Modern Warfare 2 استیم
لاوین شریفی

بازی Modern Warfare 2 برای پلتفرم استیم در دسترس قرار می‌گیرد

لاوین شریفی 16 خرداد 1401 بدون دیدگاه
310 بازدید

آخرین اخبار بازی و همچنین توییت جدید صفحه استیم در توییتر نشان می‌دهد که بازی مورد انتظار Modern Warfare 2 برای پلتفرم استیم نیز منتشر خواهد شد. گفتنی است در 7 سال گذشته، هیچ یک از بازی‌های سری Call Of Duty برای این پلتفرم در دسترس قرار نگرفته بودند. این خبر در ادامه شایعه انتشار کالاف دیوتی برای استیم پخش شد.

این بازی که اوایل امسال معرفی شده بود توسط استودیو Infinity Ward توسعه داده می‌شود. این کمپانی بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone را نیز توسعه داده است. در گذشته هر سال عنوان جدیدی از این فرنچایز منتشر می‌شد ولی بعد از خریداری شدن اکتیویژن توسط ماکروسافت این سنت به تاریخ پیوست.

پس از انتشار توییتی از حساب رسمی Call of Duty که تیزر جدیدی را از بازی مدرن وارفر 2 منتشر کرده بود، حساب استیم با ری‌توییت کردن این توییت، شایعه انتشار این بازی برای استیم را بر سر زبان‌ها انداخت. تصویری از بازی Modern Warfare 2 جدیدا در پلتفرم استیم منتشر شده است و به نظر می‌رسد بالاخره بعد از هفت سال این بازی به استیم باز خواهد گشت. معرفی بازی Modern Warfare 2 هفته آینده به صورت جهانی رخ خواهد داد.

کمی پیش تریلری منتشر شد که از Task Force 141 رونمایی می‌کند. این تریلر که با عنوان “گروه نهایی” منتشر شد، گروهی از سربازان را نشان می‌دهد که در یک نفربر جنگی تاریک نشسته و به سمت میدان نبرد حرکت می‌کنند. ستاره‌ روی عکس کاور این بازی، گوست نیز در میان آن‌ها است. لازم به ذکر است که گیم‌پلی کامل این بازی در تاریخ هشتم ژوئن منتشر خواهد شد.

Modern Warfare 2 استیم

تاریخ انتشار بازی Modern Warfare 2

اخیرا اکتیویژن اعلام کرده است که بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 در تاریخ 28 اکتبر سال 2022 (6 آبان) منتشر خواهد شد. تیم یگان ویژه 141 با تیمی پر از سربازان کهنه کار، پرقدرت برگشته است. اکتیویژن در زمان رونمایی از بازی اسم اعضای این تیم را اعلام کرده است. سربازان این تیم کاپیتان جان پرایس، سایمون گوست رایلی، جان سوپ مک‌تیویش، کایل گز گریک و سرهنگ ویژه نیروهای مکزیک آلهاندرو وارگاس را شامل می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است، اما همانطور که در گذشته اعلام شده بود، کمپین بازی Modern Warfare 2 حول محور مبارزه با کارتل مواد مخدر مکزیکی خواهد بود. منابعی اعلام کردند که مود بازی تک نفره بازی مدرن وارفر 2 از بازی قبلی سخت‌تر خواهد بود. بازی جدید با مبارزتی نزدیک‌تر، تصمیم گیری‌های دشوار و چالش‌های کلاسیک دنیای کالاف دیوتی، انتظار تمامی طرفداران را برآورده خواهد کرد. اکتیویژن اعلام کرده است که بازی Modern Warfare 2 سرشار از نوآوری‌های انقلابی خواهد بود.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.