بازی Modern Warfare 2
یحیی رحیمی

بازی Modern Warfare 2 هجدهم خرداد معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
226 بازدید

صفحه توییتر کالاف دیوتی با انتشار یک تریلر کوتاه، رسماً زمان معرفی بازی Modern Warfare 2 را اعلام کرد. تازه‌ترین بازی از مجموعه Call of Duty در تاریخ هشتم ژوئن (18 خرداد) معرفی خواهد شد و از جنبه‌های مختلف آن باخبر می‌شویم. تازه‌ترین تریلر بازی با نمایش اعضای تیم عملیاتی ویژه 141، دورنمایی از فضا و شخصیت‌های بازی به رخ طرفداران کشید.

به گزارش پارسی گیم، تیزر پخش‌شده شخصیت‌های مهم بازی را در واقعیت به تصویر می‌کشد. این شخصیت‌ها از جمله کاپیتان پرایس داخل یک ون نظامی قرار دارند و راه‌سپار میدان نبرد شده‌اند. در این میان می‌توان احساسات روی چهره‌ی آنها را خواند و پس از چند ثانیه می‌بینیم که آنها وارد یک جهنم به تمام معنی می‌شوند. اکتیویژن این تیزر را به‌منظور معرفی بهتر و نمایش کامل شخصیت‌ها منتشر کرده و همچنین زمان معرفی بازی Modern Warfare 2 را در پایان اعمال می‌کند.

در میان شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2، گوست نیز دیده می‌شود که طبق کاور بازی، مهم‌ترین شخصیت این عنوان خواهد بود. همچنین شخصیت Soap نیز در این بازی حضور دارد و علاوه بر آن یک کلنل نیروهای ویژه مکزیک به نام آلهاندرو وارگاس هم به تیم عملیاتی 141 اضافه شده است. اکتیویژن مدتی پیش زمان انتشار بازی Modern Warfare 2 را اعلام کرد و می‌دانیم که شوتر اول‌شخص در تاریخ 28 اکتبر میلادی برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر خواهد شد.

معرفی بازی Modern Wafare 2

معرفی Modern Warfare 2 در هفته آینده

این آخرین کالاف دیوتی است که برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌شود. گفتنی است Call of Duty Modern Warfare 2‌ با موتور کاملاً جدیدی ساخته شده تا مشکلات بازی قبلی تکرار نشود. منابع از داستان مدرن وارفر 2 می‌گویند و به نظر می‌رسد که این بار نبردی در آمریکا مرکزی و جنوبی را خواهیم دید و دوربین استودیو Inifnity Ward از خاورمیانه به‌سوی کارتل‌های مواد مخدر کلمبیا خواهد چرخید. طبق شایعات، داستان بازی، سیاه‌تر از نسخه قبل خواهد بود و شاهد مبارزات نزدیک و نفس‌گیر و همچنین تصمیمات اساسی هستیم که برای عاشقان این مجموعه بازی آشنا خواهند بود.

اکتیویژن برای اولین بار در طی چند سال اخیر، بازی Modern Warfare 2 را برای استیم منتشر می‌کند. شایعات و گزارش‌های موجود حاکی از انتشار دوگانه بازی برای شبکه بتل‌نت و استیم است. صفحه توییتر استیم نیز این خبر را به نوعی تائید کرد و بر آن صحه گذاشت. در خبر دیگری، دومین نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 در حال ساخت است و قرار است که اوایل سال آینده میلادی در دسترس کنسول‌های جدید و کامپیوترهای گیمینگ قرار گیرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.