دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered برای PC
دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered برای PC

پارسی گیم 21 مرداد 1401 1,197 دیدگاه
353,826 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered برای کامپیوتر

ابرقهرمان‌ها یکی از سوژه‌های جذاب دنیای سرگرمی هستند که در قالب‌های مختلفی تا به امروز ظاهر شده‌اند. از وجود در کتاب‌های مصور کمیک گرفته تا راه پیدا کردن به روی پرده‌های سینما و همچنین حضور فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی، ابرقهرمان‌ها سوژه‌ای سرگرم‌کننده تلقی می‌شوند. یکی از این ابرقهرمان‌های دوست‌داشتنی مرد عنکبوتی بوده که به دلیل روایت جذاب و شخصیت متفاوتش، محبوبیت بیشتری کسب کرد. تا به امروز بازی‌های زیادی با محوریت مرد عنکبوتی منتشر شده که برخی خوب و برخی ناامیدکننده بودند. استودیو Insomniac Games به دنبال عرضه کنسول پلی‌استیشن 4، عنوان انحصاری مرد عنکبوتی‌اش را با نام بازی Marvel’s Spider-Man منتشر کرد که پس از گذشت چند سال، بالاخره برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم PC نیز در دسترس قرار گرفته است.

همراهی با بهترین نسخه مرد عنکبوتی در بازی Marvels Spider Man Remastered

بازی Marvels Spider Man Remastered را می‌توان یکی از کامل‌ترین و وسیع‌ترین بازی‌های مرد عنکبوتی دانست. این بازی در سبک اکشن و ماجرایی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و شبیه‌ساز دقیقی از شهر نیویورک را برای گشت و گذار و ماجراجویی در قدم‌های اسپایدرمن در اختیار شما قرار خواهد داد. تمامی ویژگی‌های این بازی به‌طوری طراحی شده‌اند که یکی از بهترین بازی‌های اکشن با سوژه ابرقهرمان‌ها را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man

بازی Marvel’s Spider-Man توسط استدیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Marvel’s Spider-Man با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man

گرافیک زیبا و خیره‌کننده

بازی Marvel’s Spider-Man در زمان انتشارش برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز گرافیکی انقلابی داشت. نسخه PC بازی نه‌تنها همان گرافیک خوب را ارائه می‌دهد، بلکه بهبودها و ارتقا‌هایی نیز داشته که تجربه آن را واقع‌گرایانه‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. پشتیبانی از فناوری Ray Tracing برای دیدن انعکاس‌ها و نورپردازی چشم‌نواز، پشتیبانی از DLSS برای بهبود فریم ریت و همچنین رزولوشن 4K از ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC است که شبیه آن را در نسخه مربوط به پلی‌استیشن 5 بازی نیز مشاهده کرده بودیم.

انیمیشن‌های واقع‌گرایانه و سبک جهان باز

در این بازی شما می‌توانید به صورت آزادانه در شهر بزرگ نیویورک گشت و گذار کنید و با تاب خوردن از تارهای خود، لذت ببرید. بیشتر محیط‌های شهر با دقتی بالا شبیه‌سازی شده‌اند. همچنین انیمیشن‌های پیتر پارکر در قالب اسپایدرمن بسیار واقع‌گرایانه بوده و ازلحاظ فیزیکی حیرت‌انگیز است. شما بسته به نوع تار انداختن خود، سبک متفاوتی از انیمیشن را برای اسپایدرمن مشاهده خواهید کرد و همچنین نبرد با دشمنان و تکنیک‌های رزمی نیز از این موضوع بهره‌مند هستند. دنیای بازی در سبک جهان باز طراحی شده و آزادی عمل زیادی برای پیشروی در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

تنوع بالای فعالیت‌های فرعی و بسته‌های الحاقی

علاوه بر داستان اصلی، بازی دارای طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های فرعی و جذاب مانند رسیدگی به خلاف‌کاران و جرم‌های آن‌ها، پیدا کردن عروسک‌های مخفی و همچنین مخفی گاه‌های یکی از شخصیت‌های منفی داستان یعنی Kingpin است. علاوه بر این بسته‌های الحاقی منتشر شده برای بازی Marvels Spider Man Remastered نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد تا بتوانند پس از اتمام بازی اصلی، محتوای اضافی را نیز تجربه کنند.

مبارزات مهیج با تجهیزات مرد عنکبوتی

سیستم مبارزات در بازی Marvels Spider Man Remastered به شکلی جذاب و هیجان‌انگیز طراحی شده و مبارزه با انواع دشمنان در آن اکشن بالایی دارد. کاراکتر شما به جز استفاده از فنون رزمی، تارها و سرعت فوق‌العاده به ابزارهای ویژه‌ای که توسط خود مرد عنکبوتی اختراع شده نیز دسترسی دارد که در طول بازی با سیستمی شبیه به عناوین نقش‌آفرینی ارتقا پیدا خواهد کرد. بخشی از بازی نیز مبارزه با Bossها بوده که در طول آن شخصیت‌های منفی معروف زیادی را ملاقات خواهید کرد.

در مجموع انتشار بازی Marvels Spider Man Remastered برای کامپیوتر امری بود که بسیاری از کاربران این پلتفرم تقاضا داشتند. اکنون می‌توانید با دانلود بازی Marvel’s Spider-Man تجربه مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را به خود هدیه دهید.

در ادامه برای دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4160, 3.6 GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 950 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 75 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4670, 3.4 Ghz or AMD Ryzen5 1600, 3.2 Ghz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 580 8GB
DirectX: Version 12
Storage: 75 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Developed by Insomniac Games in collaboration with Marvel, and optimized for PC by Nixxes Software, Marvel’s Spider-Man Remastered on PC introduces an experienced Peter Parker who’s fighting big crime and iconic villains in Marvel’s New York. At the same time, he’s struggling to balance his chaotic personal life and career while the fate of Marvel’s New York rests upon his shoulders. When iconic Marvel villains threaten Marvel’s New York, Peter Parker and Spider-Man’s worlds collide. To save the city and those he loves, he must rise up and be greater.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 57.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 140 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Marvels Spider Man Remastered در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Marvels Spider Man Remastered نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Marvels Spider Man Remastered کرک شده است ؟

بله. بازی Marvels Spider Man Remastered توسط گروه FLT کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Marvels Spider Man Remastered را اجرا می کند ؟

برای اجرای Marvels Spider Man Remastered شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i3-4160, 3.6 GHz دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GTX 950 یا AMD Radeon RX 470 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 75 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvels Spider Man Remastered را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Marvels Spider Man Remastered در چه جهانی روایت می شود ؟

Peter Parker یک جوان 23 ساله است که برای 8 سال از شهر New York در مقابل جنایت‌کاران حفاظت می‌کند. شهر New York خلاف‌کاران بسیار زیادی دارد که یکی از اولین خلاف‌کارانی که شما باید با آن مواجه شوید، Wilson Fisk است. شخصیت‌های زیادی از دنیای Marvel به خصوص Daredevil در بازی وجود دارند که تنوع بالای دشمنان باعث می‌شود تا جذابیت بازی هیچ‌گاه کم نشود. بازی باس‌فایت‌های بسیار زیبایی را به بازیباز ارائه می‌دهد و یک داستان زیبا و عمقی، این Spider Man را تبدیل به بهترین بازی ساخته شده از این شخصیت می‌کند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1,197 دیدگاه
  • Avatar

    shazam

    مهمان

    هرکی لینکو حذو کرده آماد باشه که قرار من امشب با اسنایپر هد شاتش کنم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 1,197 دیدگاه