نقشه بازی Marvel’s Spider-Man 2
یحیی رحیمی

وسعت نقشه بازی Spider-Man 2 دو برابر بازی اول است

یحیی رحیمی 12 خرداد 1402 بدون دیدگاه
728 بازدید

پلی‌استیشن شوکیس هفته‌ گذشته، نگاهی دقیق به بازی Marvel’s Spider-Man 2 انداخت. شاهد لباس سیمبیوت پیتر پارکر بودیم و با دشمنان اصلی بازی آشنا شدیم. این تریلر نکات قابل‌توجهی را نشان نداد و اینکه چطور قرار است در این دنیای جهان‌باز و وسیع جابه‌جا شویم و وسعت آن چقدر است. از مکان‌های جدید مارول اسپایدرمن 2 آگاه شدیم و حال توسعه‌دهندگان می‌گویند که اندازه نقشه بازی دو برابر بازی اول است.

یک مقاله کامل از سوی واشینگتن پست، اطلاعات تازه‌ای در مورد اسپایدرمن 2 در اختیار ما قرار داد. برایان انتیهار، کارگردان اصلی می‌گوید که نه‌تنها منطقه کویینز به بازی اضافه شده است، بلکه بازی‌کنان امکان تار زدن و گشت و گذار در حول و حوش محله بروکلین را خواهند داشت. این مرحله یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های نیویورک است و به القاب مختلفی مانند شهر شاهان یا شهر کلیساها شناخته می‌شود. منهتن نیز محله اصلی بازی است که در نسخه اول وجود دارد.

توسعه‌دهندگان محله‌های کوچک‌تری را به بازی Marvel’s Spider-Man 2 افزوده‌اند. کارگردان اثر می‌گوید که این محله‌های کوچک بهترین مکان برای استفاده از وینگ‌سوت یا لباس پرواز است. مایلز مورالس می‌تواند با استفاده از وینگ‌سوت تمام طول شهر را بپیماید. تمامی تغییرات باعث شده تا اندازه نقشه بازی دوم حدود دو برابر بزرگ‌تر از بازی Spider-Man باشد. اثری که از جمله بهترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 بود و بعدها نسخه ریمستر آن برای کامپیوتر منتشر شد.

نقشه بازی Marvel’s Spider-Man 2

وسعت نقشه Marvel’s Spider-Man 2

کارگردان بازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود که درون‌مایه بازی دوم خشن‌تر و تاریک‌تر خواهد بود. قرار است به ابعادی از شخصیت پیتر پارکر پرداخته شود که تابه‌حال دیده نشده است. قرار است که لباس سیمبیوت روی رفتار پیتر پارکر تأثیر جدی بگذارد و تفاوت‌های شایانی را ببینیم. بخش دیگری از مصاحبه نیز مربوط به حالت کوآپ بازی است. شایعاتی از وجود حالت دونفره مطرح شده بود و این مسئله توسط اینسامنیاک گیمز رد شد. طبق گفته کارگردان، حالت دونفره هیچ‌گاه در دستور کار استودیو قرار نداشته است و آن‌ها به ساخت یک بازی تک‌نفره پایبند هستند.

کارگردان بازی می‌گوید که آن‌ها از همان روز اول تصمیم گرفتند که بخش آنلاین و دونفره را کنار بگذارند و به ساخت یک بازی تک‌نفره بپردازند. باید دید آیا اینسامنیاک گیمز در نهایت یک بازی مرد عنکبوتی چندنفره خواهد ساخت یا خیر. گفتنی است مقاله جدید هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی نمی‌کند. می‌دانیم که این اثر برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. نظر شما چیست؟ آیا از افزایش وسعت نقشه Marvel’s Spider-Man 2 استقبال می‌کنید؟‌

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.