پارسی گیم

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای PS3

پارسی گیم 29 اسفند 1397 5 دیدگاه
18,261 بازدید

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای پلی استیشن 3

در تمام دنیا بازی‌های سبک اکشن و شوتر را با عنوان Call of Duty می‌شناسند. بی‌شک از اولین سال انتشار این عنوان می‌توان به‌جرئت گفت که هر سال مجموعه بازی‌های Call of Duty مورد انتظارترین عناوین هستند و بعد از انتشار هم برترین عنوان‌ها را کسب می‌کنند. بازی 2 Call of Duty Modern Warfare، ادامه‌ای بر محوریت داستانی بازی Call of Duty 4 Modern Warfare است. در واقع این روند، 5 سال بعد از عنوان مذکور رخ می‌دهد. در بازی قبل، پلیر در نهایت موفق به کشتن Imran Zakhaev شد، فردی با عقاید ناسیونالیستی که تمام سعی و تلاش خود را برای بازگشت به عصر طلایی شوروی سابق بر کار بست. حال یکی از معاونین زاخائف با نام ولادیمیر ماکاروف، اقدام به عملیات تروریستی در سراسر اروپا کرده است. بازی در سال 2016 شروع می‌شود. جوزف آلن، ضمن شرکت در یک عملیات نظامی در ارتش ایالات‌متحده، سعی بر آن دارد که شورشیان را از شهرهای این کشور بیرون کند. تحت تأثیر توانایی‌های چشم‌گیر جوزف آلن، ارتشبد شپرد او را به عضویت گروه نظامی 141 درمی‌آورد. سروان جان سُوپ مک تاویش و گروهبان گری رُوچ سندرسون، به پایگاه هوایی روسیه در کوه تیان نفوذ کرده و سعی بر بازیابی نمونه‌های گمشده‌ی سازمان ACS می‌کنند. در همین حین جوزف آلن که یکی از نیروهای CIA است، به روسیه اعزام‌شده و در فرودگاه مسکو دست به قتل‌عام عمومی میزند.

در این بازی ما شاهد تغییرات مثبت زیادی نسبت به نسخه‌ی پیشین هستیم که جزئیات ساخت نقشه‌ها، رزولوشن تصویر، بهتر شدن حرکات کاراکترها و شلیک سلاح‌ها و هم‌چنین نورپردازی‌های در طول مراحل بازی از جمله همین تغییرات می‌باشند و صدا گزاری این نسخه نیز دوباره‌سازی شده است. گیم پلی بازی کاملاً به‌صورت اکشن و نبردهای دسته‌جمعی است که در این نسخه از ویژگی‌های جدید و آخرین المان‌های به کار رفته استفاده شده به طوری که در آغاز بازی شما کاملاً این تغییرات را در روند، نوع مبارزه و حرکات جدید و بهبودیافته کاراکترها مشاهده خواهید کرد که شما را به وجد و شگفتی خواهد آورد. استعداد و هوش و سرعت عمل شما نیز برای پایان رساندن به بهترین شکل هر مرحله و از پای درآوردن تارگت ها و به پایان رساندن مأموریت‌های مشخص‌شده در طول بازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. گرافیک بسیار خوب بازی در کنار افکت‌های صدایی هیجان‌انگیز و صحنه‌های غافلگیرکننده‌ی فوق‌العاده، شما را ساعات زیادی از لذت یک بازی ی اکشن بهره‌مند خواهد کرد و قدرت کنسول‌های نسل هشتم توسط این بازی بسیار قابل‌لمس و مشاهده خواهد بود.

در آخر، این بازی یکی از بهترین بازی‌های شوتر در نسل هفتم به شمار می‌رود که با سادگی و گیم پلی روان مخاطبان را به خود جذب کرده است. اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های سبک شوتر هستید تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Call of Duty: Modern Warfare 2 is a first-person shooter video game developed by Infinity Ward and published by Activision. It was released worldwide on November 10, 2009 for Microsoft Windows, the PlayStation 3, and Xbox 360. A version for OS X was developed by Aspyr and released on May 20, 2014. The Xbox 360 version was made backward compatible for the Xbox One in 2018. It is the sixth installment of the Call of Duty series and the direct sequel to Call of Duty 4: Modern Warfare, continuing the same storyline. It was released in conjunction with two other Call of Duty games: Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized for the Nintendo DS, and Call of Duty: Modern Warfare: Reflex, a port of Call of Duty 4 adapted by Treyarch for the Wii console.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    اهورا

    مهمان

    سلام ممنون از پارسی گیم عزیز . لطفا کال اف دیوتی بلک اپس 3 را هم برای ps3 بزارید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Rad

    مهمان

    بازیه خیلی خوبیه..مرحله های زیادی داره گیم پلی عالی داره.گرافیک بالایی داره و داستان خوبی داره بهترین بازیه ps3 در سبک اکشن بود که بازی کردم?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    به نظر من این فیلد آموزش نصب بردارید چون الکیه و هیچ وقت توش چیزی نیس و ننوشته و الان یه خواهشی دارم اینکه بگید چجوری این بازی رو به ps3 ام نصب کنم چون کنسول فرق داره با دیگر دستگاها نصبش ممنون میشم زود بگید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماردین

    مهمان

    قانونیه یعنی میشه انلاین بازی کرد بدون مشکلی

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Rad در پاسخ به ماردین

      مهمان

      وقتی داری هکی میریزی یعنی دستگاهت کپی خوره با دستگاه کپی خور فقط میشه آفلاین بازی کرد..البته تو گوگل چند تا راه هست اما به ریسکش نمی ارزه ممکنه اکانتت بن بشه (مسدود)