بازی Marvel's Spider-Man کامپیوتر
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Marvel’s Spider-Man و Miles Morales برای کامپیوتر اعلام شد

یحیی رحیمی 13 خرداد 1401 3 دیدگاه
9,840 بازدید

سونی در تازه‌ترین اخبار بازی و قسمت جدید برنامه State of Play رسماً انتشار بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر را تائید کرد. شرکت سونی از دو سال گذشته تصمیم به انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای PC گرفته و تابه‌حال چندین بازی بزرگ از جمله God of War برای کامپیوتر منتشر شده‌اند. نسخه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man به همراه Miles Morales در ادامه سال جاری در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرند.

به گزارش پارسی گیم، بازی تحسین‌شده استودیو Insomniac Games و اثر ابرقهرمانی شرکت مارول در تاریخ دوازدهم اوت (21 مرداد) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. پلی استیشن در مطلب تازه‌ای همچنین انتشار بازی Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر در پاییز سال جاری را تائید کرد. با این حساب مجموعه بازی مارول اسپایدرمن با آخرین کیفیت برای PC در دسترس قرار می‌گیرند و امکان دانلود آن‌ها فراهم می‌شود.

گفتنی است استودیو Nixxes که مدتی پیش توسط سونی خریده شد؛ وظیفه پورت بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر را بر عهده دارد. این بازی ابرقهرمانی در حال حاضر برای پلی استیشن 4 و PS5 در دسترس است؛ داستان بازی ماجرای پیتر پارکر را روایت می‌کند و به دلیل گیم پلی بسیار روان و نوآورانه تحسین شده است. Miles Morales نیز به عنوان یک نسخه فرعی در دسترس قرار خواهد گرفت و دیگر این بازی در انحصار پلتفرم پلی استیشن نخواهد ماند.

بازی Marvel's Spider-Man کامپیوتر

Marvel’s Spider-Man در راه کامپیوتر

سونی نسخه ریمستر شده بازی اسپایدرمن را برای کامپیوتر منتشر می‌کند و این همان نسخه‌ای است که برای PS5 منتشر شد. استودیو Insomniac Games همچنین میزان فروش بازی تا این لحظه را 33 میلیون نسخه اعلام کرد و چنین میزان فروشی باعث شده تا امکان انتشار آن برای PC ساده‌تر شود. سونی نوشته است که امکان تجربه بازی با موس و کیبورد فراهم می‌شود و همچنین ویژگی‌های گرافیکی ویژه‌ای مانند تنظیمات ری‌تریسینگ فعال می‌شود که در خبرهای بعدی به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

مدیر تیم توسعه Nixxess در مورد انتشار بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر اظهار خوشحالی کرده و مفتخر است که پشتیبانی از این بازی برای پلتفرم جدید را بر عهده گرفته است. اینسامنیاک گیمز نیز با ارائه راه‌حل و پیشنهادها در فرایند پورت بازی حضور داشته است و قرار است اطلاعات بیشتری از بازی در ادامه سال منتشر شود. این سورپرایز بزرگ باعث تهییج طرفداران سونی و پی‌سی گیمرها شد و بسیاری PC را بهترین پلتفرم در نسل جدید نامیدند.

بازی مارول اسپایدرمن در سال 2018 منتشر شد و در طی چند سال گذشته به بنچمارک بازی‌های انحصاری سونی تبدیل شد و توسط منتقدان و طرفداران تحسین شد. منتظر انتشار ریمستر اسپایدرمن در تاریخ 21 مرداد برای کامپیوتر و Miles Morales در پاییز امسال باشید. نظر شما در مورد انتشار این بازی‌ها برای کامپیوتر چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Marvel's Spider-Man چه زمانی برای کامپیوتر منتشر می‌شود؟

منتظر انتشار ریمستر اسپایدرمن در تاریخ 21 مرداد برای کامپیوتر و Miles Morales در پاییز امسال باشید

۱
نسخه PC بازی اسپایدرمن چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

ویژگی‌های نسخه کامپیوتر از جمله پشتیبانی از کیبورد و موس، صفحه نمایش عریض و ری تریسینگ خواهد بود. ویژگی‌های جدید در ادامه معرفی می‌شوند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    21 مرداد امسال ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      عارف در پاسخ به اشکان

      مهمان

      بله ،این خبر در ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ منتشر شده و امسال قراره ۲۱ مرداد این بازی منتشر بشه

    • Avatar

      احسان در پاسخ به اشکان

      مهمان

      Yes