بازی Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

دنباله Modern Warfare به کارتل‌ مواد مخدر کلمبیا خواهد پرداخت

یحیی رحیمی 24 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,243 بازدید

بازی Call of Duty Vanguard هنوز منتشرنشده و چند ماهی تا شروع ماجراجویی آن در بازار شلوغ بازی‌های ویدیویی آبان ماه باقی مانده؛ اما شایعات در مورد شماره بعدی کال آو دیوتی بالا گرفته است. تام اندرسون از افشاگران معروف بازی‌های ویدیویی، اطلاعات مهمی در مورد بازی Call of Duty 2020 منتشر کرده و بر اساس گفته‌های وی، دنباله Modern Warfare در دست‌ساخت است و قرار است داستانی در مورد کارتل‌های مواد مخدر کلمبیا را شاهد باشیم.

بر اساس توییت جدید تام اندرسون، کال آو دیوتی جدید با اسم رمز «پروژه Cortez» شناخته می‌شود و قرار است دنباله Modern Warfare منتشر شده در سال 2019 باشد. این بازی توسط استودیو Infinity Ward ساخته می‌شود و نکته جالب آن است که منابع رسانه VGC نیز این گزارش را تائید کرده‌اند و صحت این ادعاها تائید شده است.

دنباله بازی Call of Duty Modern Warfare دارای یک بخش داستانی جالب در مورد یورش سربازان آمریکایی به کشور کلمبیا و مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی خواهد بود که در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی و سریال‌های تلویزیونی استفاده شده و به‌نوعی یک کلیشه داستانی به حساب می‌آید. پروژه Cortez اسم مخفی بازی جدید است که اشاره‌ای به «فلیکس کورتز» آنتاگونیست فیلم « تهدید فوری و آشکار» با بازی هریسون فورد دارد.

فیلم «تهدید فوری و آشکار» به روایت زندگی یک مأمور سازمان سیا می‌پردازد که در نبردی همه‌جانبه با کارتل مواد مخدر کلمبیا گیر افتاده است. شباهت‌‌های بسیار زیادی میان فیلم و داستان بازی Call of Duty 2022 وجود دارد و ممکن است اکتیویژن، دنباله Modern Warfare را بر اساس همین فیلم بسازد.

شرکت اکتیویژن یک چرخه‌ی سه‌ساله برای تولید بازی‌های کال آو دیوتی دارد و سه استودیو بزرگ Treyarch، Sledghammer Games و Infinity Ward به صورت نوبتی، یک نسخه جدید را راهی بازار می‌کنند. سال گذشته شاهد انتشار بلک آپس کلد وار بودیم و امسال نیز نوبت به Vanguard رسیده و سال آینده نیز با دنباله Modern Warfare همراه خواهیم بود. با توجه به موفقیت تجاری بازی، واضح است که اکتیویژن ساخت دنباله مدرن وارفر را در اولویت قرار خواهد داد.

بازی Call of Duty Modern Warfare

هر دو رسانه VGC و تام اندرسون بارها به انتشار شایعات و گزارش‌هایی تازه در مورد کال آو دیوتی پرداخته‌اند و می‌توان به منابع آن‌ها اطمینان کرد. اکتیویژن هنوز در مورد Call of Duty 2022‌ صحبت نکرده و قرار نیست تا سال آینده نیز اطلاعاتی از آن دریافت کنیم. تنها می‌دانیم که Infinity Ward در حال ساخت بازی و بخش داستانی است. این شرکت آمریکایی، همچنین در حال ساخت یک بازی موبایل دیگر از مجموعه کال آو دیوتی است که توسط استودیویی داخلی توسعه داده می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.