Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 اجازه حمله به کودکان و NPC های داستان را نخواهد داد

یحیی رحیمی 22 تیر 1398 بدون دیدگاه
787 بازدید

در بازی های جهان باز و نقش آفرینی مانند Grand Theft Auto V هیچ گاه یک کودک را نمی توانید در محیط بازی پیدا کنید و دلیل آن نیز کاملا واضح و آشکار است. دنیای بازی جدید استودیو CD Projekt RED به نام Cyberpunk 2077 اما تاریک تر و سنگین تر از بازی هایی است که شما تا به حال دیده اید اما در این بازی نیز محدودیت هایی برای خشونت قرار گرفته است.

گفته شده است که می شود با هر نوع مردم در بازی Cyberpunk 2077 درگیر شد اما نمی توان به NPC یا شخصیت هایی که در داستان وجود دارند حمله کرد و با آن‌ها درگیر شد. همچنین حمله به کودکان نیز در این بازی وجود ندارد. این موضوع در جواب به یکی از کاربران در فیس بوک داده شده است. فردی پرسیده بود که آیا می شود به تمام افراد حاضر در بازی حمله کرد و جواب استودیو نیز به شرح زیر است:

نمی توانید به کودکان یا هر گونه شخصیتی که به داستان وابسته است حمله کنید اما می توانید رفتاری خشونت آمیز نسبت به دیگر افرادی که ملاقات می کنید داشته باشید.

همچنین توسعه دهنده این موضع را در ایمیلی برای وب سایت PC Gamer تایید کرده است و همچنین گفته شده است که بعضی مناطق شهر Night City بازی Cyberpunk 2077 برای حمله دردسرساز تر خواهند بود و ممکن است بعضی مناطق توسط یک سری گروه های تبه کار یا پلیس کنترل شوند و به همین دلیل باید به عاقبت تصمیم های خود توجه داشته باشید.

در دمو منتشر شده در E3 2019 به وضوح خشونت بازی به نمایش گذاشته شد و در نتیجه همه جا نمی شود مانند آدم عادی رفتار کرد و در این بازی باید آماده هر گونه حمله ای بود. اما بدانید که هیچ کودک یا شخصیت موجود در داستان را نمی توانید به قتل برساند. قرار است که Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.