این تصاویر در حالی فاش می‌شوند که طرفداران انتظار انتشار Bloodborne برای کامپیوتر را می‌کشند و به نظر می‌رسد که سونی هنوز آماده انجام این کار نیست و احتمالاً با انتشار ریمستر آن برای PS5، این اتفاق رخ خواهد داد.

پلی استیشن اخیر بازی God of War را برای کامپیوتر منتشر کرده که با حمایت افراد زیادی همراه شد. Uncharted 4 نیز برای PC منتشر می‌شود و اواسط تابستان نیز اسپایدرمن از راه می‌رسد. باید دید که Returnal چه زمانی برای کامپیوتر منتشر می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.