دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC
دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1399 388 دیدگاه
175,034 بازدید

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای کامپیوتر

دورنمایی از دود و هلیکوپترهای خاکستری‌رنگ دیده می‌شود، صدای رگبار ترس را به جان من انداخته است و من هم با نگاه به هم‌سنگری‌هایم، دستگاه کنترل را برمی‌دارم و جت جنگی بالای سرم را به بمباران سنگین حریف پیش رو وادار می‌کنم. اینجا خود جهنمی است که تماماً زاده دست یک انسان است. استودیو Infinity Ward با شروع سری بازی Modern Warfare کاری شگرف در زمینه تولید بازی‌های ویدیویی انجام داد. ورود به سبک گیم پلی جدید و البته داستان‌سرایی فوق‌العاده و ایجاد شخصیت‌های محبوبی چون کاپیتان پرایس آن‌قدر باعث شد که سری بازی Call of Duty به فرانچایز امروزی که می‌شناسیم تبدیل شود. اخیراً استودیو Beenox دست به ریمستر یکی از بهترین نسخه‌های این سری زده است و حالا بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered میهمان کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی شماست.

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered بدون شک یکی از بهترین روایت‌ها میان نسخه‌های این سری جذاب است. قطعاً همه ما داستان این بازی را از حفظ هستیم، جایی که شخصیت منفی ماکاروف از روسیه پیدا می‌شود و به دنبال زنده کردن شوروی و ارتش سرخ دست‌به‌کارهای تبه کارانه‌ای در سراسر دنیا می‌زند. او تا جایی پیش می‌رود که بالاخره آتش جنگ میان روسیه و آمریکا را برمی‌انگیزد و به آرزوی دیرینه خود می‌رسد. در سویی باید همراه تیم کاپیتان پرایس به پیدا کردن ماکاروف بپردازید و در سوی دیگر نیز این سربازان روسی هستند که در تهاجمی بی‌سابقه به آمریکا دست‌به‌کاری غیرممکن زده‌اند. شجاعت و رشادت سربازان آمریکایی در سراسر این داستان، نقطه هدف و تمرکز سازنده بوده است و حس میهن‌دوستی را همان ثانیه‌های اول درک خواهید کرد.

بسیاری از منتقدان گیم پلی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered یک انقلاب می‌نامند، یک ثانیه با تفنگ در حال شلیک هستید و ثانیه‌ای دیگر باید کنترل یک جت جنگی را بر عهده بگیرید و مسیر پیش روی خود را پاک‌سازی کنید. نقشه‌های بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند و تعادل بسیار خوبی میان داستان و گیم پلی برقرارشده است. در این نسخه از بازی تنها شاهد بخش داستانی هستیم و حالت مولتی پلیر آن ریمستر نشده است. گرافیک بازی به آخرین سطح خود رسیده است و می توانید با جزئیاتی خیره‌کننده به جنگ با روسی‌ها بپردازید. همچنین یکی از جنجال‌برانگیزترین مراحل این بازی نیز هنوز وجود دارد و بعید است که روسی‌ها از مرحله No Russian خوششان بیاید. آدرنالین در سراسر این بازی حس می‌شود و این‌زمانی است که خودتان سلاح به دست بگیرید و به جلو حرکت کنید. در این سبک نگاهی به Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty Modern Warfare Remastered بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-Bit (SP1), Windows 8 64-Bit or Windows 10 64-Bit
Video: NVIDIA® GeForce® GTX 670 / NVIDIA® GeForce® GTX 1650 or AMD Radeon™ HD 7950 – DirectX 11.0 compatible system
Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
Memory: 8GB RAM
Storage: 80GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 64-bit latest update
Video: NVIDIA® GeForce® GTX 970 / NVIDIA® GeForce® GTX 1660 or AMD Radeon™ R9 390 / AMD Radeon™ RX 580 – DirectX 11.0 compatible system
Processor: Intel® Core™ i5-2500K or AMD Ryzen™ R5 1600X Processor
Memory: 12GB RAM
Storage: 80GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign has been fully remastered with improved textures, animations, physically based rendering, high-dynamic range lighting, and much more. Software subject to license. Online features require an account and are subject to terms of service and applicable privacy policy. One-time license fee for play on account’s designated primary PS4 system and other PS4 systems when signed in with that account.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 52.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 72 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 388 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام این بازی همین وارفار2 جدید است ممنون از راهنمایی شما

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر این بازی نسخه ریمستر بازی از سال 2009 است

  • Avatar

    بردیا

    مهمان

    من وقتی میرم تو بازی مودرن وارفر سال ۲۰۰۵ برام میاره نه کمپینگ وارزون۲

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عارف حاجتی

    مهمان

    سلام خسته نباشید، بنده بازی دانلود و نصب کردم ولی هنگام اجرای بازی ارور Error code: BLZBNTBGSFFFFFF04 میده لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 388 دیدگاه