Ghost of tsushima
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه گذشته آمریکا: شبح سوشیما بی رقیب

یحیی رحیمی 25 مرداد 1399 بدون دیدگاه
652 بازدید

گروه NPD آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی در ایالات متحده را طی ماه گذشته میلادی منتشر کرده است. در ماه ژوئیه شاهد انتشار چند بازی بزرگ بودیم که همگی موفقیت خوبی به دست آورده اند. بازی Ghost of Tsushima یا شبح سوشیما موفق به کسب مقام اول جدول شده است. این بازی در ژاپن غوغا کرده است و فعلا پرفروش ترین بازی انحصاری PS4 در کشور چشم بادامی ها حساب می شود.

میزان فروش بازی شبح سوشیما به اندازه ای بوده است که خود را به جایگاه پنجمین بازی پرفروش آمریکا در سال 2020 برساند. این در حالی است که سه هفته از عرضه بازی می گذرد و هنوز ایستگاه های زیادی برای پیمودن وجود دارد. با توجه به آمار و ارقام منتشر شده می توان گفت بازی Ghost of Tsushima موفق ترین عنوان استودیو ساکرپانچ تا به حال بوده است. این استودیو قبلا به ساخت فرانچایز inFamous می پرداخت که نسبت به بازی جدید، جای انتقاد زیای دارد.

از جمله بازی های جدید باید به Paper Mario The Origami King اشاره کرد که جایگاه سوم جدول را به دست گرفته است و صدرنشینی Call of Duty Modern Warfare به دلیل عرضه آخرین بازی انحصاری سونی پایان یافته است. میزان فروش بازی و سخت افزار در ماه گذشته نسبت به سال پیش، 32 درصد رشد کرده است و گیمرها پول بیشتری در زمینه سرویس های آنلاین و بازی های موبایل خرج کرده اند.

با نگاه به جدول فروش سخت افزار، این Nintendo Switch است همچنان به صدرنشینی ادامه می دهد و فعلا تا زمان عرضه کنسول های جدید، کسی رقیب آن نمی شود. در زیر نگاهی به لیست 10 بازی پرفروش ماه ژوئیه آمریکا بیندازید.

  1. Ghost of Tsushima
  2. Call of Duty Modern Warfare
  3. Paper Mario: The Origami King
  4. The Last of Us Part II
  5. Animal Crossing New Horizons
  6. Ring Fit Adventure
  7. Mortal Kombat 11
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Super Smash Bros. Ultimate
  10. Sword Art Online

منبع: Ghost of Tsushima

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.