Valheim
علی رحمانیان

ادامه پیشرفت بازی Valheim با قرار گرفتن در صدر جدول استیم

علی رحمانیان 28 بهمن 1399 بدون دیدگاه
3,210 بازدید

بازی Valheim یک عنوان جهان باز که شمارا به دل افسانه‌ها و داستان‌های اساطیری وایکینگی می‌برد و در دنیای خود تجربه‌ی منحصربه‌فردی از سبک بقا را به نمایش می‌گذارد. در این عنوان شما در نقش وایکینگی قرار می‌گیرید که توسط خدایان به جهان Valheim فرستاده‌شده است و وظیفه دارد که هیولاهای مستقر در این جهان را از بین ببرد. در بازی Valheim تنها کاری که می‌کنید زنده ماندن است؛ با سیستم ساخت و سازی که در بازی وجود دارد می‌توانید قلعه، اسلحه و آیتم‌های مختلف بسازید و این‌طوری در برابر هیولاهای دنیای بازی از خود دفاع کنید.

مدت زیادی از انتشار این عنوان نمی‌گذرد ولی این بازی نه‌تنها موفق به جابجایی رکوردهای مختلفی شده بلکه الآن هم در جایگاه محبوب‌ترین بازی‌های شبکه‌ی Steam حضور دارد. بازی Valheim در همان هفته‌ی اولی که به‌صورت ارلی اکسس منتشر شد، بیش از یک‌میلیون نسخه فروش داشت که در نوع خود آماری فوق‌العاده است؛ علاوه‌بر‌این Valheim از زمان انتشارش بارها رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را شکسته است، بالاترین تعداد ثبت‌شده تا این لحظه 367,443 نفر است که به‌صورت همزمان مشغول تجربه‌ی این بازی بوده‌اند و این Valheim را بعد از بازی‌های Dota 2 و Counter-Strike: Global Offensive در جایگاه سوم قرار می‌دهد.

این بازی در مقایسه با بازی‌های دیگر استیم، یکی از سریع‌ترین رشد‌ها را داشته است که حتی عناوین معروفی مثل PUBG هم نتوانستند به این سرعت در میان بازیکنان محبوب شوند. Valheim بر‌خلاف بازی‌هایی مثل Among Us که به‌واسطه‌ی شبکه‌ی Twitch به محبوبیت رسیدند، رشد طبیعی و ارگانیکی را تجربه کرده و کمتر تحت تأثیر این‌جور شبکه‌ها بوده است.

سازندگان اخیراً از وجود یک باگ مخرب در بازی خبر دادند و از بازیکنان خواستند که از فایل‌های ذخیره‌ی خود بک آپ بگیرند. بازی Valheim در حال حاضر باقیمت بسیار مناسب 20 دلار در شبکه‌ی استیم موجود است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.