بازی Marvel’s Spider-Man
یحیی رحیمی

قیمت نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man کاهش یافت

یحیی رحیمی 12 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,101 بازدید

فروشگاه استیم با انتشار اعلامیه‌ای به افرادی که نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man را پیش‌خرید کرده بودند، هشدار داد که بار دیگر باید این بازی را بخرند. قیمت مارول اسپایدرمن در کشورهای استرالیا، اسرائیل، نیوزیلند، نروژ، لهستان، سوئیس و انگلستان کاهش یافته است و اگر ریجن اکانت استیم شما مربوط به این مناطق است و بازی را پیش خرید کرده‌اید؛ بهتر است سری به‌حساب کاربری خود بزنید و درخواست خود را لغو کرده و پول خود را پس بگیرید.

به گزارش پارسی گیم، قیمت بازی Marvel’s Spider-Man ابتدا 55 پوند اعلام شد و این قیمت به 50 پوند کاهش یافته است. با انتشار بازی در ادامه ماه اخیر، می‌توانید با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به نسخه پلی استیشن، ماجراجویی را همراه مرد عنکبوتی شروع کنید. استیم در متن اعلامیه نوشته است که مشکلی اولیه باعث شد تا قیمت به‌اشتباه درج شود و تعدادی از مناطق، قیمت مخصوص به خود را دریافت نکردند.

بازی‌کنانی که در این کشورها قرار دارند باید بار دیگر آن را پیش خرید کنند؛ اما قیمت در دیگر ریجن‌ها تغییری نکرده است. برای این کار باید درخواست پیش خرید را لغو کرد و درخواست ریفاند را ثبت کرد. پس از آنکه پول به حساب کاربری بازگشت، می‌توانید بار دیگر بازی را پیش خرید کنید؛ اما این بار با قیمت کمتر. استیم در پایان از همه افرادی که تحت تأثیر این خبر قرار می‌گیرند عذرخواهی کرده است. فرایند ریفاند و سپس خرید دوباره در کمتر از چند ساعت قابل انجام است.

قیمت نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man

نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man

نسخه ریمستر بازی مارول اسپایدرمن توسط استودیو Nixxes برای کامپیوتر توسعه داده شده است. این استودیو سال گذشته توسط سونی خریده شد و هدف از خرید نیز پورت بازی‌های پلی استیشن برای کامپیوتر قلمداد شد. گفتنی است نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man از طریق استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار دارد و سونی قرارداد انحصاری در این مورد امضاء نکرده است. نسخه PC از ویژگی‌های بیشتری از جمله پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض بهره می‌برد و ری‌تریسینگ نیز برای کامپیوترهای گیمینگ فعال است.

مدتی پیش از سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر خبردار شدیم و فهمیدیم که اجرای بازی با وضوح 4K و 60 فریم همراه با ری تریسینگ، نیازمند کارت گرافیک RTX 3080 است. نسخه PC از دسته دوال‌سنس پشتیبانی می‌کند و همچنین اچیومنت نیز برای بازی فعال است. افرادی که به پیش خرید مارول اسپایدرمن بپردازند؛ می‌توانند چندین لباس مرد عنکبوتی به همراه امتیازهای کافی برای ارتقاء شخصیت در ابتدا داستان را دریافت کنند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.